Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri sanoi minua lihavaksi

Vierailija
24.08.2019 |

Painoindeksini on 25,3. Kaverini taas on lähes sairaalloisen lihava. Ja hän kutsui minua lihavaksi! Itse en ole koskaan puhunut mtään hänen painostaan, koska toisten ulkonäköasiat eivät minulle kuulu. Kaverini on miespuolinen, itse olen nainen. Nyt tuntuu siltä, että haluaisin alkaa pitämään tyyppiin vähän etäisyyttä. Miten hän olisi reagoinut, jos mä olisin sanonut, että "oot muuten tosi läski"? Ei hemmetti, kun ihmisiltä puuttuu hienotunteisuutta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii

Vierailija
2/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitte varmaan olet . Tai no tiedäthän itekkin et oot aika large. Mitä siitä suuttumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan et ole lihava. Olipas tyly "kaveri". En itse viettäisi aikaa tuollaisten kanssa.

Vierailija
4/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?! Olet normaalipainoinen. Kumma jätkä. Kauanko olette olleet ystäviä?

Vierailija
5/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisointia.

Vierailija
6/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on hallittavissa oleva ongelma.

Vierailija
7/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ystäväni kun sanoi kerran että älä liho tosta enempää niin se oli entinen ystävä. Vihasin häntä sen jälkeen. Ei ystävän tehtävä ole ulkonäköä alkaa arvostelemaan vaan hän hyväksyy ihmisen sen näköisenä kuin on. Kostin sen mutta en kerro että miten ja katkaisin välit. Kaikille kostin jos ulkonäköäni alettiin arvostelemaan. Makasin jopa yhden kaverin miehen kanssa kostoksi kun hän arvosteli ulkonäköäni. 

Vierailija
8/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia riippumatta onko lihava vai ei. Hallitsevatko he ongelmiaan vai ei niin suurin osa ei hallitse. Lihavuus vain näkyy ulospäin mutta muiden ihmisten ongelmat eivät välttämättä näy ulospäin. Jokaisella ihmisellä on jokin vamma mitä sitten lääkitään mitä erilaisimmilla keinoilla kuten himo liikuntaa, syö enemmän mitä kuluttaa tai himo shoppailulla tai ahnehtii enemmän varallisuutta mitä tarvitsee tai ihan mitä tahansa mikä menee överiksi. 

Vierailija
9/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihan yllätyksenä tämä sinulle että saatat olla lihava.

Vierailija
10/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ainoa ongelma ihmisillä ja sitten voisi kaikki riippuvuudet olla hallittavissa niin että napista kuin vaan painetaan niin se on ohitse. 

Vierailija
11/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kommentteja tuli minulle plösöltä, ankean näköiseltä miespuoliselta kaverilta, joka oli minusta kiinnostunut. Pidin häntä ystävänä, en minään muuna. 

Seuraavaksi olin hänen mielestään lesbo.  :D

Mies ymmärtää olevansa läski, joten hän syyttää sinua.

Vilkuta ihrakasalle hyvästit ja tapaa normaaleja ystäviäsi.

Vierailija
12/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksin mukaan et ole lihava. Olipas tyly "kaveri". En itse viettäisi aikaa tuollaisten kanssa.

Painon ja peilin mukaan taas on. Se kertonee kaiken oleellisen väestöllisen indeksin käytöstä yksilötasolla.

Vierailija
13/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/8 onnetonta tekstiä. Taisi ottaa lujaa itseesi.

Vierailija
14/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?! Olet normaalipainoinen. Kumma jätkä. Kauanko olette olleet ystäviä?

No ei ole, jos ei ole todella lihaksikkaasta naisesta kyse.

Vierailija
15/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia riippumatta onko lihava vai ei. Hallitsevatko he ongelmiaan vai ei niin suurin osa ei hallitse. Lihavuus vain näkyy ulospäin mutta muiden ihmisten ongelmat eivät välttämättä näy ulospäin. Jokaisella ihmisellä on jokin vamma mitä sitten lääkitään mitä erilaisimmilla keinoilla kuten himo liikuntaa, syö enemmän mitä kuluttaa tai himo shoppailulla tai ahnehtii enemmän varallisuutta mitä tarvitsee tai ihan mitä tahansa mikä menee överiksi. 

AP:n ongelma on kuitenkin lihavuus.

Vierailija
16/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n ongelma on kuitenkin lihavuus.

Aiemman miespuolisen tuttavan ongelma oli superlihavuus, joka on surullisen tyypillistä suomalaismiehillä.

Vierailija
17/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ongelma on kuitenkin lihavuus.[/quote]

Se ei ole antanut pillua sille miehelle. Ja pillun puuttesta se alkoi haukkumaan. 

Vierailija
18/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pullukka on puuteessa niin että olisit sängyssä pyörittänyt sitä niin se olisi tyytyväinen. 

Vierailija
19/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ystäväni kun sanoi kerran että älä liho tosta enempää niin se oli entinen ystävä. Vihasin häntä sen jälkeen. Ei ystävän tehtävä ole ulkonäköä alkaa arvostelemaan vaan hän hyväksyy ihmisen sen näköisenä kuin on. Kostin sen mutta en kerro että miten ja katkaisin välit. Kaikille kostin jos ulkonäköäni alettiin arvostelemaan. Makasin jopa yhden kaverin miehen kanssa kostoksi kun hän arvosteli ulkonäköäni. 

Minulla on hassuja tapoja 🤔

Olen opetellut ajattelemaan lihavaa naista jos tuntuu siltä, että laukean liian nopeasti.

Tähän asti paras konsti.

Samoin en voi lentää yksin jos viereeni tulisi lihava, apua!

Lentokoneessa harvoin voi vaihtaa paikka, eikä jäädä kyydistä.

Vierailija
20/20 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kännissä kaverin mies oikein oli?