Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viehättävät naiset ovat usein ylimielisiä, koska luulevat että heiltä koko ajan halutaan jotain

Vierailija
24.08.2019 |

Olen huomaavainen ja kohtelias lähes kaikkia ihmisiä kohtaan. Naiset jotka pitävät itseään erityisen kauniina - ja ovat silminnähden ihastuneita ulkoiseen olemukseensa - tulkitsevat kohteliaan käytöksen hyvin usein mielistelynä tai yrityksenä saada heiltä enemmän huomiota kuin tilanne vaatisi.

Olen huomannut vakavoituvani tuommoisten naisten parissa, koska en halua vaikuttaa mielistelijältä. Tuntuu että liiallinen kauneus pystyttää aidan ihmisten välille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sun om tunne. Itse en oo niin ulkonäkö keskeinen ettenkö pystyis nähdä pintaa syvemmälle.

Vierailija
2/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan jotain vikaa kun en ole moista ylmielisyyttä huomannu viehätävissä naisissa... T. Sinkkumies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pystyttääkin, siis miehen ja naisen välille.

Kauniin naisen on joskus pakko rakentaa itselleen ylimielisen oloinen suojakuori, itseään suojellakseen.

Vierailija
4/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varmaan jotain vikaa kun en ole moista ylmielisyyttä huomannu viehätävissä naisissa... T. Sinkkumies 

Et ole huomannut kummat kulkevat useammin nenä pystyssä, rumat vai kauniit naiset?

Vierailija
5/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut.

Vierailija
6/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän halutaankin ainakin miesten osalta. 

Se on vain fakta. 

Omanlaisensa taakka olla erityisen kaunis. Vaikka kuinka olisi meikkaamatta ja verkkareissa, niin ei voi välttyä. Tehdäänkö jotain rumuusleikkauksia:D

No.. vitsi vitsinä, onhan tästä kauneudesta huomattavasti enemään hyötyä kuin haittaa. Mutta ei se hyöty ole niin yksiselitteistä, mitä jotkut selvästi ajattelevat. 

Vierailija
7/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain kokevat, että ne viehättävät naiset ovat ylimielisiä, kun eivät itse kelpaa heille. Todellisuudessa ne naiset eivät edes mieti niitä miehiä, vaan jotain oman elämänsä juttua kuten mistä löytäisinkirjastosta loppuneen tenttikirjsn, tsi voiko siirtää työvuoroa kun juuri viime viikolla siirsi, tai milloin ehtii käydä katsomassa vanhempiaan tai että pitäisi ostaa lisää aikaa bussilippuun tai että miten voisi auttaa Brasilian tulipalojen luontokatastrofissa tai että onko mahdollista hankkia koiraa tähön elämäntilanteeseen tai että voi kun kello on noin paljon, myöhästyn hammaslääkäristä. Jne jne. Viimeinen asia, mitä he miettivät, on ap ja muut miehet, joita tulee vastaan kadulla.

Vierailija
8/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole huomannut kummat kulkevat useammin nenä pystyssä, rumat vai kauniit naiset?

Ymmärsit oikein: En ole huomannut.  Ei se ole nenä pysyssä kulkemista, jollei osoita erityistä mielenkiintoa minua kohtaan. - Toiseksi ne naiset, joka piävät iseään eriyisen kauniina eivät uskoakseni aina ole heitä, jotka objekiivisesti arvioiden olisivat kaikkein kauniimpia.  

Vierailija
9/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat erittäin kauniita ja he varmaan uupuvat "kaikille kohteliaiden" (haha!) jatkuvaan 

hännystelyyn ja jahdattavana olemiseen, luulisin.

Vierailija
10/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kyllä, aina kun pääsen juttusille kauniin naisen kanssa he juttelevat mukavasti, jostain syystä osa vähemmän viehättävistä alkaa vittuilemaan - anteeksi kielenkäyttöni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi