Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tuli herättämään jotta päästään hänen asiaansa hoitamaan kaupungille

Vierailija
24.08.2019 |

Pyysin laittamaan kahvin tippumaan, ja nousen kun se on valmis. Poika meni sohvalle makaamaan. Sai kauhean raivarin, ja nyt ollaan riidoissa. Olen yh ja hoidan päivästä toiseen kaiken täällä, ja yhtä pientä juttua ei poika (13v) jaksa tehdä. Olenko seonnut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis sain sen raivarin, kun kahvia ei tullut.

Vierailija
2/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon ikäinen osaa itse mennä asioitaan hoitamaan?

Älytön ylireagointi jostain kahvista. Äkkiä olisit sen itsekin keittänyt riitelyn sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsirukka

Vierailija
4/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako poika keittää kahvia? Jos nuori ei itse juo niin harvemmin osaa.

Vierailija
5/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mielissäsi, että haluaa/kehtaa ottaa sinut mukaan.

Vierailija
6/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pyytänyt kauniimmin, kahvi olisi tullut. Tiuskijalle kahvia tipu. Nyt menet halaamaan mussukkaa ja menette kaupungille. Elämä on liian lyhyt mököttämiseen vapaana lauantaina.

Vierailija
7/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä valitat?

Pojalla oli jännittävä ja tärkeä päivä edessä, tärkeän asian hoitaminen yhdessä äidin kanssa. Hän odotti sitä malttamattomana heti aamusta slkaen, ehkä jo eilisillasta sitä miettinyt innolla.

Sinä pilasit aamun alkamalla valittaa jostsin turhasta. Keitä itse kahvisi. Ihan kuin olisit tahallaan halunnut pilata poikaparan päivän.

Nyt mene halaamaan poikaa ja pyydä selvällä suomenkielellä anteeksi suuttumisesti, sano että se oli yksin sinun vikasi, eikä lainkaan pojsn vika. Pyydä snteeksi. Sitten menkää hoitamaan se tärkeä asia yhdessä pojan kanssa.

T. 13-v pojan yh-äiti

Vierailija
8/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla taas palais käpy jos ei edes kahvia viitsittäis laittaa tippumaan. Ihme paapomista nykyisin ja kakarat pomppii silmille kun ei mitään kuria sovi pitää. Huutamista pyydä toki anteeksi, mutta kyllä kotihommat kuuluu jo tuon ikäiselle. T. Neljän yh, joista vanhin jo yo

Vierailija
9/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla taas palais käpy jos ei edes kahvia viitsittäis laittaa tippumaan. Ihme paapomista nykyisin ja kakarat pomppii silmille kun ei mitään kuria sovi pitää. Huutamista pyydä toki anteeksi, mutta kyllä kotihommat kuuluu jo tuon ikäiselle. T. Neljän yh, joista vanhin jo yo

Kahvin keittäminen sängyssä makaavalle vanhemmalle on kurinpitoa ja kotihommaa? Sinä varmaan puolestasi voitelet aamupalaleivät lapselle valmiiksi, jotta hän suostuu nousemaan sängystä ylös ja lähtemään asioille kanssasi.

Vierailija
10/10 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli eräs sukulainen, nyt jo kuollut, joka oli narsisti. nen yksi piirteensä oli pompotella ja käskyttää lapsia kuin palvelijoitaan.

Normaali vanhempi rakastaa lapsiaan ja haluaa heidän olevan onnellisia ja toivoo heille hyvää, sekä haluaa hoivata heitä. Kotiöitä voi opetella yhdessä positiivisessa hengessä. Ap oli nyt pelkästään itsekäs ilonpilaaja.

T. Yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi