Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakkoajattelu laihdutuksesta,laihuudesta ja ulkonäöstä..

Vierailija
24.08.2019 |

Mulla on ollut joitakin vuosia sitten syömisen kanssa ongelmaa, söin omenan tai kaksi päivässä ja join vettä. Kävin vaalla useita kertoja päivässä. No se vaihe meni ohi parissa kuukaudessa kun sain oikeanlaisen ruokaohjelman ja saliohjelman. Sitä noudatin tarkasti ja hyvin tuloksin reilu puoli vuotta. (Olin todella tyytyväinen kroppaani ja sain kehuja työkavereilta kuinka kroppa muuttunut ja näkyy kauniisti lihasta) Sen jälkeen, kun valmennus loppui on ollut syöminen aivan hakoteillä ja lihoin 10kg vuoden aikana. Tuosta aikaa jo 5vuotta. Yksi raskaus välissä jolloin painoa tuli lisää 15kg. Olen saman painoinen nyt kuin ennen raskautta, mutta tuntuu, että laihdutus on todella vaikeaa.. syöminen on se ongelma myös, saatan ahmia ruuan todella nopeasti tai herkutella ohi herkkupäivän ahmien ja jotenkin ”salaa”. (En tiedä keneltä koska ei muita kiinnosta mun herkuttelut) käyn lenkillä ja olen jättänyt herkut kerran viikkoon, ja syön päivän aikana noin 3-4x päivässä. Ajatukset pyörii taas vaan sen ympärillä miltä näytän, mahdunkohan jo pienempään kokoon, katson peilistä vatsaani useamman kerran päivässä. (Joka ei todellakaan miellytä)On päiviä jolloin tuntuu että vitja nyt On varmasti liikaa tullut syötyä koska eilen vatsa oli laihempi. Pelkään lihomista. Ja ärsyttää etten kuitenkaan jaksa pienen vauvan kanssa (3kk) liikkua enempää kun kerran päivässä 30-60min lenkki.. Vaaka meillä onneksi meni rikki joten siinä en voi käydä..

Ja olen siis tällä hetkellä 63kg ja 165cm.. ja tästä haluaisin pois sen 10kg mikä tuli sen yhen vuoden aikana eikä ole mihinkään suuntaan ennen raskautta liikkunut.

Kertokaa kuinka pitää ajatukset hyvänä ja kannustavina itseä kohtaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Rav.terp. Ja nauti nyt enemmän vaikka vauva-arjesta.

Vierailija
2/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse yksi selkeä linja ja pysy siinä, eli vaikka että syöt vain kolme ateriaa päivässä. Helppo sääntö, mitään muuta ei tarvi ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit paljon kauniimpi myös henkisesti ja vapaa noista pakkoajatuksista jos laihduttaisit 10 kiloa namien, herkkujen ja rasvan syömisen sijaan.

Vierailija
4/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan kodissa vapaudut noista pakkoajatuksista.

Vierailija
5/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Jeesus sydämeesi ja anna hänen johdattaa sinut taivasten valtakuntaan pois noiden mielisairaiden ajatustesi keskeltä.

Vierailija
6/6 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan kodissa vapaudut noista pakkoajatuksista.

Ai kuolemaan asti pitää AP odotella?😀 no terve mitä ihme jeesustelua tullu täällä.

Tsemppiä ap, koita pitää itsehillintä tiukkana vaikka arkipäivisin ja viikonloppuna namut ja vaikka jotain muuta. Älä liikaa muuta kerralla muuten sortuu helpommin.

Kokeile jotain uusia lajeja vaikka bodypump, tanssi tai talvella hiihtoa. Hyvä kuitenkin, kun jo päivittäin liikut!

Muista, että stressi voi pysähdyttää painon laskua.. Ja jos/kun menkat alkaa tai on alkanu nii nekin tuo turvotusta ja ruuanhalua joillain!