Onnea Jarkko Ahola 42v
Jarkko Aholalla tänään synttärit. Onnea!
Jarkko Ahola - Vanha Mies (Kaseva cover)
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko on varmaan ihan hyvä laulaja mutta aina kun se tulee johonkin baariin niin saa arvailla, alkaako se taas pitämään itsekseen ihme mölinää, "koska mä oon Jarkko".
Ei nyt TAAS aleta jotain solvaamiskeskustelua!! Miten on mahdollista, ettei ikinä keskustelut pysy asiallisen rajan sisällä? Antaa miehen tulla baariin vaikka lohikäärmeellä ratsastaen, mitä se sinulle kuuluu? Vaihda itse sitten baaria, jos on niin vaikeaa.
Jaha, keskustelupoliisi saapui paikalle. Kuka sinulle antoi luvan päätää mistä täällä saa keskustella ja mistä ei? Mitä solvaamista tuo edes on, tosiasiahan se vain on.
Ja näin se taas alkaa. Aika kauan kestikin ilman että haukkujat tuli keskusteluun mukaan.
Noista amatöörivideoinneista, esim. Jarkon, joita on youtubella, vielä sananen. Niissä on biisejä joita ei löydy spotifystä eikä mistään ostettavaksi. Niitä voi kuitenkin tykätä, kommentoida ja katselukerrat ovat nähtävissä, mikä taas saattaa johtaa siihen, että ne ehkä joskus päätyvät levytettäväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän mummu sekoo kun se kuulee Jarkko Aholaa Iskelmäradiosta!
Outoa koska Jarkko Ahola ei ole soinut Iskelmällä kertaakaan tänä vuonna ja viime vuonna 4 kertaa, 2016-17 ei kertaakaan Biisit infon mukaan.
Noh, olennaisempaa lienee se mitä tapahtuu kun Aholaa radiosta kuulee, iskelmä -sanan voi varmaan hypätä yli. Ihana mummu siellä.... :)
Ihan ohiksena, että Biisit.info ei ole 100% luotettava eikä kaikenkattava, vaikka onhan se tietysti suuntaa-antava. Mutta eipä Iskelmä varmasti paljonkaan Aholaa soita ellei sitten joululauluja.
Jarkko Ahola on aliarvostetuimpia suomalaisia artisteja. Huippumuusikko, jota ei kohdella lahjakkuutensa mukaan. Fakta.
Voi sua raasua. Hanki kuule elämä, niin et tarvitse olla ainakaan kade.
Mitäs nyt kun on niin hiljaista? Siis ottaen huomioon että levy juuri julkaistu. Tiedottaa pakolliset facessa, mutta täysi mediahiljaisuus, vain yksi käväisy aamutelkkarissa, ja nuo facen päivityksetkin ovat ihan minimissä ja niissä todetaan vain mikä ihan pakko. Olleet jo pitkään, ja nyt kun sama jatkuu levynkin aikana niin? Suuri muutos kyllä aiemmin helposti lähestyttävään linjaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt kun on niin hiljaista? Siis ottaen huomioon että levy juuri julkaistu. Tiedottaa pakolliset facessa, mutta täysi mediahiljaisuus, vain yksi käväisy aamutelkkarissa, ja nuo facen päivityksetkin ovat ihan minimissä ja niissä todetaan vain mikä ihan pakko. Olleet jo pitkään, ja nyt kun sama jatkuu levynkin aikana niin? Suuri muutos kyllä aiemmin helposti lähestyttävään linjaan.
Mitä se sua kiinnostaa? Tai sulle kuuluu? Kuuntele vaan itse levyä ja keskity omaan elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt hänen FB sivullaan? Siellä on ihan yhtä usein päivityksiä kuin on aina ollut. Ei joka artistin tarvitse olla joka päivä kirjoittamassa faneilleen jotain lässyn lässyä niinkuin ihan liian monet tekee. Joulukiertueet alkaa, Hartwall tulee. RJ tulee, levyltä on lyriikkavideoita, syyskiertue loppui ja siitä oli julkaisuja. Mitä muuta sinä oikein haluat? Että hyvää huomenta, tässä syön kaurapuuroa? Tuollaista sössöä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kiinnostaa? Tai sulle kuuluu? Kuuntele vaan itse levyä ja keskity omaan elämääsi.
Muutos entiseen. Pitkään oon seuraillut musiikkiaan. Mutta ilmeisesti osa ihaluaa palauttaa pieneksi artistiksi sitten. Sillehän tuo alkaa näyttää ja taktiikka onnistuu myyntilukujen valoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt hänen FB sivullaan? Siellä on ihan yhtä usein päivityksiä kuin on aina ollut. Ei joka artistin tarvitse olla joka päivä kirjoittamassa faneilleen jotain lässyn lässyä niinkuin ihan liian monet tekee. Joulukiertueet alkaa, Hartwall tulee. RJ tulee, levyltä on lyriikkavideoita, syyskiertue loppui ja siitä oli julkaisuja. Mitä muuta sinä oikein haluat? Että hyvää huomenta, tässä syön kaurapuuroa? Tuollaista sössöä vai?
Ai nuo on ne vaihtoehdot. Tiedoterivit vs. kaurapuuroavautumiset? Että musiikista ei voi puhua. Ei sitten puhuta.
Hyvä.
Unohdetaan koko artisti.
Kyllä ne artistit varmasti arvostaa osta osta ostamista enemmän kuin jossain keskustelupalstoilla höpisemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne artistit varmasti arvostaa osta osta ostamista enemmän kuin jossain keskustelupalstoilla höpisemistä.
Voi olla Mutta minua ei kiiinnosta miten artisti saa faneilta helpoimmalla rahat. Minua kiinnostaa musiikki ja musiikista keskustelu.
Ei ne artistit varmasti saa helpolla enää rahoja faneilta, kun harvat ostavat levyjä nykypäivänä. Ja musiikista keskustelu onkin eri asia kuin faneista valitus ja miksi artisti ei ole näkyvillä joka päivä, kun jotkut fanit sitä vaatii koko ajan.
Kyllä tälle levylle kuitenkin ostajiakin on, mutta ei artistia niin striimata kuin jotain nuorison popidolia, vaan se maksava ja arvostava yleisö löytyy kiertueidensa konsertti- sekä kirkkosaleista, ja näitäkin isommista paikoista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla Mutta minua ei kiiinnosta miten artisti saa faneilta helpoimmalla rahat. Minua kiinnostaa musiikki ja musiikista keskustelu.
Ei ne artistit varmasti saa helpolla enää rahoja faneilta, kun harvat ostavat levyjä nykypäivänä. Ja musiikista keskustelu onkin eri asia kuin faneista valitus ja miksi artisti ei ole näkyvillä joka päivä, kun jotkut fanit sitä vaatii koko ajan.
Kyllä tälle levylle kuitenkin ostajiakin on, mutta ei artistia niin striimata kuin jotain nuorison popidolia, vaan se maksava ja arvostava yleisö löytyy kiertueidensa konsertti- sekä kirkkosaleista, ja näitäkin isommista paikoista...
Löytyy niin kauan kuin löytyy. Kilpailu on kovaa ja ihmiset ovat yhä enevässä määrin siirtyneet seuraamaan niitä, jotka osaavat pelata näkyvyyskorttinsa oikein. Tästä on paljon evidenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy niin kauan kuin löytyy. Kilpailu on kovaa ja ihmiset ovat yhä enevässä määrin siirtyneet seuraamaan niitä, jotka osaavat pelata näkyvyyskorttinsa oikein. Tästä on paljon evidenssiä.
Enpä usko tuohon enenevään siirtymiseen suuntaan tai toiseen, musiikkimaku ja musiikin harrastaminen kun on niin yksilöllinen asia. Mistäpä itsekään voin tietää muista ihmisistä, lähimpien ystävien musiikkimaun saattaisin tietää, jos sitäkään tarkalleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko tuohon enenevään siirtymiseen suuntaan tai toiseen, musiikkimaku ja musiikin harrastaminen kun on niin yksilöllinen asia. Mistäpä itsekään voin tietää muista ihmisistä, lähimpien ystävien musiikkimaun saattaisin tietää, jos sitäkään tarkalleen...
No kun ei tarvitse olla oman mutun eikä kaverien kokemusken varassa, vaan näitä asioita ihan oikeasti tutkitaan:
"Nuoret rynnivät suurkonsertteihin ja samalla rock-klubit sulkevat oviaan: "Spotify-aika ajaa massatapahtumiin"
"Valliuksen mukaan huolena on, että nykyinen musiikin kuluttaminen ja streamauspalveluiden top-lista-ajattelu ohjaa ylikansalliseen musiikinkuluttamiseen ja suurtähteyteen."
https://yle.fi/uutiset/3-11026712
- ja suurtähteys taas edellyttää medianäkyvyyttä.
Valliuksen huoli on ihan aiheellinen. Kautta maailman sivu laumoja on liikuteltu milloin minkäkin johtajan, aatteen, asian tai suuntauksen perässä. Raha puhuu. Ja nuoruuteen kuuluu elo fanilaumassa, vaikkapa festareilla yms...
Mutta kuulija voi myös itse valita oman tiensä ja olla vastarannan kiiski!
Tähti voi joskus olla se pikkupoika supermarketin ostoskärryssä joka saa kaikkien hymyt osakseen laulamalla täysin palkein Leipuri hiivaa!
Meni vähäsen ohi nyt, mutta ei tämän elon tarvitse aina niin ehdotonta ja totista olla, ja hyvä, että artisteille riittää yleisöä, niin, ja tutkijoille töitä!
Vierailija kirjoitti:
Metallisydän albumille olisi suonut muutakin näkyvyyttä mediassa kuin se kansikuvakohu.
Facessa on mielestäni ihan ok päivitykset. Lyriikavideot ovat erityisen upeita eikä niihin ihan heti kyllästy, jos koskaan..
Kohta on joulukuu. Toivottavasti Joulupukki tulee taas helpottamaan fanien joulunodotusta ja alkaa toimittaan Jarkon joulukalenteria.
Voi hyvää päivää taas näitä joidenkin kommenttien ajatusjuoksuja joissa ollaan itse muka niin paljon parempia faneja kuin muut. Minä olin vuonna nakki Jiin keikalla baarissa jossa oli vain 50 ihmistä joten olen parempi fani kuin muut. Minä olin fani jo Teräsbetonin aikaan joten kyllä minä olen parempi fani kuin mummot. Ilkeä levy-yhtiö pakottaa Jiin tekemään loppuunmyytyjä areenakonsertteja mummoille mutta kyllä minä tiedän että hän oikeasti haluaisi laulaa kaljapalkalla tuppukylän baarissa minulle ja minun 20 kavereilleni. Joopa joo ja niin varmaan.
Mutta mutta: minäpä olinkin myös jo Teräsbetonin aikoina fani, ja kuljin jopa 7 tunnin junamatkoja suuntaansa päästäkseni kuulemaan Teräsbetonia ja nauttimaan heidän ja muiden fanien seurasta. Ja OLEN MUMMO, ja ylpeä kaikista lapsistani ja lapsenlapsistani. Ja edelleenkin käyn Jiin keikoilla, aina, kun työni ja muun elämäni puolesta pystyn. Ja olen ostanut Jiin levyjä itselle ja lahjoiksi. Ja vastaanotto on ollut hyvä niille lahjoille. EI se ikä katso sitä, mistä musasta tukkää ja missä keikoilla käy. Ei pidä olla kade ja puusilmäinen.
Ei nyt TAAS aleta jotain solvaamiskeskustelua!! Miten on mahdollista, ettei ikinä keskustelut pysy asiallisen rajan sisällä? Antaa miehen tulla baariin vaikka lohikäärmeellä ratsastaen, mitä se sinulle kuuluu? Vaihda itse sitten baaria, jos on niin vaikeaa.