Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virastojen ja muiden palveluiden aukioloajat.

Vierailija
25.08.2019 |

Ketä varten nämä palvelut on kun niiden aukioloajat on yleensä yhdeksästä kahteen tai jotain sinnepäin ja viikonloppuna kiinni. Eli auki ainoastaan silloin kun normaali ihminen on töissä.
Pikkuisen(Tai oikeastaan aika paljon) tympii käyttää pekkaspäiviä johonkin lupahakemukseen, kun ei ole mahdollista tehdä niitä vapaa-ajalla. Eikä kaikkia virasto asijoita voi netissä hoitaa.
Kaverilta kysyin samaa ja sain vastaukseksi että "Varmaan eläkeläisiä tai työttömiä varten?"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä virastosta puhut? Meillä ainakin on irtisanottu niin paljon väkeä, että aukioloon ei riitä jengiä. Sähköiset palvelut ovat onneksi jos tosi hyvää tasoa, mutta ei niillä tietty kaikkia tarpeita kateta.

Vierailija
2/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tuollaisissa tarvii edes käydä? Itsellä ei taida olla edes kerran vuodessa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka poliisiviranomaisen lupahakemukset, ei työhön liityvät lääkärintarkastukset. Passin ja henkilökortin hakeminen. Siellä kuulemma pitää olla itse paikanpäällä.

Vierailija
4/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajokortti lähtee kuivumaan niin itse se pitää hakea sieltä pois.

Pankkiasioita ei aina voi tehdä netissä ja pankki menee kiinni juuri sopivasti kun pääsee töistä.

Vierailija
5/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista ei ole enää töissä ns. normaaliin aikaan. Palvelut on netissä ja ainakin pankkiasioita voi hoitaa myös illalla. Työkkärissäkin on kokeiltu ilta-aukioloaikoja, mutta ei asiakkaat silloin suostu tulemaan haastatteluun.

Vierailija
6/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit palvelevat kyllä ajanvarauksella yleensä esim. klo 20 asti. Virastoihin voi laittaa sähköpostia soittoaikojen ulkopuolellakin ja sopia soitto- tai tapaamisajan. Vähän vaan ennakointia, niin itse ainakin olen saanut kaiken hoidettua.

Vierailija
7/7 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi monet myymälät avataan vasta klo 10.00?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän