Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni ei ole kertaakaan järjestänyt meille kahden keskistä aikaa

Vierailija
25.08.2019 |

On meillä joskus harvoin ollut kahden keskistä aikaa, kun minä olen lapsen kavereilta kysynyt että saako lapsen yökylään. Olisi kiva jos hänkin joskus järjestäisi jotain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kans meinannut jaksaa tuota asiaa eksän kanssa. Kaikki suhteeseen liittyvä oli minun aloitteiden varassa alkaen seksistä yhteisiin hotelli jne viikonloppuihin.

No eksä hänestä sitten tosiaan tuli.

Mutta voit asennoitua asiaan toisinkin? Jos teillä muuten kaikki hyvin. Minä hoidan tämän asian ja mieheni tuon ja tuon. Muista että kyse ei välttämättä ole siitä ettei miestäsi kiinnostaisi vaan siitä että se ei ole teidän suhteessa hänen roolinsa.

Vierailija
2/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei enää pidä susta, ammattivalittaja, ymmärrä nyt jo viimeinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä järjestä sulle ja sun miehelles yhteistä aikaa? Miks sun miehen pitää tehdä se sulle ja sun miehelles?

Vierailija
4/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä järjestä sulle ja sun miehelles yhteistä aikaa? Miks sun miehen pitää tehdä se sulle ja sun miehelles?

Niin, mä olenkin järjestänyt aina välillä.

Vierailija
5/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei enää pidä susta, ammattivalittaja, ymmärrä nyt jo viimeinkin.

Hah hah.

Vierailija
6/6 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Minä olen perheen tapahtumajärjestäjä, organisaattori ja projektipäällikkö.

Teemme koko perhe asioita yhdessä ja erikseen paljon, mutta extempore ravintolareissu koko perheenä ei tuo sellaisia kicksejä mitä toisi esim. miehen ehdottama ja toteuttama

- ravintolailta

- leffa

- uusi seksinharrastustapa

- uusi seksipaikka

- kävelylenkki

- kuntoiluhetki

Välillä tuntuu, että vedän kivirekeä mukanani.

Protestoin osaani siten, että pyydän mukaviin menoihin tasapuolisesti mukaan myös ystäviäni miehen sijaan. Mieheni ei ole siis prioriteettilistalla ykkösenä kun olen tapahtumajärjestäjä, organisaattori ja projektipäällikkö.

En edes muista milloin mieheni olisi ehdottanut jotain muuta kuin mökkireissua tai uintireissua koko perheelle. Blaah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme