Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas on perheelle ruoka laitettu

Vierailija
24.08.2019 |

Laitoin molemmille annokset, miehelle ja lapselle ja vein ne heidän huoneisiinsa. Sitten on vielä tiskien tiskaaminen. Miten muilla lauantai sujuu?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmoset dyö ruokspöydän ääressä yhdessä. Niin meilläkin jo tänään syötiin. Eikä ruuanlaitto kova vaiva ollut.

Vierailija
2/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen syöty ja ulkona paistaa aurinko. Olen tässä katsellut joulumatkaa netistä ja lähden kohta kävelylle ja ties vaikka terassille poikkeaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmoset dyö ruokspöydän ääressä yhdessä. Niin meilläkin jo tänään syötiin. Eikä ruuanlaitto kova vaiva ollut.

Meillä syödään yleensä aina näin. Jos on joku juhlapyhä niin syödään yhdessä

Vierailija
4/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
5/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mies ja lapsi haluaa syödä omissa oloissaan.

Vierailija
6/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tästä ylpeä mutta samat kuviot täällä. Vein ruuan teinille omaan huoneeseen ja pienempi lapsi söi keittiössä. Meillä syödään usein niin että jokainen syö eri huoneissa ja eri ruokaa. Nytkin teinille ranuja ja kalapuikkoja ja nuoremmalle pinaattikeittoa. Jokainen sai mitä halusi. Ite join vaan kahvin.

Vierailija
7/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

En ole tästä ylpeä mutta samat kuviot täällä. Vein ruuan teinille omaan huoneeseen ja pienempi lapsi söi keittiössä. Meillä syödään usein niin että jokainen syö eri huoneissa ja eri ruokaa. Nytkin teinille ranuja ja kalapuikkoja ja nuoremmalle pinaattikeittoa. Jokainen sai mitä halusi. Ite join vaan kahvin.

Meillä kyllä koko perhe syö samaa ruokaa. Itselleni teen sen vaan gluteenittomana kun mulla on keliakia enkä syö kalaa kun mulla on kala allergia.

Vierailija
8/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava ketju. Onko tämä siis nykyään yleistä? Mikä "perhe" sellainen on, missä ei tehdä tavallisia asioita yhdessä?

Vierailija
9/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vkl mökillä yksin, just sain aamupalan valmiiksi :) Ihana hiljaisuus!

Vierailija
10/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava ketju. Onko tämä siis nykyään yleistä? Mikä "perhe" sellainen on, missä ei tehdä tavallisia asioita yhdessä?

Tehdäänhän me vaikka mitä yhdessä. Käydään yhdessä reissuissa, syömässä ulkona, lapsen pelireissuilla, mökillä yms. Ap

Vierailija
11/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamupalan jälkeen jonottamaan leipäjonoon katsomaan mitä olisi lounaaksi.

2l punaista 21.8 päiväyksen maitoa josta aloin keitellä puuroa. Lapset lähtivät poimimaan lähimetsästä puuron päälle mustikoita. Söimme kaikki yhdessä keittiön pöydän ääressä. Jälkiruoaksi oli kahvia ja leipäjonosta saatua pullaa.

Vierailija
12/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään aina syödä yhdessä, mutta ihmettelen syvästi tätä "vein teinille ruuan omaan huoneeseen". 

Sen verran meillä ainakin pitää vaivautua, että tulee hakeamaan ja annostelemaan itse. 

Ja pääsääntöisesti todellakin syödään ruokapöydän ääressä, vaikka sitten yksin. 

Onko meillä tässä jotenkin omituinen perhe?

Vierailija
13/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänhän me vaikka mitä yhdessä. Käydään yhdessä reissuissa, syömässä ulkona, lapsen pelireissuilla, mökillä yms. Ap

Niin mutta kaikki kotiateriat omissa oloissa? Kyllä minä nyt sen ymmärrän, jos joskus haluaa vaikka kumppanille laittaa ylläriksi hyvää iltapalaa vaikka koneella istumisen kylkeen, mutta päivittäisenä tapana tuo vain kuulostaa tosi oudolta. Itselleni tulisi tosi vieraantunut olo.

Vierailija
14/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruoan laitosta vapaa viikonloppu, mies mökillä lasten kanssa.

Tää tekee välillä tosi hyvää, olla vaan ja köllötellä.

Käyn tosin välillä tossa lähellä pitsalla.

Vierailija
15/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kaikki kotiateriat omissa oloissa? Kyllä minä nyt sen ymmärrän, jos joskus haluaa vaikka kumppanille laittaa ylläriksi hyvää iltapalaa vaikka koneella istumisen kylkeen, mutta päivittäisenä tapana tuo vain kuulostaa tosi oudolta. Itselleni tulisi tosi vieraantunut olo.

Meillä syömiset aina, menneet näin. Juhlapäivinä sitten syödään pöydän ääressä yhdessä ja ulkona syödään saman pöydän ääressä. Nyt kohta aletaan yhdessä katsomaan tv. stä jalkapalloa.

Vierailija
16/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään aina syödä yhdessä, mutta ihmettelen syvästi tätä "vein teinille ruuan omaan huoneeseen". 

Sen verran meillä ainakin pitää vaivautua, että tulee hakeamaan ja annostelemaan itse. 

Ja pääsääntöisesti todellakin syödään ruokapöydän ääressä, vaikka sitten yksin. 

Onko meillä tässä jotenkin omituinen perhe?

No, sitten meidänkin perhe on omituinen.

Vierailija
17/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa syömisen jäljet lasten huoneista?

Vierailija
18/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti tietenkin.

Vierailija
19/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lapsi tuo itse lautasensa ja juomalasinsa itse keittiöön. Tiedän kyllä että lapsi on liian passattu. Siitä voi syyttää myös miestä. Ap

Vierailija
20/34 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kunnon positiivinen seuraus siitä, että lapset ovat muuttaneet omilleen, on tämä, ettei tarvitse tähän aikaan tehdä ruokaa, ei kenellekään.

Koirien kanssa aamusta käyty metsässä lenkillä, sit olen netissä surffaillut ja syönyt myöhäisen aamupalan. Kohta kaupungille käymään. Illalle ei suunnitelmia.