Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani on piilottanut toisen kenkäni

Vierailija
24.08.2019 |

Ei tykkää kun hipsin aamulla pois. Nyt en voi lähteä ilman toista kenkää. Mies nukkuu vielä eikä herää yrityksistä huolimatta.
Eli täällä ollaan vielä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään muuta ei ihmetyttänyt, että tämä porvoolainen ei herää yrityksistä huolimatta? Siis koomassako se on? Eikö tuossa tilanteessa olisi kiireesti soitettava ambulanssi?

Porvoossa toki kadonnut kenkä menee kaiken edelle.

Kuorsaa siihen malliin etten tilaa ambulanssia.

Tosi huono provo. Ensin sanot että olet yrittänyt herättää, sitten sanot että nukkuu ihan normaalisti, eli heräisi varmasti jos yrittäisit. Asia ei voi olla molemmilla tavoilla samaan aikaan.

Vierailija
22/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvasin, että joku luulee provoksi. Mutta on niin absurdi juttu, ja sen takia aloitin aiheen tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään muuta ei ihmetyttänyt, että tämä porvoolainen ei herää yrityksistä huolimatta? Siis koomassako se on? Eikö tuossa tilanteessa olisi kiireesti soitettava ambulanssi?

Porvoossa toki kadonnut kenkä menee kaiken edelle.

Kuorsaa siihen malliin etten tilaa ambulanssia.

Tosi huono provo. Ensin sanot että olet yrittänyt herättää, sitten sanot että nukkuu ihan normaalisti, eli heräisi varmasti jos yrittäisit. Asia ei voi olla molemmilla tavoilla samaan aikaan.

Yritin herättää, mumisee jotain ja jatkaa kuorsaamista. En nyt väkipakolla herätä. Ei tässä mikään hätä vielä ole.

Vierailija
24/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvasin, että joku luulee provoksi. Mutta on niin absurdi juttu, ja sen takia aloitin aiheen tänne.

Jääkylmä vesi herättää armaani kyllä.

Mutta provon kutominen loppuu sitten.

Vierailija
25/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan lapanen. Mä nostaisin hitonmoisen metakan, niin että sais ukko kuulla kunniansa ja

lähtisin just, kengillä tai ilman.

Vierailija
26/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä aamukännit odotellessasi ja mee sitten ottamaan siltä suihin. Sitähän se odottaa ja on tekonukkuvinaan.

Vierailija
27/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan lapanen. Mä nostaisin hitonmoisen metakan, niin että sais ukko kuulla kunniansa ja

Niin taidan olla, mutta ei tässä hätä vielä, joten otan rauhallisesti.

Vierailija
28/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais miksi hipsit aamuisin pois. Jotain salattavaa?

Vierailija
29/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa jo muistuttamaan provoa! Ei kukaan voi olla noin rauhallinen ja vieläpä odottaa lähes vangittuna toisen heräämistä.

Vierailija
30/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyppi haluaa sun hukkaavan monta tuntia kaunissäisestä viikonlopun vapaasta aamusta odottelemalla, että herra suvaitsee herätä?

Vierailija
31/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaan lähteä aamulla omaan kotiin. Olen aamuihmisiä ja herään aikasin.

Vierailija
32/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa jo muistuttamaan provoa! Ei kukaan voi olla noin rauhallinen ja vieläpä odottaa lähes vangittuna toisen heräämistä.

Ei ole provo. Voin lähteä kämpästä yhdellä kengällä tai sitten miesten kengällä. En tunne olevani vangittu. Pääsen ovesta ulos halutessani. Mutta vimeistä kertaa tulin tänne kylään.

Vierailija
33/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota mieheltä jotain tärkeää. Ja heti kun saat kenkäsi dumppaa mies äläkä vastaa puhelimeen tms millään tavalla kerro missä piilottamasi asia on.

Vierailija
34/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkä löytyi kaapista. Lähden nyt kotiin. Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
35/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sen kotiavaimet sen anuk seen, ja jos ei vielä siihenkään herää, niin odottele rauhassa, ja kun herää ja etsii avaimiaan niin kerro että etsii sieltä mihin aurinko ei paista.

Vierailija
36/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkä löytyi kaapista. Lähden nyt kotiin. Kiitos ja näkemiin.

Hyvä ap!

Vierailija
37/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut enää mitään? Vai vieläköhän kuorsaa?

Vierailija
38/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis pääse lähtemään kotiin jossa aviomies  on jo herännyt ja miettii missä olet? Voi tulla selittämistä!

Vierailija
39/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kotona. Ei tietoa kuorsaako mies vielä. Ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
40/41 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli mökillä kavereiden kanssa ja juopottelivat kai aika paljon siellä. Lauantai-iltapäivällä tuli kotiin (siis pari viikkoa sitten) crocksit jalassa. En sitä sen kummemmin ihmetellyt, ajattelin, että  lenkkarit on varmaan repussa. Mies nukkui päikkärit ja halusi illalla vielä lähibaariin. Mutta eipä löytynyt kenkiä. Mies alkoi syyttää mua, että olen piilottanut hänen kenkänsä. Melkein kunnon riita saatiin aikaiseksi, kunnes älysi, että kengät jäi sinne mökille. Lähti silti crockseineen baariin :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme