Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisit tällaisen ystäväpariskunnan kanssa?

Vierailija
24.07.2008 |

puhuisitko heille asiasta, sanoisitko samalla mitalla takaisin vai antaisitko vaan olla? Heillä on ollut jo vuosikausia melko huonot välit keskenään ja luulen, että he purkavat tätä pahaa oloa meihin, koska meillä taas on parisuhde hyvä. Se on toisaalta nurinkurista, koska meillä on muuten elämässä kaikenlaisia hankaluuksia ja vaikeuksia, ja heillä taas on muuten asiat todella erinomaisesti, eli meitä ei kannattaisi kadehtia. He piikittelevät ja nolaavat meitä, mielellään silloin kun on isompi porukka kuulemassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ystävä se sellainen on, joka nolaa toisen.

Vierailija
2/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tuntenut heidät jo 30 vuotta. Tämä piikittely on alkanut viime vuosina. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerran ollut tuollaisia vieraita

Vierailija
4/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta kissa pöydälle ja kysy että mikä mättää?

Vierailija
5/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kyll'ä nostaisin kissan pöydälle ja kysyisin että mikä on? Mitä tuo tarkoitti jne. Ja että miksi tekevät noin.

Vierailija
6/6 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verran häijy ämmä, että suoraan ja kuuluvasti kysyisin tuollaisessa tilanteessa, että "MITÄ oikein sanoit? Mitä tuolla tarkoitat?". Ei kannata suuttua tai alkaa kimittää, mutta rauhallisesti vaatia selittämään ilkeilynsä. Ja sitten kysyä, "Miksi puhut noin ilkeästi, olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?"

Eli on aivan ok ilmaista, että a) kuulet ja huomaat ilkeydet ja b) loukkaannut niistä.

Älä ala vittuilla takaisin, vaan kohtaa heidät suoraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän