Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen käytös mieheltä ok?

Paraneeko vaihtamalla?
22.08.2019 |

Mies kävelee kaukana edellä, ei pidä ovea auki minulle, puhuu työstään mutta ei kysy minun päivästäni, tekee ja päättää asioita puolestani ennen kuin ehdin kissaa sanoa, ei sano minusta mitään kaunista, intohimoa ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaihtoon.

Vierailija
2/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pintapuolinen kuvaus oli kyllä nyt, niin vaikea sanoa juuta tai jaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan vain noiden ominaisuuksien takia vaihtaisi. Riippuu, onko jokin asia oikeasti pielessä ja mitkä asiat on hienosti.

Vierailija
4/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että minä olisin tuollaisessa tilanteessa kyllä mieluummin vaikka yksin. Mikään ei syö niin paljon kuin arvostuksen puute. Eikö parisuhteen idea ole se, että vedetään yhtä köyttä... Että on toisen silmäterä ja vastaavasti itse ihailee ylikaiken kumppaniaan?

Vierailija
5/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin löyyy, jokin ihmeellinen ai sanaton voima, joka on saanu sinut ja miehe yheen; tuskin muuten puhuisi miehen vaihamisesta. - Vaan mikä eidän aikaan saaoi yhteen ja sai teistä parin?- Kyselen, että et heti vaihtaisi häntä samanlaiseen...  Vai ihanko taas aivan yllättäen ja ennalta arvaamaa miehesäsi uli noin ilm. itsekäs.   

Vierailija
6/6 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko näin, että minä olisin tuollaisessa tilanteessa kyllä mieluummin vaikka yksin. Mikään ei syö niin paljon kuin arvostuksen puute. Eikö parisuhteen idea ole se, että vedetään yhtä köyttä... Että on toisen silmäterä ja vastaavasti itse ihailee ylikaiken kumppaniaan?

Noinhan sen luulisi olevan muta olenko ainoa jota hämmentää se, että untuu huomaavan sen, ettei saa kumppaniltaan arvostusta "vasta" parisuheessa eikä lainkaan siinä vaiheessa kun ollaan vielä enempi -vähempi tutustumis ja apailu asteella. Ja vielä turtuu hän niin, ettei enää tunnista onko tällainen tosien itsekästä käyökseen vain hiljaa sopeuduttava. Mut kai minin ikisinkkuna pitäisi olla näin yytväinen, että olen välttynyt ihastuksen sokeuttavalta vaikutukselta ja rakkaudela joka olsi vaientanut kykyni arvotaa itseäni...     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän