Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaalitappi

Vierailija
25.08.2019 |

Tuntuuko naisista paremmalta saada munaa pilluun kun on tappi paikallaan? Tai miten se vaikuttaa seksiin miehellä sekä naisella? Olisi mukava kuulla kokemuksia niiltä jotka kyseisestä asiasta nauttivat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko erillaista raskaus aikana

Vierailija
2/5 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan hyvältä kun on tappi pepussa ja mies vielä vähän liikuttelee sitä ja venyttelee sillä peppureikää samalla kun yhtyy vaginaan.

Tehostaa orgasmeja ja tuo sopivaa tunnelmaa.

Olen huomannut, että orgasmit on voimakkaampia yksin masturboidessanikin, jos sormetan ensin peppureikää ja sitten hieron klitorikselta orgasmin.

Mutta mä tykkäänkin kaikesta ”tuhmasta”, siis esim. sytyttää kun mies vaihtaa peniksen vaginasta anaaliin ja ottaa tapin pepusta pois ja työntää sen tapin suuhuni, tai laittaa peniksen suuhuni sen jälkeen kun se on ollut pepussa.

Eli omalla kohdalla kaikki noi tappi-jutut voi liittyä pitkälti henkiseen puoleen, että se kiihottaa kun on vähän ”tuhmaa”, ja se sitten voimistaa orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten paska maistu sissijuuston yli siinä?

Vierailija
4/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison pimpsa tuntuu tiukemmalta, jos on tappi tai dildo pyllyssä tai tuplapanodildo käytössä. Lisäksi se pyllypenetraatio kiihottaa valtavasti. Itse nautin myös tapista pyllyssäni, se voimistaa omaa orgasmia todella paljon. Mut parasta on kun on itellä tappi anuksessa, puolisolla dildo pimpsassa ja painan kullilla pyllyyn.

M41

Vierailija
5/5 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitten paska maistu sissijuuston yli siinä?

Eipä ole maistunut sissijuusto eikä paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi