Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hometta rattaissa... vinkkejä!

Vierailija
29.05.2006 |

Vinkkejä kaipailisin millä yrittää tuota kiusallista hometta pois rattaista... Olen joskus kuullut piimästä, mutta miten piimää tuohon laitetaan? Kylmilteen kaadetaan homepilkkujen päälle vai miten? Entä onko joku käyttänyt jotain muuta keinoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat ongelmat kuin ap:lla...

Vierailija
2/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritätkö nyt myydä ne ja peitellä ensin homeet, vai oman vauvanko meinasit laittaa keskelle homepesää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis laitat siihen etikkaa huuhteluaine lokeroon

toinen vinkki on kävästä marttojen sivuilla

Vierailija
4/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos kuomun sisäosaa yritän pestä vaikka ammeessa jossa on vettä niin paljon siihen sekaan etikkaa?

Vierailija
5/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuomun sisäpuoli oli homeessa ja se onneksi oli valkoinen. Sain sen putsattua, kun hinkkastin kunnolla laimennetulla kloriitilla ja annoin vaikuttaa hetken. Lähti ihan puhtaaksi. Tosi tarkkaan tutkimallakaan en löytänyt yhtään homepilkkua! Ja kloriittihan tappaa kaikki bakteerit ym. Värillisiin valjaspehmusteisiin se ei tehonnut, vaan jouduin ostamaan uudet. JA myin sitten rattaat, koska hometta niihin ei enää jäänyt.

Vierailija
6/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosta piimästä oli että pitäis liottaa vuorokausi piimässä ja sitten pestä normaalisti

Vierailija
7/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuota homepesuaineessa pari tuntia ja pese normaalisti koneessa. Kaikki home lähtee. Eikä ole myrkyllistä (paitsi käytä kumihanskoja kun liuotat kankaita, sillä aine on emäksistä).

Tällä tavalla lähtee kaikki homepilkut, etikka ei niin tehokasta.

Vierailija
8/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se valkosta ainetta? JOtain ainetta meiltäkin löytyy, mutta entiedä uskaltaisinko sitä laittaa rattaisiin. Sillä pestiin hirret. Entä oletko itse kokeillut tuota konstia vai mistä olet kuullut? -ap-

Vierailija
9/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pestiin sillä kuistin katto.

Olen pessyt itse kankaita sillä homepesuaineella. Ex nimittäin jätti lasten turvaistuimet mökin kuistille ja menivät homeeseen.

Yhtään pilkkua ei sen käsittelyn jälkeen jäänyt.

Laimensin ainetta vedellä käyttöliuokseen asti.

Vierailija
10/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko homeisia vaunuja yleensä käyttää ja hän EHDOTTOMASTI suositteli olemaan käyttämättä. Pikkuisilla keuhkoilla tarpeeksi työtä ilman homepölyä ja itiöitäkin...

Vierailija
11/11 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan eri asia olisikin laittaa lapsi homeisiin pesemättömiin vaunuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi