Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoitte exän tavatessa?

Ap
24.08.2019 |

Oletteko eron jälkeen kavereita, jutteletteko sujuvasti, moikkaatteko edes tai kierrättekö kaukaa? Onko kaikkien exien kanssa välit samanlaiset?
Itselleni exät ovat kuin ilmaa joten en juttele vaikka kadulla vastaan tulisi kun periaate että jos ei ole mitään hyvää sanottavana parempi olla sanomatta mitään. Jos erot eivät olisi olleet niin likaisia voisi suhtautuminen olla toinen

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidaksi menisi varmaan

Vierailija
2/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kaveripiirissä exän kanssa. Aloin seurustella hänen kaverinsa kanssa eron jälkeen ja ollaan ihan sujut ja mökkeiltykin ja risteilty porukalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetääänx paneen?"

Vierailija
4/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isän kanssa olen hyvissä väleissä ja toki joudutaan näkemään usein lapsen takia. Muiden kanssa ei ole tullut yhteyttä pidettyä, eikä mitään syytäkään, mutta moikkasin ja kysyisin kuulumiset jos törmättäisiin.

Vierailija
5/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa exä on lasteni isä. Tosi hyvät välit on.

Vierailija
6/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaan ja kysyn kuulumiset. Ainoastaan yksi eksä on sellainen että menisin paniikkiin. Hän oli väkivaltainen minua kohtaan.

Vierailija
7/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdenkään exäni kanssa missään tekemisissä. Yhden kanssa voisin kyllä vaihtaa kuulumisia koska  erosta on aikaa, mutta en halua ottaa itse yhteyttä ja asutaankin eri kaupungeissa. Yhdestä sen sijaan en haluaisi kuulla enää ikinä mitään. Ollaan fb-kavereita (koska en vain kehtaa poistaa häntä kavereista), mutta en haluaisi tietää hänen elämästään mitään sillä olen edelleen katkera erosta. 

Vierailija
8/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän tavatessa kenet?

Vierailija
9/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi poikaystävä nuoruudesta, jonka kanssa onnistun samaan aikaan jonkun kinan tai riidanpoikasen alle vartissa.

Jotenkin taannutaan, ei ole nyt nähty pariin vuoteen, en tiedä vieläkö näin tapahtuisi.

Lasten isästä olen eronnut myös. Leikimme molemmat, ettei nähdä toisiamme. Tai jos on pakko keskustella, niin leikimme järkeviä aikuisia. Ero tapahtui rumissa merkeissä.

Vierailija
10/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välejä. En halua olla missään tekemisissä. Joskus käy täällä lapsia katsoon. Tervehdin kylmästi. Inhottaa.

Vierailija
11/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden eksien kanssa olemme hyviä ystäviä, mutta viimeisin paljasti eron yhteydessä itsestään väkivaltaisen puolen ja homma meni poliisiasiaksi, joten jos tähän eksään törmäisin niin voisin olla hyvin stressaantunut ja varovainen. Yksin liikkuessa välttelen alueita/paikkoja missä tiedän hänen viihtyvän, joten oletettavasti myös kohdatessa kiertäisin kaukaa jos mahdollista.

Vierailija
12/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän tavatessa kenet?

Exän tavatessa eronne jälkeen sinut

Vierailija
13/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onneton tapaus exiin kadulla törmäämisten kanssa, vanhasta tottumuksesta kohtelen kuin ilmaa ja vaikutan varmaan ylimieliseltä vaikka tosiasiassa koen exät vain inhottavina ja ahdistavina joita en halua millään tavalla osaksi nykyistä elämääni

Vierailija
14/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan. Ja jatkan matkaa.

Vierailija
15/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten noin 20 vuoden aikana olen tavannut eksäni kerran, yhteisen lapsemme juhlissa. Ihan ystävinä juteltiin.

Vierailija
16/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naisystäväni ovat olleet minua järkyttävän paljon paremmalla tasolla, joten lähinnä kerjään seksiä ja myötätuntoa, eipä kauheasti tule. (Kaikkien kanssa ne nuoret naiset seurusteleekin.)

Vierailija
17/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu jotenkin kummalliselta, että niin pitkään elämässä ollut ihminen katoaa kokonaan, vaikka eipä itselläkään enää ole mitään kontaktia exään. Ei olla enää samassa kaupungissakaan.

Vierailija
18/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään tekemisissä ja jos vahingossa törmäisin jossain, niin en todellakaan huomioisi yhtään mitenkään. Mies joka pitkän avoliiton jälkeen petti ja jätti ei ansaitse mitään huomioimista enää ikinä. Haudalle voin mennä tanssimaan jos kupsahtaa ennen minua.

Vierailija
19/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes kaikkien eksieni kanssa hyvissä väleissä. Esim. ekan poikakaverini kanssa, jonka kanssa seurusteltiin 20 vuotta sitten, vaihdellaan viestejä säännöllisesti. Sit muutamien muiden kanssa skypetellään ja käydään välillä bissellä. Suhteissa on saattanut olla riitoja ja myrskyjä, mutta välit korjaantuneet eron jälkeen. Eksäni ovat turvallisia ja läheisiä, tuntevat minut läpikotaisin. Tuntuvat tällä hetkeltä vähän kuin veljiltä tai serkuilta.

Vierailija
20/24 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hiukan hätkähdän, mutta siinäpä se sitten jatkaa elämäänsä..kävin exän kanssa lounaalla keväällä, kun se oli muuttanut Espanjasta takaisin Suomeen..mutta tunsin vaan kaveruutta ja sellaita että ihan hyvä tyyppi, mutta en enää minkäänlaista kipinää. Jännä vaan huomata, että siinä on ollut ihminen, joka on mun kanssa tosi samanlainen - melkein yksi eniten itseä muistuttanut ihminen mun elämän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi