Spermanäyte
Huomenna pitäisi mennä kesken työpäivän labraan ja runkata purkkiin. Toivottavasti lähtee hyvin ja osuu. Muilla kokemuksia?
Kommentit (32)
En ole kyllä käynyt, mutta nyt vasektomian jälkeen se olisi edessä.
Olisi kyllä kiehtova ajatus, että hoitaja tulisi ottamaan näytteen. Eihän verikoettakaan tarvitse itse ottaa. Tulisi edes katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit vaan posket punoittaen labratätin luo, et tämmöistä tuli..? 😂
Se jätetään huoneen luukusta se näyte.
Posket punaisena ollaan vasta lähtiessä kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiehtova ajatus, että hoitaja tulisi ottamaan näytteen. Eihän verikoettakaan tarvitse itse ottaa. Tulisi edes katsomaan.
Siis kesätöissä olevaa vanhempaa miestäkö kaipaat
Kuinka iso se purkki on, että joutuuko tarkasti yrittää tähtäillä. Tulee meinaan keskimääräistä enemmän spermaa.
Pitääkö olla uutta spermaa vai käykö 2 viikkoa päästämättä ollut lasti? Ja paljonko sitä pitää saada purkkiin päästettyä?
Vierailija kirjoitti:
Kai ne voi tulla avustamaan? Ei kai niitä kiellettykään ole. Varmaan ihan mielellään ne tulee katsomaan, kun nuori urheilullinen mies masturboi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla uutta spermaa vai käykö 2 viikkoa päästämättä ollut lasti? Ja paljonko sitä pitää saada purkkiin päästettyä?
Siinä on jokin aikaraja (muistaakseni 1h ejakulaatiosta), jonka aikana sperma täytyy toimittaa. Näytteen lämpötila pitäisi pysyä tuon ajan samana, joten kuljetus esim. kotoa on hankalaa. Siksi helpointa on käydä antamassa näyte näytteenottohuoneessa.
Pari kokemusta Väestöliiton toimipisteissä, 2000-luvulla.
Ensimmäisellä kerralla oli hyvin varustettu huone: Sänky, VHS-videot ja lehtiä.
Toisessa toimipisteessä oli virikkeenä muistaakseni vain ja ainoastaan netistä A4:lle tulostettuja naisten alapäiden lähikuvia. On siinä virkamiehellä/-naisella ollut hymyssä pitelemistä tulosteita värkätessä:)
Olen runkannut monesti, labrassakin käynyt, mutta en ole tehnyt molempia yhtäaikaa.
Menin antamaan s-näytettä. Pyysin avustajaksi paikalla ollutta mieshoitajaa. Sanoi ettei ole sallittua mutta kysyi mitä teen illemmalla, mennäänkö leffaan tai bisselle. Ei menty kummallekaan vaan suoraan meille.
M
loryhole luukulla annoin suoraan sinne
Te, ketkä olette näytteenannossa käyneet, millainen tunnelma näytettä antaessa on ollut ja mitä olette sillä hetkellä ajatellut? Englanninkielisillä sivuilla on kuvattu että se olisi jotenkin turvallinen olo ja ajatus kun on lukkojen sisällä eikä kukaan pääse yllättämään.