Mitäpä ostit Alkosta viikonlopuksi?
Minä ostin pullollisen Gambinaa ihan vain vanhojen aikojen muistoksi. Yli kuusi vuotta on siitä aikaa, kun olen tuota viimemmäksi maistanut ja pettymys olikin melkoinen, kun tuote olikin pakattu muovipulloon...
M 42
Kommentit (71)
Viinistä seuraa päihtymys ja paha meno.
Ostin D.O.M Benedictine-liköörin, Boulard-calvadoksen ja kuusi suomalaista porteria.
Litran leijona että lähtee viikonloppu käyntiin.
Kaksi kuoharia ja kaksi valkkaria.
Ei mitään, haen juomat taas Virosta. Vink vink valtio!
Masentavaa olisi, jos tuon vaatisi, että lähtee viikonloppu käyntiin.
En käytä hermomyrkkyjä ja liuottimia.
San Pellegrino-sitruunalimonadia.
Välivettä hillittömästä naimisesta pidettäville tauoille.
M39 N26
Skotlantilaista viskiä ja giniä. Teemme itse silloin tällöin GT:t.
Ei tarvinnut hakea, kun kaapeissa on chardonnayta tarpeeksi Latvian reissulta. :)
Pullon Santiago 1541 punaviiniä, jonka juomme miekkosen kanssa puokkiin itse tehdyn lasagnen kanssa huomenna ❤.
En mitään, panokaveri tuo juomat aina :) Tai ostin kyllä kaljat marketista, viinit tuo vakipano.
Olvin Tuplapukkeja jotain 8,5 %.
Piti jo viikolla ostaa, mutta Asematunnelin Alkossa ei ollut ! Silloin ostin Marsalkka olutta samanvahvuista, mutta se on muuttunut tosi pahaksi eli jotenkin makeaksi.
Vierailija kirjoitti:
En osta Alkosta mitään.
Samoin, ei ole mitään syytä käydä Alkossa. Tänään ostin viikonlopun juomiksi mm. kaksi litraa kurria, 2 x 1,5 litraa cocacolazeroa ja Tescon Orange Juice with Bits, jossa 1 litran valmistamiseen on käytetty 15 appelsiiniä. Muita tuoremehuja oli sen verran entuudestaan varastossa että muuta ei tarvinnut hankkia.
Viikonlopun isäntäpari on luvannut rapuja, joten mujaan lähtee Vodka Zubrowka ja Nicolas Feuillatte Rose shampanja.