Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär muuttaa huomenna pois kotoa - ja minua ahdistaa!

Vierailija
23.08.2019 |

Tytär on muuttopuuhissa huoneessaan. Minä olen valtavan ahdistunut ja ikävissäni, kun hän huomenna muuttaa pois. Hän aloittaa pääkaupungissa opinnot. Mutta tämä ahdistus: miten voi olla, että olen ahdistunut, vaikka samaan aikaan olen iloinen ja tyytyväinen hänen asioidensa järjestymisestä?

Millä keinoin voi ahdistusta lieventää? Minua itkettää vähän väliä. Keitin juuri vihreää teetä, että rauhoittuisin hieman.

Miten te muut äidit olette tämän kokeneet? Minulla on sydän karrella, pahasti. Tytär on esikoiseni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista, ei mitään syytä ahdistukseen.

Vierailija
2/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla on aikaa enemmän itsellesi ja harrastuksille. Elvytä vanhoja harrastuksia tai hanki joku uusi?

Omat vanhemmat hankki 3 koiraa, kun me lapset muutettiin pois pesästä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mies? Jos ei ole, hommaa sellainen.

Vierailija
4/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistukseen auttaa valkoviinin siemailu, aluksi tonkka kestää viikon ja jonkinajan päästä juot päivässä 3l tonkan

Vierailija
5/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla on vain yksi lapsi. Sinä saat nauttia niistä toisista vielä kauan.

Vierailija
6/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän hyvin ns. surun. Kyllähän se on haikeaa, kun lapsi lähtee omaan kotiin ja haluaa itsenäistyä. Mutta niin se kuuluu mennä. 

Itse katselin parvekkeelta lapseni perään ja itkeä vollotin yhden päivän. Sitten keräsin itseni ja aloin tekemään asioita, nytkun mä voin. 

Lapsi oli kotona asuessaan puhumaton, huonotuulinen tuppisuu. Nyt kun näemme  hän hymyilee ja selvästi viihtyy seurassani ja kertoo asioistaan. 

Hyvin se menee! Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Ja moni muukin asia päättyy samaan aikaan, mm. työt ja lemmikin elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi