Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette silloin, kun aistitte esim. työkaverin

Vierailija
25.08.2019 |

vihan sinua kohtaan ja se laajenee mielessäsi koskemaan muitakin tuntemiasi ihmisiä. Siis niin että kaikki vihaavat sinua. Mitä sillon teette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää miettiä onko aistit kunnossa. Vihamielisyyden voi aistia, mutta jos se tunne jää päälle ja alkaa kuvitella samaa kaikista, pitää mennä lääkäriin hankkimaan apua.

Vierailija
2/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Elän elämääni. Joskus se vielä kiinnosti minua mutta olen menettänyt kiinnostukseni muihin ihmisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan ajan työterveyspsykologille, itselleni.

Töissä (iso firma)on monta ihmistä, joista en erityisesti pidä ja varmasti niitä, jotka eivät pidä minusta, mutta vihaa en ketään. Vihan aistiminen ja ihmisten liittoutuminen sinua vastaan taas kuulostaa, jo siltä, että apua tarvitsetkin sinä.

Vierailija
4/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä ajattelee eniten, voimistuu.

Ota asia hänen kanssa puheeksi jos haluat.

Itse annoin olla ja toiset huomasi millainen manipuloija hän on. Tilanne kääntyi päälaelleen.

Vierailija
5/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa. Se parasta lääkettä tuollaiselle.

Varmasti tekee sen siihen sävyyn että haluaa vain auttaa sinua. Hykertelee itsekseen sisäisesti.

Vierailija
6/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääksenikään.

Vierailija
7/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta. Ota se voimavarana. Yrittää alentaa sinut alas omalle tasolleen. Älä salli sitä. Ei kiukuttelevalle pikku lapsellekaan anneta periksi.

Vierailija
8/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei laajene muihin. Mutta olen oppinut olemaan ylpeä vihaajista. Se tarkoittaa sitä, että teen jotain oikein. Onko teitä vihannut koskaan joku joka olisi teitä parempi? Ei minuakaan.

Vierailija
9/9 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisin että kaikista ihmisistä ehkä noin puolet vihaa minua ja se toinen puoli vihaa jotain muuta. Eikä siinä ole edes mitään omituista. Ihmiset on täynnä vihaa.