Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ilmiöoppiminen" yms. muu huttu on TÄYSIN paskaa! Korostan nyt sitä, että se on TÄYSIN paskaa!

Vierailija
23.08.2019 |

Ärsyttää nämä ihmiset, jotka sanovat että se on "vaikea toteuttaa" ja siksi huono idea. EI. Se on huono idea siksi, että se vie auktoriteetin opettajalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kauhistelee sitä miten entisaikoina löytiin karttakepillä näpeille, mutta voiko joku rehellisesti väittää, että nykymeno on jotenkin parempi?

Vierailija
2/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää kenen idea ja minkälaiseen tutkimustietoon perustuu että ko. systeemi on tai voisi olla hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ope, ja olen välillä aika järkyttynyt, miten väärin omien lasteni opet toteuttavat uutta opsia. Media on suoltanut pa...aa opsista, ja pöljät opetkin uskoo sen. Lukekoon jokainen ope sen opsin ihan itse.

Vierailija
4/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kauhistelee sitä miten entisaikoina löytiin karttakepillä näpeille, mutta voiko joku rehellisesti väittää, että nykymeno on jotenkin parempi?

Nämähän eivät ole ainoat vaihtoehdot.

Vierailija
5/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiöoppiminen on yhtä kuin mind mappien vääntö ennen. Vähän lisää toiminnallisuutta vaan. Ja nyt niitä pitää kehittää joka helv*tin asiasta.

Vierailija
6/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiöoppiminen on aika mahtava juttu, koska sen idea on auttaa lapsia hahmottamaan asioita yli oppiainerajoijen. Kaikki ei nimittäin ohjaamasta pysty hahmottamaan yhtäläisyyksiä oppiaineiden välillä Mutta se muu nykyopsi on pitkälle pelkkää täyttä kakkaa. t.ope-opiskelija

Vierailija
7/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiöoppiminen on yhtä kuin mind mappien vääntö ennen. Vähän lisää toiminnallisuutta vaan. Ja nyt niitä pitää kehittää joka helv*tin asiasta.

Oi kamala... Ilmiöoppiminen voi olla paljon muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän