Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset ja mistä syistä tekevät TREFFI-OHAREITA?

Vierailija
25.08.2019 |

Onko sinulle tehty ohareita tai oletko itse jättänyt ilmestymättä paikalle tai tehnyt ohimarssin jotain syystä, jättäen treffit väliin ilmoittamatta asianomaiselle?

Treffi-ohareista (ku-setuksesta) esimerkkinä alla oleva linkki, eli
"Daniellen tapaus".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt oharit koska paikalla ollut mies ei vastannut kuviaan. Oli ainakin 30kg lihavampi.

Vierailija
2/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin videon nainen ajoi KUUSI tuntia tavatakseen miehen jonka kanssa oli sopinut treffit.

Ja mies ei vastannut edes puhelimeen, vaan puhelut menivät vastaajaan.

Himputin törkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt oharit koska paikalla ollut mies ei vastannut kuviaan. Oli ainakin 30kg lihavampi.

Ymmärrän pettymyksesi. Siis menitkö kuitenkin tapaamispaikalle ja näit miehen? Ja kävelit ohi muina miehinä vai miten toimit?

Vierailija
4/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien prinssin asemesta baaritiskillä epäsiisti känniläinen örisemässä toivorikkaana. Heippati.

Vierailija
5/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tein vähän aikaa sitten oharit.

Menin paikalle ja ihmettelin, kun miestä ei näy. Soitin siis, kun oli antanut numeronsa. Näin, kun puhelimeen vastasi alle 170cm papparainen tuulipuvussa. Odotin siis treffejä yli 190cm "nuorekkaan" 60v kanssa.

Onneksi hän ei nähnyt minua, vaan pääsin livistämään paikalta. Saman tien laitoin numeron estoon ja estin ja poistin kontaktin treffisivustolta

Vierailija
6/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sovin miehen kanssa tinderissä treffit, mutta sovittuna päivänä ei enää vastannutkaan viesteihini (tapaamisaikaa ei oltu tarkkaan sovittu), joten ajattelin, että teki oharit. Parin viikon päästä laittoi sitten viestiä, että häneltä oli tinder mennyt jotenkin tilttiin, eikä ollut pystynyt laittaa tai lukea viestejä lainkaan. Kaipa se mahdollista on, mutta en sitten kuitenkaan kyseistä miestä ikinä tavannut.

Vierailija
7/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jos toinen ei ole kovin kiinnostava alkuunkaan, mutta on innokkaana väkisin halunnut treffeille. Silloin helposti mikä tahansa muu tekeminen kiinnostaa enemmän.

Vierailija
8/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vain luuserit ja pelkurit tekevät oharit. Kyllä mulla ainakin on pokkaa tavata joku, joka on valehdellut esim. ulkonäöstään. Voinpahan sitten päin naamaa todeta, että valehtelit ja tuotit pettymyksen. Siihen ei muutamaa minuuttia kauemmin mene ja saapahan luuseri harmitella mitä menetti.

Vierailija
9/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että vain luuserit ja pelkurit tekevät oharit. Kyllä mulla ainakin on pokkaa tavata joku, joka on valehdellut esim. ulkonäöstään. Voinpahan sitten päin naamaa todeta, että valehtelit ja tuotit pettymyksen. Siihen ei muutamaa minuuttia kauemmin mene ja saapahan luuseri harmitella mitä menetti.

Noin toimin aikoinaan itsekin ollessani sinkkuna ja etsiessäni kumppania.

Mielestäni on reilua mennä paikalle ja vaikka todeta ettei toinen ole ihan omaa tyyppiä tai ei tunnu kemiaa, vaikka muuten on ookoo kaveri.

Yksi tosin alkoi vainoamaan ja haukkumaan melko pitkän aikaa riesana kun koko saaneensa perusteettomat rukkaset - eli ymmärrän heitäkin jotka vain luikkivat paikalta jos treffikaveri osoittautuu jostain syystä pettymykseksi.

Vierailija
10/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan tehnyt minulle ohareita. Kerran tein itse eräälle miehelle mutta vahingossa - sen kummemmin tarinaa nyt selittämättä. Jäi kyllä harmittamaan, sillä tulimme erittäin hyvin juttuun.

Vierailija
11/11 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattain harvinaisia taitaa olla nämä oharit treffeillä.

Kyllä ihmiset yleensä tulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme