Uimahallissa tänään,
nainen imetti suihkutilassa taaperoa seisaaltaan. Lapsi keikkui jollain korokkeella. En ehkä hetkeen toivu näystä, lapsi n. 3 vuotias ja tississä kiinni. Oliskohan ton voinut hoitaa vaikka pukkareiden puolella?
Samalla naisella toki myös varmaan 7v poika naisten puolella mukana. Huhuh.
Kommentit (17)
Niin? Oma 12v poika jolla adhd kulkee mukanani naisten puolella, koska jää muuten haaveilemaan tai vitkuttelemaan miesten puolella. En toki imetä häntä enää duh!
Vierailija kirjoitti:
Niin? Oma 12v poika jolla adhd kulkee mukanani naisten puolella, koska jää muuten haaveilemaan tai vitkuttelemaan miesten puolella. En toki imetä häntä enää duh!
Noo ehkä se uinti ei sitten kiinnosta poikaasi riittävästi. Kyllä 10 vee on raja toisen sukupuolen pukkariin.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tuon ikäistä enää tarvitse tuoda naisten puolelle, pakko hänen on oppia itse toimimaan. Mieti nyt, jos vaikka samalla luokalla oleva tyttö osuu samaan aikaan pukuhuoneeseen, se on todella kiusallista ihan molemmille ja voi johtaa pojan kiusaamiseen. Onko pojalla jokin lääkitys tai olisiko joku tuttu mies, jonka kanssa voisi harjoitella toimimaan miesten puolella?
Sairasta!!! Yök!!! Olisin varmaan laatannut!!!
Ehkä ap:n pitää mennä lääkäriin ja pyytää saikkua ja sitten hakeutua terapiaan, että toipuu järkytyksestään. Onhan tuo nyt niin kamala näky, että ei voin kuin ottaa osaa, että joutui tuon kokemaan, varmasti tulee uniin vielä pitkään :(
Vau, en muista, koska oon viimeksi nähnyt uimahallissa nähtyä -ketjun. Mä jään nyt hiljaa sisälläni miettimään, miksi imettäminen järkyttää suihkutiloissa, mutta pukutiloissa se on kuitenkin ok.
Kolmevuotias ei todellakaan tarvitse enää rintamaitoa. Eikä edes 2 vuotias.
Kyllähän se jotenkin sairaalta näyttää, jos imettää muuta kuin sylivauvaa, mutta ei se silti meille muille kuulu eli yökötellään omassa mielessä vain.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et imetä enää? Vihaatko lastasi? Minun poika on jo 32, ja imetän häntä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
No alkaa poikasi olla siinä iässä, että kalu voi tärähtää seisomaan, ku kiihottuu naisista siellä. Noloa kaikille. Tossa iässä se vehkeen vemputus alkaa olla täyspäiväistä hommaa vaikka äidit ei sitä uskokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau, en muista, koska oon viimeksi nähnyt uimahallissa nähtyä -ketjun. Mä jään nyt hiljaa sisälläni miettimään, miksi imettäminen järkyttää suihkutiloissa, mutta pukutiloissa se on kuitenkin ok.
Luultavasti ap tarkoitti sitä, että alasti imetetään isoa alastonta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alkaa poikasi olla siinä iässä, että kalu voi tärähtää seisomaan, ku kiihottuu naisista siellä. Noloa kaikille. Tossa iässä se vehkeen vemputus alkaa olla täyspäiväistä hommaa vaikka äidit ei sitä uskokkaan.
Ei mun poika vemputa mitään. Meillä on kielletty sellaset hommat. Miehenikään ei harrasta noita runkkareiden hommia.
Ei kyllä enää 12 vuotiasta naisten pukkariin, apua, sehän alkaa olla jo teini-ikäinen. Jos ei pysty yksin olemaan miesten pukkarissa, niin sitten kannattaa pitää uima-hallista taukoa muutama vuosi.
Ja mullakin on adhd, tuossa iässä harrastin uimista ja kuljin ihan yksin pyörällä 5km treeneihin, ihan itsekseni toimin pukuhuoneessa ja suihkussa ja pyöräilin takaisin kotiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah :D Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Pyydäpä joku aikuinen mies poikasi seuraksi, tuon ikäisen ei tarvi olla naistepuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ap tarkoitti sitä, että alasti imetetään isoa alastonta lasta.
...ja siinä oli kauheaa se, että....
Musta tuntuu, että Suomessa on jo liiankin helppo elämä ihmisillä, vähästäpä järkyttyvät.