Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyesti: mikä olisi ensimmäinen ajatuksesi, jos mies on viettänyt viikonlopun yksin ja taskusta olisi kadonnut kaksi kondomia?

Vierailija
24.08.2019 |

Niitä emme olisi voineet yhdessä käyttää ja ennen tuota vkl ne ovat olleet taskussa pitkään. Oletus oli, että on (miespuolisen) serkkunsa kanssa uudella talollamme, mutta tästä ei tietenkään voi olla 100% varma.

Olen kahden vaiheilla kysynkö edes mitään, mies on aika hiljainen hissukka, pettäminen ei oikein tunnu hänen hommiltaan. Ei ole provo, mutta ei mulla oikeastaan nekäön huutelut haittaa, mielipiteitä olen vailla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus olisi että miksi ihmeessä olen laskenut kortsut..

Niin, onhan se nyt paljon jalompaa uhriutua, kuin olla valppaana, ja saada selville miehensä pettäneen. Ja kahdessa kortsussa nyt ei paljon varsinaista laskemista ole. Meillä ainakin minä tyhjentelen taskuja pyykkipäivinä, ja jos siellä on kortsuja, joista en ole tietoinen, en jää kodinhoitohuoneen nurkkaan vollottamaan, vaan haluan selityksen. Puhelinta en ole koskaan salaa katsonut, enkä sähköposteja jne.

Vierailija
22/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole kertaakaan miehen puhelinta, lompakkoa, tietokonetta tms. ratsannut enkä tietoisesti edes taskuja. On vaan niin monta sattumaa jotenkin... Tuon vkl jälkeen on miehellä ollut enemmän, siis tosi paljon, omia menoja mutta kaikelle on aina selitys valmiina. En tiedä. Kysyn jos tulee ihmisten aikoihin kotiin tänään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 2 käyttänyt?

Vierailija
24/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan joskus kannattanut laskea ne housutkin...

Vierailija
25/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole kertaakaan miehen puhelinta, lompakkoa, tietokonetta tms. ratsannut enkä tietoisesti edes taskuja. On vaan niin monta sattumaa jotenkin... Tuon vkl jälkeen on miehellä ollut enemmän, siis tosi paljon, omia menoja mutta kaikelle on aina selitys valmiina. En tiedä. Kysyn jos tulee ihmisten aikoihin kotiin tänään. Ap

Kyllä minä ottaisin asian puheeksi ainakin silloin jos ei tule edes kotiin ihmisten aikoihin.

Vierailija
26/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatukseni on, että olet pahimmanlaatuinen kyylä. Minulle ei tulisi edes mieleen penkoa puolisoni tavaroita saati taskuja.

Vierailija
27/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisy ap teillä käytössä jos kortsua ette olisi voinut käyttää? Oletko siis penkonut miehen tavaroita vai kuinka asia tietoosi tuli? Jos niissä kortsuissa parasta ennen päiväys mennyt niin kenties roskissa. Jos miehen kaveri tarvinnut niin tarjonnut. Jos tupakoi niin sisätupakointi kortsun avulla peittämällä palovaroittimen (tämän niksin kuullut esim. risteilyillä hyteissä olevan vaikken itse tupakoi)

Vierailija
28/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyhjentänyt taskut ja pistänyt takin pesukoneeseen

Vierailija
29/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ihmeessä, kerro meillekin. Missä nyt on, näin lauantai-iltana??

Vierailija
30/32 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy ihmeessä, kerro meillekin. Missä nyt on, näin lauantai-iltana??

Lähti sillä välin kun olin saunassa, ilmeisesti hakemaan jotain tavaraa kaverinsa luota? Päivän oli veljensä talolla korjaamassa autoa. Joo ihan mahdollista, en siis periaatteessa ole huolissani. Vähän kuitenkin mietityttää ja siksi tein aloituksenkin, vaikka nämähän on täällä yhtä yleisiä kuin se pieni punainen kirja kiinalaisilla. Ap

Vierailija
31/32 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on heittänyt ne roskiin, jos ette kerran käytä.

Vierailija
32/32 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi