Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaljun takia yksin ja lapseton

Vierailija
25.08.2019 |

Kaikki pitää höylätä pois ja naiset katsovat paheksuvasti. Ennen minulla oli tyttöystäviä ja sain tinderissä matcheja, mutta ei sen jälkeen kun hiukset lähtivät harventumaan. 6kk ajan pitänyt höylätä kaikki pois ja sen jälkeen naiset ovat alkaneet inhoamaan minua :(

Olisin vain halunnut perheen, en mitään muuta :(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta peruukki, toimi mullakin.

Vierailija
2/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rutiset munapää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Kalju mies voi olla komea ja charmikas, esim. Beast in Blackin laulaja on oikein <3

Vierailija
4/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kalju , 3 lasta, vaimo olis halunnut lisääkin..

Joten jostain muusta tuo on kiinni

5/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpsis,sulle on vaan sattunu aivopieruhattarapäät! Laitat ylpeesti vaan että kalju osaksi omasta tahdostaan! Ja sillon läks!

Tyhmiä kun pelkkää ulkonäköö...(arvaa jos laittasit että: oon kalju näyttelijä/leffatöhti/rallikuski/NHLpelaaja,siitähän huomaisit että tyhjäpäiä miotä tyhjäpäitä! Kokeileppa. Laita vaikka muusikko/lauluntekijä,kai nyt sen verran osaat loilottaa :D )

Vierailija
6/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta (ei zztop vaan lyhyt), käy salilla. Kumma jos ei ala flaksi käydä.

Vierailija
7/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vähän stailata itseäsi. Kalju ei saa pukeutua kuin insinööri. Tarvitset karskimman tyylin. Esim. korvis ja tatskat...

Vierailija
8/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaljun seuraksi tyylikäs parta, varsinkin jos leuka on pienehkö.

Vierailija
9/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä jonkun anopin karvamatto ja liimaa se päähäsi. Nais rintamalla rupeaa tapahtumaan.

Vierailija
10/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hullu perhettä ainakaan hommaa.

Vierailija
11/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa bald and beard, löytyy hyviä tyylejä.

Vierailija
12/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaljussa ole mitään vikaa. Tunnen naisia jotka ottaisivat mieluummin kaljun miehen. Itselleni on sama onko kalju vai ei. Kunhan ei ole comb-over-kampausta.

Vierailija
13/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi höyläät päätäsi? Hyväksy kaljuuntuminen ja anna hiustesi olla. En minäkään kuulapäitä katsele.

Vierailija
14/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä johdu vaan siitä että sulla on huono itsetunto

Vierailija
15/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kasvattaa vähän pidemmksi toisen puolen hiuksia ja kammata ne kaljun yli.

Vierailija
16/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sheivattu kalju look ja ylpeä ulkonäöstäni, naiset kyllä tykkää mutta pitää löytää vaan se kenen mieleen se on, kesäisin pidän rusketusta jolloin kalju on parhaimman näköinen (muistakaa aurinkorasva), julkisuudessa on monia kaljuja miehiä joita naiset palvoo, se on vain naisten asenne kysymys. M48

Vierailija
17/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaljut miehet on seksikkäitä.

Vierailija
18/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höylää, käytä ajolaitetta, siihen saa vaikka 1-2 millin sängen. On kyse jostain muusta kuin pelkistä hiuksista, monia naisia kiinnostaa miehet joilla ei ole hiuksia kauheasti. Etsi muualta kuin tinderistä, eivät kaikki ole siellä.

Vierailija
19/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on peräti neljä lasta (kanssani).

Tosin ei ollut vielä kalju, kun tavattiin, mutta hiukset lähti pian vähenemään (sukuominaisuus - ei siis minun vikani).

Onneksi mielestäni kalju on seksikäs...

Vierailija
20/45 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kasvattaa vähän pidemmksi toisen puolen hiuksia ja kammata ne kaljun yli.

Itselläni on lähes tuollainen hiustyyli. Kampaan takaa otsalle ja hyvältä näyttää myös naisten mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan