Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velkaa aivan liikaa.

L
23.08.2019 |

Olen velkahelv*tissä, ollut pitkään, vuosia. Tyhmänä yrittänyt auttaa muita, velkaannuttanut itseni ja velalla maksanut velkoja, ja tullut nyt siihen pisteeseen, etten näe ulospääsyä. En halua joutua ulosottoon, mutta en saa niin paljoa lainaa, jotta saisin kaikki yhteen... On luottokorttia, lainaa, pikavippiä, osareita. Onko kukaan selvinnyt älyttömistä lainoista ilman maksuhäiriö merkintää..? Olen myynyt turhia kamppeita veke, mutta ei niillä monia kymmeniä tuhansia makseta. Ahdistaa aivan älyttömästi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, hävitin keskustelun, nyt löytyi. Eli siis velkaa on päälle 50 000e. Tulot vaihtelevat 1400-1600e välillä, riippuen paljon saa tehtyä ylitöitä (ei kauheasti onnistu). Vuokra on 820e/kk. Netti 20e, puhelin 20e, auto tulee maksamaan kk noin 100e (bensa, vakuutus ja vero). Ja on noin 300e kottero, ilman sitä en pääse töihin, joten pakko pitää. Sähkö noin 20e kk. Eli näistä jo 960e kk. Velkoja maksan 11 eri paikkaan väliltä 20-300e. Lopetin Röökin polton, kaikki ylimääräiset ulkonasyömiset, kahvit.. kaikki. En käytä rahaa muuhun kun lasten ruokiin ja itse syön mitä jää. Tappiota tulee joka kk noin 200e.. Ei siitä mihinkään pääse vaikka miten yrittää. Niinä kuukausina kun onnistuu saamaan paljon ylitöitä, on helpompaa, saan kaikki maksetuksi. Pitää alkaa oikeasti miettimään antaako mennä tuon 300e/kk velan ulosottoon, saisin sen rahan käyttöön muihin velkoihin. Ahdistaa vain miten selviän ulosotto velallisena. Toinen työ olisi hyvä, mutta lapset tarvitsevat myös minua, en halua heidän kustannuksellaan maksaa omia tyhmyyksiäni.

Ja olen kolmesta eri pankista yrittänyt lainaa, ei onnistu :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi