Rehellisesti, oletko koskaan harkinnut/harkitsetko kauneusleikkaukseen menoa?
niin? jos kyllä niin kertokaa toki miksi ja mikä leikkaus kyseessä :)
Kommentit (130)
Harkitsen silmäluomileikkausta, koska yläluomet (ns. eskoahot) ovat alkaneet haitata näkemistä. Luultavasti pääsisin julkiselle koska haitta on lääketieteellinen. Ikä 50 v.
Rintojen pienennystä olen miettinyt, mutta en ainakaan vielä ole sitä tosissaan harkinnut. Itseä vähän kammoksuttaa kaikki turhat leikkaukset tai toimenpiteet. Kaiken maailman komplikaatioita voi kuitenkin sattua, joten tuskin menen, ellei olo käy oikeen tuskalliseksi ilman.
Kyllä olen. Mulla on huono itsetunto, nuorempana kiusattiin ulkonäöstä ja ikinä en ole seurustellut kenenkään kanssa vaikka kavereita onkin :(
Kasvoista haluaisin leikkauttaa nenääni (lähinnä rustoa, luuhun ei tarvitsisi välttämättä kajota; nenänpääni on siis pitkä ja sieraimet isot), ylähuulen lyhennysleikkaus ja kevyt kulmien kohotus. Näin näyttäisin naisellisemmalta, eikä minua tarvitsisi haukkua enää miehen näköiseksi. Poskeni ovat myös valahtaneet (vaikka olen nuori...) ja poskipäiltä on kadonnut kaikki volyymi. Yläluomet ovat myös raskaat. Niillekin voisi tehdä jotain.
Rintani ovat lievästi tubulaariset, joten implantit olisivat enemmän kuin tervetulleet. Sen lisäksi haluaisin vielä kumpienkin häpyhuulien pienennyksen, eipä tarvitsisi vältellä enää seksiä "velhonhihojen" takia.
-Sanojen satuttama n23
Ennen ajattelin, että voisin ehkä vanhempana käydä rintojenkohotusleikkauksessa ja ehkä jossakin muussakin kauneusoperaatiossa, jos tarve ilmenee.
Pari vuotta sitten jouduin leikkauspöydälle ihan terveydellisistä syistä. Kyseinen leikkaus ei oikeastaan ollut edes mikään iso operaatio, mutta minulla kävi huono tuuri toipumisen kanssa ja tuli komplikaatioita. Siitä helvetistä lopulta kun selvisin takaisin normaaliin elämään niin en mene enää ikinä leikkaukseen ellei se ole aivan välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt silareiden ottamista.
En koon vuoksi (kokoa on nytkin ja aina ollut), vaan koska nää mun tissit on niin löysät. Jos ottais vähän täytettä, niin tulis täyteläisemmät.Vanhana saatan ottaa faceliftin, mutta en mitään isompia operaatioita tai liikaa.
Nuorempana mietin myös ylähuulen täyttämistä ja nenän kaventamista, mutta en onneksi toteuttanut.
Paikallista rasvaimua olen myös miettinyt käsivarsiin, sisäreisiin ja vatsaan. Leuanalusen voisin myös kiristää.N26
Facelift on iso operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koon vuoksi (kokoa on nytkin ja aina ollut), vaan koska nää mun tissit on niin löysät. Jos ottais vähän täytettä, niin tulis täyteläisemmät.Vanhana saatan ottaa faceliftin, mutta en mitään isompia operaatioita tai liikaa.
Nuorempana mietin myös ylähuulen täyttämistä ja nenän kaventamista, mutta en onneksi toteuttanut.
Paikallista rasvaimua olen myös miettinyt käsivarsiin, sisäreisiin ja vatsaan. Leuanalusen voisin myös kiristää.N26
Facelift on iso operaatio.
Niin se kyllä on ja arveluttaa myös, jos se menisikin pieleen.
Ehkä turvallisinta ja varminta olisi kiristyttää vain leuka ja ottaa pistoshoitoja tiettyihin kohtiin kasvoilla.
N26
Olen ajatellut mm. nenäleikkausta, silmäluomien/kulmakarvojen kohotusta, silmien suurennusleikkausta (canthoplasty ja mitä näitä nyt on) ja rintojen kohotusta. Etenkin tuo nenäleikkaus kiinnostaa, mutta kun välillä tuntuu että nenäni on ihan ok mutta välillä taas se näyttää järkyttävän isolta niin en tiedä mitä tehdä, pelkään että se menisi sitten pilalle kokonaan jos leikkauttaisin tms.
Ja siis viimeistään 45-50v otan silarit
N26
Pistoshoitoja varmaan menen ottamaan jossain vaiheessa, mitään kirurgisia juttuja en uskalla.
Jos roikkuville poskille on jotain tehtävissä, sitten sen ottaisin.
Juuri suunnittelen silmäluomileikkaukseen menoa (sekä ylä- että alaluomileikkaukseen). Täytynee odottaa parisen vuotta, että saan kerättyä rahat kasaan. Ikää 52v.
Havaitsin, että työkaverini n. 40v oli ottanut huuliinsa täytettä. En sanonut mitään, sillä mielestäni ne näyttävät oudolta ja luonnottomalta.
Ajattelin leikkauttaa silmäluomet. Ovat välillä turvonneet ja roikkuvat sen verran, että näytän vihaiselta ja väsyneeltä, vaikka en ole.
Kevytkirurgiset toimenpiteet ovat nykyään suositumpia kuin kirurgiset, ja koska niissä ei tarvita toipumisaikaa ja ne pitkittävät vanhenemista.
Itselleni laitettu poskipäiden täytteet parilla neulapistoksella, toimenpide kesti 10 minuuttia eikä sattunut yhtään eikä tullut edes mustelmia. Pysyvät noin 2 vuotta ja maksoi alle 600 eur. Täytteet kohottivat hienovaraisesti suupieliä ja leuan "roikkuvuutta" samalla! Nuorenin ainakin 8 vuotta.
Otsassa ja silmien välissä on botoksia. Auttaa migreeniinkin.
-N44-
Olen harkinnut nenäleikkausta, mutta taitaa olla liian myöhäistä.
Nuoremmille vinkki (josta saan varmasti alapeukkuja): älkää odottako kauneusleikkaukseen menemistä liian kauan. Ei niistä ole mitään iloa enää vanhana.
Mitä täytettä nuo poski-implantit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täytettä nuo poski-implantit ovat?
Hyaloronihappoa, koostumus paksumpaa kuin esim. huulitäytteissä.
Ei kai poskiin mitään varsinaisia implantteja laiteta, ne pistokset on hyaloronihappogeeliä. Hajoavat ajan mittaan elimistöön.
Ennen ja jälkeen -kuva.
https://i.ytimg.com/vi/ts0s9Yrza4Y/maxresdefault.jpg
Luulin aina että kasvoni tarvitsisivat kohotuksen, mutta tuollaiset kaksi pistosta riittivät.
Enpä kyllä ole harkinnut, vaikka esim. nenäni ei ole sieltä pienimmästä päästä. Lähinnä vain nauratti, kun kuittailin miehelleni jotain nenänsä koosta ja hän totesi, että paraskin puhuja. En pidä mahamakkaroistani, mutta tuskin silti menisin rasvaimuun. Tummille silmänalusille taas ei taida olla oikein mitään tehtävissä, ne ovat mielestäni ikävin asia kasvoissani ja monet myös mainitsevat siitä.
En koon vuoksi (kokoa on nytkin ja aina ollut), vaan koska nää mun tissit on niin löysät. Jos ottais vähän täytettä, niin tulis täyteläisemmät.
Vanhana saatan ottaa faceliftin, mutta en mitään isompia operaatioita tai liikaa.
Paikallista rasvaimua olen myös miettinyt käsivarsiin, sisäreisiin ja vatsaan. Leuanalusen voisin myös kiristää.
N26