Miten pitäisi ajatella jos nainen ei katso silmiin lainkaan?
Ja tuntuu hermostuneelta. Tämä on asiakaspalvelu tehtävässä oleva. Hieman jäi ihmetyttämään.
Kommentit (36)
Ap ihminen näine aatoksin:
Tuollainen on töissä ja minä tai tuttu en/ei.
Minua ei huomioitu.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huomioitu.
Omituinen runo. Ei tota ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ujo. Varmaan uusi. Asiakaspalvelussa reipastuu todella nopeasti. Parin viikon kuluttua on jo paljon luontevampi asiakaskohtaamisissa.
Pitäisi kyllä olla jo hiukan ap:n kuvausta reippaampi alan hommiin hakeutuessaan...
Täällähän jatkuvaan toitotetaan että työttömän pitää kelpuuttaa työ kuin työ, riippumatta siitä onko itse edes sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ujo. Varmaan uusi. Asiakaspalvelussa reipastuu todella nopeasti. Parin viikon kuluttua on jo paljon luontevampi asiakaskohtaamisissa.
Pitäisi kyllä olla jo hiukan ap:n kuvausta reippaampi alan hommiin hakeutuessaan...
No, ihan oikeasti! Asiakaspalvelija, joka ei uskalla katsoa silmiin?!
Silmiin katsominen tuskin määrää sitä kuinka hyvin hän työnsä hoitaa. Asiat puhutaan ja työt tehdään. Kunhan on kohtelias ja pätevä, eikö muka riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh...itse en katso jos ei kiinnosta ja koska olen ujo, niin en katso silloinkaan jos olen tosi kiinnostunut joten ei voi päätellä paljoa.
Kannattaisi ehkä katsoa, jos on asiakaspalvelutyössä. Ainakin edes kerran nopeasti vilkaista silmiin.
Tiettävästi silmissä ei ole mitään asiakaspalvelun kannalta oleellista, jollei satu olemaan optikkoliikkeessä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei huomioitu.Omituinen runo. Ei tota ymmärrä.
Kateus tai loukkaantuminen on usein ap:n kaltaisten nurisijoiden pääasiallinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh...itse en katso jos ei kiinnosta ja koska olen ujo, niin en katso silloinkaan jos olen tosi kiinnostunut joten ei voi päätellä paljoa.
Kannattaisi ehkä katsoa, jos on asiakaspalvelutyössä. Ainakin edes kerran nopeasti vilkaista silmiin.
Kannattaisi ehkä karmivan muiden tuijottelun ja tungettelun sijaan opetella sellaista aitoa myötäävää sosiaalisuutta.
Itsekin puhua pälpätän asiakaspalvelussa päivät pitkät. PUHELIMESSA.
Ei tarvitse tuijotella ketään silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sillä reippauden kanssa on mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettävästi silmissä ei ole mitään asiakaspalvelun kannalta oleellista, jollei satu olemaan optikkoliikkeessä töissä.
On siinä se kaikkein oleellisin, eli myynti.
Ei yhtään mitenkään. Jos muuten käyttäytyy asiallisesti.
Kannattaisi ajatella enneminkin että toljottaako itse liikaa kun on kontaktissa.
Itseäni ahdistaa juuri sellainen suoraan silmiin tuijottelu.
Sellainen syön sun sielun samalla kun tässä selitän jotain sinulle.
Aasialainen tapakäytös että vähän vilkaistaan välillä siihen keskustelu kumppaaniin on paras tapa. Se on oikeasti törkeää ja hyvin ahdistavaa ihmistä kohtaan jos toljotetaan koko ajan kun jotain ennen näkemätöntä objektia.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kassajäbä silminnähden tärisi 😨.
Itse varmaan pyörtyisin jos pitäisi kassalla olla eli hyvä juttu jos jotenkin pystyy olemaan. Aloitukseen vielä se, että itsekään en paljon ihmisiä katso silmiin, kun minulla paljon ikäviä kokemuksia muista ja senkin vuoksi sosiaaliset tilanteet välillä vaikeita. Olen oppinut kulkemaan niin etten paljasta katseellani tunteitani, kun silloin aiemmin oli tärkeää piilottaa muilta se mitä tunnen etteivät päässeet pilkkaamaan enempää, että "nyt se alkaa itkeä" yms. Asiaa ei paranna se, että minulla on "hämmästyneet silmät" ja monesti joku on kommentoinut, että jännitänkö jotain yms, vaikka olenkin ollut ihan rauhallinen. Sitten kun todella olen jännittynyt niin silmistä tulee todellakin sellaiset, että helposti tämän huomaan. Itse en tosin kommentoisi muiden käytöstä minkään silmien perusteella, mutta jotkut näköjään tätä tekevät.
Suoraan silmiin toljottaminen on haastamista.