Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhah Jussi Halla-aho servataan ja saa verbaalisesti selkäänsä kunnolla. Ansaitusti, tyhmä oli Jessikka Aroa mustamaalaava twiittikin.

Vierailija
23.08.2019 |

Twitterketju parasta viihdettä, Halla-ahon typerä töräyttely riisutaan paljaaksi. Aika säälittävä puheenjohtaja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua henkilökohtaisesti ei haittaisi, vaikka joku antaisi sille ihan oikeasti selkään kunnolla.

En yllytä, enkä suosittele, AIVAN VÍTUN LAITONTA! Sanon vaan, että minua henkilökohtaisesti ei haittaisi pätkääkään.

No en minäkään Aroa kovin korkealle arvosta mutten nyt sentään hänen pieksemistään toivo.

Vierailija
22/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua henkilökohtaisesti ei haittaisi, vaikka joku antaisi sille ihan oikeasti selkään kunnolla.

En yllytä, enkä suosittele, AIVAN VÍTUN LAITONTA! Sanon vaan, että minua henkilökohtaisesti ei haittaisi pätkääkään.

Tyypillinen vihervasuvakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vihervasuvakki.

Ja tyypillisen suvaisevainenkin vielä.

Vierailija
24/24 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiantuntijan nimikkeeseen riittää kyky heilutella leukaa persuja mollatakseen, niin sitten meillä on aika paljon asiantuntijoita täällä.

Arolla on myös farmaseuttista asiantuntemusta sekä käsikirjoittajan lahjoja. Hänen lennokkaat kuvailut trollitehtaista vailla sen kummempia todisteita voisivat toimia seuraavan Bond-elokuvan pohjana, 007 Pietarissa.

Ei teille siellä moskovassa sitten ole välähtänyt mieleen että tää älytön venäjän näkemyksen tuputus joka palstalla on parhaita todisteita tuon systeemin olemassaolosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan