Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v tyttö haluaa tankotanssitunneille?

Vierailija
25.08.2019 |

Mitä mieltä? Kaverinsa kanssa haluavat mennä. Olin aika äimän käkenä kun hän kysyi ja näytti että 10-13v tytöille on oma kurssinsa. Voi tätä maailmaa.. :/

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa vähän videoita huipulla olevista tankotanssijoista. Hienon näköistä liikuntaa ja vaatii kyllä todellakin melkoista kehonhallintaa.  

Olen samaa mieltä, hienon näköistä liikunta, sulavat liikkeet, mielenkiintoiset asennot ja vaihtuvat esiintyjät. Minä olen tosin katsellut livenä enkä videolta ja esiintyjät ovat olleet aikuisia.

- setämies 53v.

Vierailija
62/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se mielestänne eroaa vaatetuksen suhteen esim. yleisurheilusta, aerobicista, telinevoimistelusta?

Juuri tuossahan se eroaakin, muissa mainitsemissasi lajeissa on vaatteet, tankotanssissa pelkät korkkarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mielestänne eroaa vaatetuksen suhteen esim. yleisurheilusta, aerobicista, telinevoimistelusta?

Juuri tuossahan se eroaakin, muissa mainitsemissasi lajeissa on vaatteet, tankotanssissa pelkät korkkarit.

Tämä on hieman väärä mielikuva. Tankotanssia toki voi harrastaa korkokengät jalassa, mutta tavallisilla tunneilla tai kursseilla näin en ole ikinä nähnyt tehtävän. Saatikka lasten tunneilla!

Studioilla saatetaan järjestää teemaan sopivia tunteja tai kursseja, joissa varusteena voi olla korkokengät. Pakko ei kenenkään ole kenkiä jalkaansa pistää tai eksoottisemmille tunneille hakeutua.

Ns. tavalliset harrastajat treenaavat useimmiten normaalissa hihattomassa ja shortseissa. Jos tehdään pyörähdyksiä, voivat myös pitkät jumppahousut toimia hyvin. Edistyneemmät käyttävät monesti lyhyttä toppia, sillä vaikeammissa liikkeissä vaaditaan ihon kitkaa. Nämä havainnot perustuvat omiin huomioihini :)

Vierailija
64/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, levittelisitkö haarojasi tässä tangossa notkuen? EN, SIKA!

Nainen, hytkyttäisitkö persettäsi sillai kivasti? EN, SIKA?

*kuluu aikaa*

Nainen, harrastaisitko tankotanssia? HMM JOO, KIVAA!

Nainen, harrastaisitko twerkkausta? HMM, JOO KIVAA!

Vierailija
65/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse vietät näemmä vapaa-aikaasi lähinnä jossain strippiluolissa niin kannattaa silti edes vähän perehtyä aiheeseen ettei ihan täysin nolaa itseään.

Vierailija
66/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji on syntynyt hikisissä strippiluolissa. Liikkeiden tarkoitus olla vietteleviä ja eroottisia. Lapset sitten innoissaan googlaa uusia liikkeitä netistä... Miksi tällaiseen pitää lapset sotkea mukaan? Tämä on samaa sarjaa twerkkauksen kanssa.

Vierailija
67/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen tolppa on keksitty varmaan tuhansia vuosia sitten. Ja se oli enimmäkseen miesten laji alunperin!

Vierailija
68/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päästäisin ilman muuta. Hieno ja haastava laji, eikä siihen liity samanlaisia lieveilmiöitä kuin moneen muuhun liikuntalajiin, kuten voimisteluun tai taitoluisteluun. Niukka vaatetus on mielestäni merkityksetöntä, koska siihen on selkeä syy, toisin kuin vaikka yleisurheilussa.

Vierailija
69/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, levittelisitkö haarojasi tässä tangossa notkuen? EN, SIKA!

Nainen, hytkyttäisitkö persettäsi sillai kivasti? EN, SIKA?

*kuluu aikaa*

Nainen, harrastaisitko tankotanssia? HMM JOO, KIVAA!

Nainen, harrastaisitko twerkkausta? HMM, JOO KIVAA!

Vierailija
70/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, näissäkö ei ole eroa?

Tankotanssi:

https://tankotaivasdotcom.files.wordpress.com/2016/05/lasten22.jpg

Voimistelu:

https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/33096329_1672512779497016…

Onhan noissa. Toisessa on pitkälle edistynyt harrastaja, toisessa ilmeisesti leikitään jossain lasten synttäreillä.

Vierailija
71/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, olen käynyt myös exotic pole tunneilla missä siis ollaan korkkarit jalassa ja en todellakaan ole mikään strippari. Enkä muutenkaan ole tankoillut korkkareissa yhdenkään miehen nähden. Ihan omaksi iloksi vaan.

Vierailija
72/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on muuten käännetty Suomessa tankotanssiksi, minusta table dance kääntyy pöytätanssiksi.

Vierailija
73/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käynyt tankotanssin alkeet. Vaatii käsivoimia. Oman tyttöni päästäisiin kyllä tunnille, jos hän sitä haluaisi. Laji siinä kuin joku muukin. Nyt taitaa ilmajooga olla 'in'.

Entä jos tytöstäsi tulisi oikein taitava tankotanssija? Lähtisikö hän sitten Reeberbahnille jatkamaan harrastustaan ammattina?

Vierailija
74/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pole dance = tankotanssi

Vierailija
75/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, olisin tullut kertomaan hienosta lajista mutta olikin typerä provo.

Ei mitään. Tasokkaita ammattilaisia tulossa meille miehille . Nam

Vierailija
76/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän nuo trollit oikeasti saavat trollaamisestaan. Toisaalta trollaaminen on yhdistetty jopa persoonallisuushäiriöihin...

Vierailija
77/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset liikkuvat yhä vähemmän, ovat entist lihavampia ja kömpelömpiä, viihtyvät lähinnä puhelin kourassa, miten kenellekään vanhemmalle tulee edes mieleen kieltää lasta harrastamasta liikuntaa? Tankotanssissa ei ole edes korkeat kulut esteenä, kuten esim. ratsastuksessa tai jääkiekossa.

Vierailija
78/83 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä väärät ja ahdasmieliset käsitykset, kiitos nauruista!

Vierailija
79/83 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset liikkuvat yhä vähemmän, ovat entist lihavampia ja kömpelömpiä, viihtyvät lähinnä puhelin kourassa, miten kenellekään vanhemmalle tulee edes mieleen kieltää lasta harrastamasta liikuntaa? Tankotanssissa ei ole edes korkeat kulut esteenä, kuten esim. ratsastuksessa tai jääkiekossa.

Kyllä. Ja jos tyttö pelaa korttinsa oikein, se voi päästä jopa sihteeriksi asti.

Vierailija
80/83 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä väärät ja ahdasmieliset käsitykset, kiitos nauruista!

Varo sun pukamia !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan