Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v tyttö haluaa tankotanssitunneille?

Vierailija
25.08.2019 |

Mitä mieltä? Kaverinsa kanssa haluavat mennä. Olin aika äimän käkenä kun hän kysyi ja näytti että 10-13v tytöille on oma kurssinsa. Voi tätä maailmaa.. :/

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten voimistelupukuja, siellä ollaan kuulkaas mahat paljaana!

https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.elisevantaa.fi%2F…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun varhain aloittaa niin sitten täysi-ikäisenä on jo vanha tekijä ja tienaa strippiklubilla hyvät rahat.

Vierailija
44/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs baletti? Siellä on tiukka painokontrolli ja lasten jalkoja saatetaan jopa väkisin vääntää tiettyihin asentoihin. Ja paljon niitä jalat auki liikkeitä. Ja tietysti hyvin niukat vaatteet. 

Vierailija
45/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten voimistelupukuja, siellä ollaan kuulkaas mahat paljaana!

https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.elisevantaa.fi%2F…

Eipä nämä kantaani muuta. Paljon onneksi on muitakin harrastuksia joissa voi olla ihan vaatteet päällä. 

Vierailija
46/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs baletti? Siellä on tiukka painokontrolli ja lasten jalkoja saatetaan jopa väkisin vääntää tiettyihin asentoihin. Ja paljon niitä jalat auki liikkeitä. Ja tietysti hyvin niukat vaatteet. 

Henk.koht en ymmärrä näitä harrastuksia joissa kontrolloidaan lapsen painoa ollenkaan. 

Vierailija
47/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit vauhdissa. Älkää antako manipuloida itseänne. Pedofiilin aloitus.

Vierailija
48/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt tankotanssin alkeet. Vaatii käsivoimia. Oman tyttöni päästäisiin kyllä tunnille, jos hän sitä haluaisi. Laji siinä kuin joku muukin. Nyt taitaa ilmajooga olla 'in'.

Vierailija
49/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaana kysyn, mitä tässä oli trollausta? Onhan noita kursseja just noin, määrätyn ikäisille. Kaikki ei päästäisi lastaan innoissaan.

Miksei kaikki päästäisi lastaan innoissaan? Eikai joku oikeasti yhdistä seksikkyyteen lasten tanssia??!!

Vierailija
50/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji pitäisi brändätä uudelleen nimellä kiinalainen tankoakrobatia. Tankotanssista tulee epämiellyttävät mielleyhtymät strippaukseen, minkä vuoksi en innolla lajia omille lapsilleni suosittelisi.

Vierailija
51/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kauhistelijan kannattaisi käydä itse ensin yhdellä oikealla tankotanssitunnilla kokeilemassa lajia. 

Mammat muistelee nyt laivareissujaan, joilla harrastivat "tankotanssia". 

Vierailija
52/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö oli baletissa 7 vuotta. Ei ollut painokontrollia ja osa oli pulleita. Puvun päälle tuli aina esityksissä jotain ekstraa esim. tyllihame tai pitkä puolihame. Harkoissa sai puvun lisäksi pitää trikoita. Jossain voi tietty olla toisinkin.

Vierailija
53/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankotanssisaleilla näkee tosi monennäköisiä ja muotoisia naisia. Ylipainoisiakin. Ja on joillain tunneilla käynyt myös miehiä. Voin suositella hauskaa mutta vaativaa lajia kaikille. 

Oli muuten hauskaa kun kävin alkeistunneilla ja samalle tunnille tuli yksi nuori mies ihan ensimmäistä kertaa. Mies halusi tunnin lopuksi että hänen oppimansa temput videoidaan jotta voi näyttää kavereille. Ja se riemu! 

"Mies". Oisko kuitenkin ollut näitä puppelipoikia?

Vierailija
54/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssiva mies on paljon kiinnostavampi kuin uliulimies. 

Vierailija
55/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse yliseksualisoida. Ihan vaan tiedoksi joillekin kommentoijille.

Vierailija
56/83 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna harrastaa mitä haluaa. Suomalaiset lapset liikkuvat muutenkin suosituksia vähemmän. Tankoillessa kasvaa niin voimat kuin paranee koordinaatio ja liikkuvuus lisääntyy.

Vierailija
57/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
58/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä aloitus olisi provo?

Minun tyttöni kävi tankotanssissa 7-vuotiaana.

Sitä ennen oli harrastanut muuta tanssia. Tankotanssi jäi yhteen syksyyn kylläkin. Nyt harrastaa taas muuta tanssia ja telinevoimistelua.

Tytön kaveri taitaa edelleen harrastaa tankotanssia. Menivät siis aikanaan yhdessä sinne tyttöni kanssa.

En silloin aikanaan itsekään tiennyt että tuollaista järjestetään lapsille mutta miksei? On hyvää voimaa kasvattavaa liikuntaa. Omasta mielestä kyllä vähän vaarallistakin mutta ei kai sen vaarallisempaa kun nykyinen telinevoimistelukaan.

Provon siitä tekee tuo ap:n loppukaneetti "voi tätä maailmaa :/"

No kun näitä kommentteja ja asenteita lukee niin tuo "voi tätä maailmaa" ei vaikuta millään tapaa provolta 😅

Vierailija
59/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin lapsen kokeilla lajia. Olen harrastanut tankotanssia muutaman vuoden ja laji on rankkaa ja hyvää liikuntaa. Kehittää tosi hyvin kehonhallintaa ja lihaksia.

Lajista on seksuaalisuus ja erotiikka ns. tavallisen harrastajan touhuissa kaukana. Kuten joku aikaisempi kommentoi, löytyy tankotanssistudioilta usein tunteja/kursseja myös sensuellimpaan tanssiin (exotic pole, burleski jne.).

Lasten ryhmissä ja kursseista painopiste on vahvasti temppuilussa, turvallisuudessa ja ennen kaikkea hauskanpidossa.

Meillä tunnilla käy monenlaista harrastajaa ja ketään ei katsota kieroon. Alkeistunneilla harva on meillä mukana kovin pienissä vaatteissa, normaalilla topilla ja lyhyillä shortseilla pääsee pitkälle.

Tankotanssilla on nimenä huono stigma, puhuisin itse mieluummin tankoakrobatiasta.

Vierailija
60/83 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaana kysyn, mitä tässä oli trollausta? Onhan noita kursseja just noin, määrätyn ikäisille. Kaikki ei päästäisi lastaan innoissaan.

"Voi tätä maailmaa" meni niin överiksi, että se paljastaa homman provoksi.

Osaat sitten paremmin ensi kerralla kun muistat että paras provo on uskottava provo.

No kyllä minäkin ihan aidosti ihmettelen tätä.

Todella vahvasti seksualisoitu laji, jota harrastetaan pimeissä strippiluolissa ja sitten se onkin loisto harrastus lapsille!

Strippareille tanko ehkä enemmän poseerausväline. Mitään ei tarvitse "osata".

Tankotanssi harrastuksena voi yltää hyvin vaativaan akrobatiaan. Näiden osaajien ei tarvitse repiä leipäänsä pimeissä luolissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi