En ymmärrä, miten joku iso mies kehtaa nousta julkisella paikalla pienestä autosta. Se on yksinkertaisesti tyhmännäköistä
Jos on iso mies ja nousee pois jostain pienestä autosta julkisella paikalla, niin kyllä siitä maku menee. Arnold Schwarzenegger sanoi vielä järjissään ollessaan, että ajaa Hummerilla, koska olisi noloa isolle miehelle käyttää pientä autoa. Kyllähän se kertoo ihan itsetunnosta, että arvostaa itseään, kun on iso auto. Ei siis mitään pikku-Audeja vaan katumaasturi-Audi vähintään. Ei liian vanha.
Eräs laatunainen
Kommentit (24)
Minun kaverini ei herätä huomiota ollenkaan noustessaan autostaan, koska ihmiset näkevät vain sen auton, joka kerää katselijoita ympärilleen. Kaveri on parimetrinen ja auto matala kaksipaikkainen. Autoon meneminen eli kuskin kokoontaittuminen on kuitenkin hymyjä herättävä tapahtuma varsinkin, kun katto ei ole alhaalla. Ja kuskikin hymyilee.
Innostuin honda s2000:sta, mutta kun tuulilasin yläreuna oli suoraan silmien tasalla niin vähän sekin tuntui ahtaalta. Katto päällä en viitsinyt edes kokeilla.
Minun exäni oli oikeasti tätä mieltä. Nauroi miehille jotka ajoi pienillä autoilla. Vain naisille kuulemma kuuluu pienet autot. Kyseessä 37-vuotias lähihoitaja. Siinä yksi syy miksi on eksä
Minä olen keskikokoinen mies, joka ajaa vanhalla, isolla autolla, koska käytännön syistä tarvitsen ison auton.
Kun lapset lentävät pesästä tai ainakin ovat niin isoja, että eivät enää samaan autoon tule, ostan pienen, vanhan auton.
Itsetuntoni ei ole kytköksissä autooni millään tavalla.