Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka elätte suhteessa, jossa nainen on miestä pidempi: Miten te pystytte siihen?

Vierailija
23.08.2019 |

Siis mä en voi ymmärtää sitä. Miten pystytte näkemään kumppaninne haluttavana ja miehekkäänä tai naisellisena? Eikö tuo ennemmin vaikuta sellaiselta äiti-poikalapsi -suhteelta kuin mies-nainen -suhteelta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
2/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku pedof. Suhde kun pitkä mies kulkee todella lyhyen naisen kanssa (lapsen kokoisen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen joku pedof. Suhde kun pitkä mies kulkee todella lyhyen naisen kanssa (lapsen kokoisen)

Silloin kun mies on naista pidempi, pituuserolla ei ole väliä. Sen sijaan pidempi nainen ja lyhyempi mies eivät vain sovi toisilleen parisuhteessa.

Vierailija
4/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajoittunutta meininkiä.

Vierailija
5/8 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti pystyn. Ei tässä ole mitään "pystymistä". Mieheni on miehekäs ja minä naisellinen. Jos se muita helpottaa, niin olen 20 kg kevyempi kuin mieheni ja n. 1 v nuorempi kuin mieheni. Mieheni on koulutetumpi (TT ja minä FM) ja miehelläni on parempi palkka ( n. 5500e/kk ja minä 4000e/kk).

Vierailija
6/8 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En ylipäätään ymmärrä kaikenmaailman sukupuolirooleja ja odotuksia siitä minkälainen pitäisi olla miehenä tai naisena. Oon seurustellut kahden miehen kanssa, jotka olivat saman mittaisia kuin minä. Missään kohtaa ei tullut mieleen, että pituudella olis jotain väliä. Olen panseksuaali muutenkin, joten henkisellä yhteydellä on enemmän merkitystä kuin ulkoisilla ominaisuuksilla. 

Vierailija
7/8 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo niin moneen kertaan jauhettu aihe, etkö keksisi jo jotain uutta?

Vierailija
8/8 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on nyt pikkuisen yksiulotteinen tämä mieheyden ja naiseuden määritelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi