Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatteko työoloista johtuvan ilmastokuormituksen kun laskette hiilijalanjälkeänne?

Vierailija
23.08.2019 |

Moni tekee tietämättäänkin hyvin ilmastovastaisia töitä. Itse olen joutunut tätä miettimään ja lapsenikin ihmettelevät tätä sanojen ja tekojen ristiriitaa. Mietithän omaa työnkuvaasi, paitsi henkilökohtaisen taloutesi, myös yhteisen ilmastomme kannalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajan töihin 35km suuntaansa joka päivä. Etäpäiviä ei kasarille jämähtänyt firma myönnä.

Vierailija
2/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kumman ilmastovastaisia töitä?

On yhteiskunnan tehtävä saada fossiiliset polttoaineet pois käytöstä ja tilalle esimerkiksi ydinvoimaa. Ei siihen yksilö vaikuta paljoa paskaakaan. Sen jälkeen on ihan yhdentekevää, mitä teet työksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä laske kuin sellaiset yksittäiset anekdootit mun kulutuksessa, jotka saa mut näyttämään hyvältä.

Vierailija
4/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mitä käsketään, vaikka kyseenalaistan kaikki.

Vierailija
5/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn aiheuttamat päästöt ja epäekologisuus ei ole mun ongelma. Vai olisko parempi että jään työttömänä himaan makaamaan? Sitten kun yksittäinen ihminen alkaa saamaan jotain rahallista hyvitystä ympäristöystävällisestä elämäntavasta tai työskentelystä voin alkaa miettimään työpaikan vaihtoa. Yksityiselämässä teen parhaani ympäristöystävällisessä elämisessä mutta en ala stressaamaan siitä että työni tod. näk. nollaa ne mun hyvät teot. Yksittäisiä ihmisiä muutenkin koitetaan "pakottaa" ympäristöystävälliseen elämään ties millä veroilla.

Vierailija
6/6 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn aiheuttamat päästöt ja epäekologisuus ei ole mun ongelma. Vai olisko parempi että jään työttömänä himaan makaamaan? Sitten kun yksittäinen ihminen alkaa saamaan jotain rahallista hyvitystä ympäristöystävällisestä elämäntavasta tai työskentelystä voin alkaa miettimään työpaikan vaihtoa. Yksityiselämässä teen parhaani ympäristöystävällisessä elämisessä mutta en ala stressaamaan siitä että työni tod. näk. nollaa ne mun hyvät teot. Yksittäisiä ihmisiä muutenkin koitetaan "pakottaa" ympäristöystävälliseen elämään ties millä veroilla.