te äidit, joilla sekä poikia että tyttöjä!!!
missä raskaudessa olette lihoneet enemmän ? mulla takana kaksi poikaraskautta, molemmissa kiloja tuli 5-6. ja kesti kauan ennen kuin raskaus näkyi.
nyt siis kolmas tulossa, ja viikkoja 7. Maha turvoksissa ja lösö (vaikka alla paljon lihasta!! eli läskiä onpi tullut jo..) Mietin vaan, mistä johtuu, voiskos sukupuoli vaikuttaa. noi kaksi ekaa raskautta olivat samanlaisia, oireet ja kaikki. mm. metallinmaku suussa (nyt ei sitä), rinnat älyn kipeet (nyt ei niinkään) ja kuvotusta (nyt olen oksentanut aamuisin..)
kokemuksia kiitos =)
Kommentit (3)
Persus levisi myös. Poikaa odottaessa, maha oli aika pieni, pyllykään ei levinnyt ja ei tullut pahemmin sitä painoakaan.
en huomannut pahemmin eroja raskauksissa. Ainoa mikä oli että maha tuli näkyviin ihan mielettömän nopeasti kolmannesta, mutta kohtuahan voisi verrata ilmapalloon. ensimmäisen kerran kun puhaltuu on tosi tiukka, lörpähtää mitä useammin siihen puhaltaa..
Itse lihoin ensimmäisessä raskaudessa siksi enemmän, että jouduin supistelun takia vähentämään liikkumista jo 23 rv:lta alkaen. Vauva oli tyttö.
Toisessa raskaudessa tuli hiukan vähemmän kiloja, mutta en joutunutkaan samalla tavalla hissuttelemaan kuin ekalla krl ja alle 2-vuotias esikoinen piti muutenkin äiteen liikkeellä.