Ennustatko kestoa tälle suhteelle
Mies 40v
- takana 20v parisuhde, eros puoltoista vuotta sitte petettyään häntä (ei mun kanssa)
- miehellä ärsyttävä teini joka toinen viikonloppu
Minä 30v
- takana muutama lyhyehkö suhde
- lapseton
Aloimme seurustella puoli vuotta miehen eron jälkeen. Tavattiin ekat 8 kk joka toinen viikonloppu ja sit muutettiin yhteen, nyt asuttu 4 kk yhdessä.
Plussaa: samat harrastukset ja poliittinen kanta. Usein kiinnostavia keskusteluja. Toisen huomioimista paljon.
Miinusta: teini. Joskus mies on hirveän ärsyttävä ja silloin olen piikikäs ja tulee vähän riitaa. Seksi ei usein suju.
En aio vastata kysymyksiin, haluan vain ennusteita.
Kommentit (9)
Ei kestä. Pelkästään jo, eka parisuhde tuhoon tuomittu pitkän parisuhteen jälkeen.
Teini ei ole ongelma, jos oikeasti haluaa olla yhdessä. Teinit ovat omissa oloissaaan.
Seksi ei ole ongelma, jos molemmilla on alhainen libido. Mutta jos korkea, niin siitä tulee ongelma.
Piikikkyys on todellinen ongelma. Halveksunta aina lopulta tuhoaa suhteen.
Ja se on isoin ongelma, että kysyy tätä asiaa. Se osoittaa, ettei itsekään usko asiaan, ja jos ei ole sisäistä uskoa, niin parisuhteesta ei voi mitään tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä. Pelkästään jo, eka parisuhde tuhoon tuomittu pitkän parisuhteen jälkeen.
Jaaa. Minä olin naimisissa 20 vuotta. Eron jälkeen exä on ollut uudessa parisuhteessa jo yhdeksän vuotta ja minä kuusi vuotta. Ja nämä molemmat ovat meille ne ensimmäiset parisuhteet eron jälkeen.
Meillä on mies eronnut avioliitosta jo kolme kertaa aiemmin ja hönel on todella ärsyttäviä viikonloppulapsia, joita inhoan. Minä taas olen nuorempi, enkä ole koskaan seurustellut. Eli melkein verrannollinen tilanne toisinpäin. Mutaa meillä seksi sujuu ja se on pitönyt yhdessä ihmeen.monta vuotta. Eli jos ap:n suhteessa sekään ei toimi, niin uusperhe kestää n viikon.
😂 👍