Minkä ikäinen on yli-ikäinen neitsyt? AV:lta opittu uusi termi
Otettiin tämä puheeksi eilen kaveriporukassa ja mielipiteet vaihteli 20-40-vuotiaissa koskien miehiä että naisia jotka eivät ole harrastaneet seksiä. Mitä palstalaiset sanotte?
Kommentit (91)
Minulla oli tuttu joka oli yhdynnässä ensi kertaa vasta 18 v.
Mielestäni mitään ylärajaa ei ole. Lähinnä ihmetyttää miksi sellainen edes pitäisi määrittää.
Turha siihen on mitään ikärajoja asetella. Jokainen taaplaa tyylillään.
Tämän paikan maailmankuva ei vastaa normaalia, kysymys ei ole muutenkaan mitenkään relevantti. Miten määritelmä ”yli-ikäinen neitsyt” sijoittuu normaaliin, miten sen voi määritellä yleensäkin?
Vierailija kirjoitti:
Jos 18 vuotias on vailla seksikokemusta ei voida puhua täysi-ikäisestä.
Ihmiset tosin voivat jäädä jälkeen normaalista hyvin monesta syystä.
Se ettei alaikäisenä ole sekstaillut ei tarkoita että on jälkeenjäänyt.
Olin 23 kun yhdyin ensimmäisen kerran miehen kanssa ja saman miehen kanssa on jatkettu 15 vuotta.
Eli ihan turha termi taas.
On epänormaalia olla ei-neitsyt alle 16-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Geeniperimä rajaa luonnostaan, koska joillakin tytöillä alkaa kuukautiset vasta siinä 17 vuoden kieppeillä, vai pitäisikö olla aiemmin. Sama juttu pojilla, toiset kypsyy hitaammin, mutta jatkaa siitähyvästä sitten pitempään.
No itse en olettaisi esim. 100%:sen aseksuaalin menettävän neitsyyttään ikinä.
Mies jolla on 18v:nä poikuus tallella on nolo. Tai itse asiassa kyseessä ei silloin edes ole mikään mies vaan poika.
Jos vaikka kavereidesi kanssa miettisitte toisten panemisia ja panematta jättämisiä vähän vähemmän ja keskittyisitte omaan elämäänne, niin saattaisitte huomata että kohta ne toisten panemiset ei enää edes kiinnosta, kun omassa elämässä on ihan omaa sisältöä.
Kaikessa on herkkyyskautensa. Jos on joku kolmekymppinen neitsyt, niin tilastojen mukaan ei ole harrastamassa seksiä ikinä. Se juna on mennyt. Toki on poikkeuksia.
Minä pitäisin yli-ikäisenä neitsyenä 22-23 -vuotiasta. Moni sen ikäinen jo perustaa perheen. Jos ei ole mitään kokemuksia, on selvästi ikäisiään jäljessä. Kuilu kasvaa liian isoksi.
Minun tavoitteeni on kuolla neitsyenä, joten ei neitsyyteen voi olla yli-ikäinen :)
En vaan halua seksiä.
30v jos joku raja pitää vetää. Jokainen kuitenkin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka kavereidesi kanssa miettisitte toisten panemisia ja panematta jättämisiä vähän vähemmän ja keskittyisitte omaan elämäänne, niin saattaisitte huomata että kohta ne toisten panemiset ei enää edes kiinnosta, kun omassa elämässä on ihan omaa sisältöä.
Ei ollut puhe meistä vaan yleisesti onko tällaista yliikäistä neitsyyttä olemassa ja mihin sen voi rajata. Herää pahvi! Kommentoit joten sinua kiinnostaa aihe ja olet sitä miettinyt..
Sanoisin, että 25 v. Ei siinäkään mitään vikaa ole. Me kehitymme eri tahdissa ja jokainen tekee omat päätöksensä. Ei tuon ikäiselläkään varmaan mitään vaikeuksia ole löytää seuraa, kun kokee olevansa siihen valmis.
Sitten on niitä tälläkin palstalla pyöriviä 40-vuotiaita kokemattomia. He ovat jo selvästi jotenkin sekaisin ja pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että 25 v. Ei siinäkään mitään vikaa ole. Me kehitymme eri tahdissa ja jokainen tekee omat päätöksensä. Ei tuon ikäiselläkään varmaan mitään vaikeuksia ole löytää seuraa, kun kokee olevansa siihen valmis.
Sitten on niitä tälläkin palstalla pyöriviä 40-vuotiaita kokemattomia. He ovat jo selvästi jotenkin sekaisin ja pelottavia.
Niin se, että ei halua seksiä on pelottavaa?
Olen 43-vuotias täysin terve mies pääkaupunkiseudulta, enkä ole koskaan ollut silleen. Epäilemättä olen monen mielestä pelottava, outo, mielenvikainen ja minussa on pakko olla kaikki mahdolliset viat. Uskon että menen hautaan poikuuteni säilyttäneenä, sillä en näe tulevaisuudessa asiaintilan muuttuvan miksikään. Varmaan tästä poikuudesta pääsisi eroon jos menisi jonnekin yökerhoon juksaamaan jurrisia muikkeleita, mutta kenellä nyt sellaiseen pelleilyyn olisi aikaa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se, että ei halua seksiä on pelottavaa?
Ei vaan epänormaalius. Jäänyt kehitysaskel ottamatta. E ituon ikäiset ole nunnia lukuunottamatta omasta tahdostaan kokemattomia.