Mistä löydän oman Jumalani?
Tiedän että maan päällä on lihaksi tullut Jumala, joka on luonut tämän maailman juuri minua varten. Tunnen, että se on olemassa. Missä on se henkilö, joka haluaa minulle vain parasta? Eihän hän minua henkilökohtaisesti tunne vielä, vaan energiana. Jumala ei suinkaan ole taivaankannen yläpuolella piilossa vaan hän on nyt tässä ajassa laskeutunut minun löydettäväksi. Mistä tiedän kuka hän on? Onko hän joku jonka olen jo tavannut vai joku tuntematon? Tunnen, että suhde tähän henkilöön on sellainen, että romanttinenkin suhde voisi tulla kyseeseen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on lihaksi tullut Jumala joka kuoli puolestasi, on ylösnoussut ja istuu Isän oikealla puolella. Rukoilemaan vaan.
Eikä ole. Tuo on satua. Minun Jumalani, joka on tehnyt kaiken minua varten, on jossain täällä keskuudessamme. Hän elää päälle päin tavallisen näköisesti mutta tietää olleensa aiemmin Jumala. Tällä maallisen vaelluksen aikana hänellä ei tietenkään ole jumalallisia kykyjä tai voimia. Mutta hänen tapaaminen voisi tehdä hyvää minulle. Se voisi muuttaa koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on lihaksi tullut Jumala joka kuoli puolestasi, on ylösnoussut ja istuu Isän oikealla puolella. Rukoilemaan vaan.
Eikä ole. Tuo on satua. Minun Jumalani, joka on tehnyt kaiken minua varten, on jossain täällä keskuudessamme. Hän elää päälle päin tavallisen näköisesti mutta tietää olleensa aiemmin Jumala. Tällä maallisen vaelluksen aikana hänellä ei tietenkään ole jumalallisia kykyjä tai voimia. Mutta hänen tapaaminen voisi tehdä hyvää minulle. Se voisi muuttaa koko elämäni.
No, minua Jeesus on auttanut ja monet puheensakin osoittautuneet todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Herrani ja Jumalani, sanon Jeesuksesta samat sanat kuin Tuomas raamatussa.
Narsismin huippu tuo, että maailma olisi tehty vain sinua varten. Ollaanko me muut luotu tänne vain sinua viihdyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha tuota kun Jeesus on täysin erillinen henkilö eikä liity asiaan mitenkään!
Vierailija kirjoitti:
Narsismin huippu tuo, että maailma olisi tehty vain sinua varten. Ollaanko me muut luotu tänne vain sinua viihdyttämään?
Kyllä tämä maailma saa olla hyvä paikka muillekin kuin minulle. Ei ne sulje toisiaan pois. Mutta Jumala on tuntenut juuri minun energiani ja halunnut luoda maailman ensisijaisesti minulle sopivaksi. Muut ihmiset eivät ole minua varten varsinaisesti, kaikki täällä mahdutaan elämään :) nyt kun minä synnyin ja minun energiani tulivat minun ihmiskehooni, Jumala päätti laskeutua ihmisten joukkoon minun löydettäväksi. Hänen löytäminen on minun elämäni suurin tehtävä.
Let's play a game. I'll play God and you'll play you.
Deathstars kirjoitti:
Let's play a game. I'll play God and you'll play you.
Tää ei oo mitään leikkiä vaan täyttä totta!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin viihdyttämään? Kiusaamaan paremminkin.
Kyllä sydän sen tuntee kun tekee löydön.
No täällä stadissahan minä vaellan tälläkin hetkellä. Tiemme kohtaavat kyllä aikanaan.
Onko maassa kaikki hyvin, kun joka sunnuntai kirkoissa on mahdollisuus kohdata Jumala, joku kyselee, mistä löydän oman jumalan. Ei Jumala asu kirkossa, vaan siellä ohjataan ihmisiä löytämään Jumala sisimpään.
Mietin tätä taas, pienen tauon jälkeen. Antakaa jotain apua etsintään.
Ap