Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy ja naisten parta

Vierailija
24.08.2019 |

Käytin ehkäisypillereitä puoli vuotta, kunnes lopetin pari kuukautta sitten. Olen huomannut, että minulla on alkanut kasvamaan pidempiä karvoja kasvoissa. Ennen pillereitä minulla ei ollut ongelmia sen suhteen. Pillereiden pitäisi ehkäistä karvojen kasvua, mutta minulle ne aiheuttivatkin sitä lopettamisen jälkeen. Toivottavasti hormonit tasoittuvat ja karvojen kasvu loppuu. Vai loppuuko?

Muita syitä lopetukseen olikin se, etten saanut enää origameja keksissä. Pari kuukautta pillerit toimi niin kuin pitikin, mutta sen jälkeen ongelmat tulivat vähän kerrallaan, ettei niitä osannut suoraan yhdistää ehkäisyyn. Pillereiden lopetus ratkaisi origamiongelmat. Pillerit kuivattivat myös alakerran ja keksiin sai käyttää litrakaupalla synteettistä märkää. Puolen vuoden kokeilu riitti, elämä on paljon parempaa ilman. Fiiliksetkin ovat yleisesti positiivisemmat.

Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia tai hormoneista tullut muita haittoja? Epäilen että monen muunkin naisen origamittomuuden taustalla voi olla hormonaalinen ehkäisy.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi