Jos estän jonkun facessa, näkeekö tuo estetty jos tykkään
Kommentit (3)
Ei sillä väliä olekaan, kunhan kysyn.
En usko, että suoraan. Itse ainakin joskus vuosia sitten pystyin näkemään sen, että eräs ex-kaverini (olkoon hän vaikka Miia) tykkää minun päivityksestäni vain siten, että laitoin "Näytä henkilönä" eli katsoin, miten eräs toinen (ja yhä edelleen kaverilistalla oleva, kutsuttakoon häntä vaikka Elliksi) henkilö näki seinäni. (Taitaa testistä olla niin kauan, että silloin meillä oli seinät eikä aikajanat). Vain silloin kun katsoin seinääni "Ellin silmin" siis näin, että Miia tykkäsi päivityksestäni, muuten Miia ei ollut ko. päivityksen tykkääjälistalla. Tästä päättelin, että Miia on estänyt minut.
Toinen asia, josta päättelin Miian estäneen minut on, kun yhteisen kaverimme Joonaksen (nimi muutettu) seinälle ilmestyi jonkin sovelluksen antama tuotos, jossa näkyi neljä pientä profiilikuvaa, yksi niistä Miian, vaikka itse en tässä kuvailtuja keinoja suoremmin pystynytkään näkemään, että Miia edes oli Facebook-käyttäjä.
Kaikesta tästä on siis useampi vuosi aikaa, voi hyvin olla, että nykyään estäminen ja tilin sulkeminen näkyvät samalla tavalla.
Tulipa sekavaa tekstiä, toivottavasti edes suunnilleen pysyit kärryillä :D
Mitä väliä?