Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän ole mitään syytä, ettenkö voisi ilmoittautua työnhakijaksi työkkäriin?

Vierailija
29.05.2006 |

Tilanne: Merkonomin ammattitutkinto. Vuosi ammattikorkeakoulua takana, en aio jatkaa. Hoitovapaalla 1v. lapsen kanssa. Aion laittaa kouluun eropaperit menemään, ja etsiä töitä. Kun olen (noin vuoden sisällä) valmis laittamaan lapsen hoitoon, enkö voi ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi? Saisin paremmat tuetkin kun nyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sulle tulee 3kk karenssi siitä, että olet ottanut itse loparit ja siltä ajalta et saa korvauksia

Vierailija
2/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo yksi ammattitutkinto, ja KOULUSTA olen eroamassa, en töistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. sellainen ihminen, joka on tällä hetkellä töissä mutta etsii uutta työpaikkaa tai on lomautuksen tai irtisanomisuhan alla. Tai ihan muuten vaan haluaa vaihtelua työhönsä. Mutta työttömäksi työnhakijaksi ei saa ilmoittautua noin vaan.

Vierailija
4/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hoitovapaa jatkukoon...

ap

Vierailija
6/6 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI oikeutetuksi työttömyyspäivärahaan/ansiosidonnaiseen/työmarkkinatukeen (tilanteesta riippuen) pääsee ainoastaan esittämällä vähintään vuoden mittaisen keskeytystodistuksen oppilaitoksesta tai todistuksen oppilaitoksesta eroamisesta.

Jos on kirjoilla jossain täysipäiväistä opiskelua vaativassa koulussa, ei voi saada työttömyyskorvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi