Ihmiset jotka pilaavat naamansa kauneuskirurgialla, eivät kunnioita esiäitejään ja -isiään
Itse olen kiinnostunut muinaisista ajoista, ja mietin kun tutkin kasvojani, että mistähän se ja se piirre on lähtöisin.
Ajatelkaa, kellään ei ole samanlaista naamaa kuin toisella ja siinä naamassa näkyy satojen/tuhansien eisvanhempien jälki, uskomattoman mielenkiintosta minun mielestä.
Kaikin sen kuminaamat heittävät romukoppaan. Kaikenlisäksi kaikki ne leikellyt ja käsitellyt näyttävät samanlaisilta ankoilta, koko historia on pyyhitty pois.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sori, vaikka en käy kauneuskirurgiassa n7in mua ei silti kiinnosta v*tunkarvan vertaa esivanhempani. Miksi heitä pitäisi kunnioittaa? Mitä, jos vaikka olen jonkun Iivana Julman jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?
Sama. Se on täysin sattumaa, että minä, sinä ja kaikki ollaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, vaikka en käy kauneuskirurgiassa n7in mua ei silti kiinnosta v*tunkarvan vertaa esivanhempani. Miksi heitä pitäisi kunnioittaa? Mitä, jos vaikka olen jonkun Iivana Julman jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa?
Joo no minua kiinnostaa, ei tartte alkaa raivoomaan, kunhan tuli tässä mielen jakaa ajatukset. Tarttisko sun mennä takasin nukkumaan?
ap
Tai sitten esiäidit ja -isät eivät kunnioita erillisen yksilön vapaata tahtoa?
Mä harrastan itsetutkiskelua ja oon miettiny ihan samaa ja kyllähän se piirteissä näkyy missä on juuret ja missä kaikkialla sukua on ja on ollut. En itse laittaisi vartaloon jotain mikä ei kuulu vaan jotain luonnollista mitä vartalo muutenkin sisältää. Todella upeeta sarjassa oli hyvin sanottu että kun käy kauneuskirurgilla ja laittaa kaikkea ja liikaa niin You are a stranger in your own face
Kauneuskirurgiassa on se vika, ettei se muuta periytettäviä geenejä. Lapsista siis tulee edelleen rumiluksia.
~Meri~ kirjoitti:
Mä harrastan itsetutkiskelua ja oon miettiny ihan samaa ja kyllähän se piirteissä näkyy missä on juuret ja missä kaikkialla sukua on ja on ollut. En itse laittaisi vartaloon jotain mikä ei kuulu vaan jotain luonnollista mitä vartalo muutenkin sisältää. Todella upeeta sarjassa oli hyvin sanottu että kun käy kauneuskirurgilla ja laittaa kaikkea ja liikaa niin You are a stranger in your own face
Hyvin sanottu, toi on mennyt multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneuskirurgiassa on se vika, ettei se muuta periytettäviä geenejä. Lapsista siis tulee edelleen rumiluksia.
Vain tyhmä pitää tusinakamalta näyttäviä kuminaamoja kauniina.
Mutta totta tämäkin, siksi ihmettelenkin miksi nämä kardashianit ym toistensa kopioilta näyttävät rumilukset eivät vain adoptoisi kodittomia lapsia, miksi niiden jokaisen pitää synnyttää itse tusina lasta, kun ne lapset ovat aivan eri näköisiä kuitenkin kuin äitinsä, yhtä hyvin voisivat vain adoptoida.
Olisi ihan hirveää kun naama ei olisi oma.
Mikä ongelma se on korjata luojan virheitä?
Vain se, että joku on ollut mua ennen täällä, ei tee heistä sen pyhempää kuin minusta, joka on nyt täällä. Jokaisella on se oma elämänsä. En vaadi myöskään palvomaan itseäni myöhemmin. Mulla on nenässä pieni kyömy, samoin äidilläni ja ties kenellä "esi-isistäni". Nuorempana halusin korjata nenääni leikkauksella, mutta se jäi. Jos tyttäreni, joka peri sen sukumme nenän myös, haluaa leikkauttaa, ymmärrän kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se on korjata luojan virheitä?
täydelliset kuminaamat ovat yksinkertaisesti hirvittäviä.
halvemmalla pääsisivät, kun ostaisivat kaupasta jokainen samanlaisen vappunaamarin, kun toisiaan haluavat kopioida.
Totta.
Mitä iloa on näyttää samalta kuin joku muu, ne kaikki leikellyt näyttävät samalta naamalta.
Kaikki persoonallisuus on poistettu.
On varmaan hirveää olla noin katkera kuin ap. Kadehtia kauniita ja hoikkia naisia, joista miehet haaveilevat.
M37
Niinpä. Siks mäkin tavallaan pidän roikkuvista silmistäni ja isosta nenästäni. Terveisin Liski. (Kaisa ei oo sukua)