Mitä teette silloin, kun aistitte esim. työkaverin
vihan sinua kohtaan ja se laajenee mielessäsi koskemaan muitakin tuntemiasi ihmisiä. Siis niin että kaikki vihaavat sinua. Mitä sillon teette?
Kommentit (9)
En mitään. Elän elämääni. Joskus se vielä kiinnosti minua mutta olen menettänyt kiinnostukseni muihin ihmisiin
Varaan ajan työterveyspsykologille, itselleni.
Töissä (iso firma)on monta ihmistä, joista en erityisesti pidä ja varmasti niitä, jotka eivät pidä minusta, mutta vihaa en ketään. Vihan aistiminen ja ihmisten liittoutuminen sinua vastaan taas kuulostaa, jo siltä, että apua tarvitsetkin sinä.
Se mitä ajattelee eniten, voimistuu.
Ota asia hänen kanssa puheeksi jos haluat.
Itse annoin olla ja toiset huomasi millainen manipuloija hän on. Tilanne kääntyi päälaelleen.
Ignooraa. Se parasta lääkettä tuollaiselle.
Varmasti tekee sen siihen sävyyn että haluaa vain auttaa sinua. Hykertelee itsekseen sisäisesti.
Kateutta. Ota se voimavarana. Yrittää alentaa sinut alas omalle tasolleen. Älä salli sitä. Ei kiukuttelevalle pikku lapsellekaan anneta periksi.
Se ei laajene muihin. Mutta olen oppinut olemaan ylpeä vihaajista. Se tarkoittaa sitä, että teen jotain oikein. Onko teitä vihannut koskaan joku joka olisi teitä parempi? Ei minuakaan.
Arvoisin että kaikista ihmisistä ehkä noin puolet vihaa minua ja se toinen puoli vihaa jotain muuta. Eikä siinä ole edes mitään omituista. Ihmiset on täynnä vihaa.
Silloin pitää miettiä onko aistit kunnossa. Vihamielisyyden voi aistia, mutta jos se tunne jää päälle ja alkaa kuvitella samaa kaikista, pitää mennä lääkäriin hankkimaan apua.