Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen olo uraminällänne oli tänää?

Vierailija
22.08.2019 |

kertokaa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut. Elämäntilanne sellainen, että uranrakentaminen ei olisi kokonaisuutta ajatellen terveellistä. Toivon tilanteen olevan toinen vuoden päästä.

Vierailija
22/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Älä kerro kaikkea itsestäsi. Meillä muilla on uraputki hyvällä mallilla.

No se on hyvä. Tehkää vaan lisää veroeuroja Kelan lippaaseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turnausväsymystä havaittavissa. Tänään oli työpäivä 9/12 eli vielä 3 päivää töitä ennen parin päivän vapaata. Jalassa tuikkii vaivaisenluu, kyynärpääkin kipeä. Ei vaan nyt yhtään mitään jaksais. Onneksi työpari on tosi mukava ja reilu. Tykkään kyllä työstäni, mutta nää ylipitkät työviikot on ihan hanurista. Ei se auta valittaa, nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla ylös 4.45.

Ymmärrän hyvin, olen myös aivan puhki. Huomenna klo 12:00 alkaa neljän päivän vapaa pitkästä aikaa, pitkästä aikaa. Katselen just lentoja, jos lähtisi vaikka Pariisiin tai jonnekin. Ei kotona kuitenkaan rentoudu.

Ohis

Vierailija
24/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa vaaditaan kokoajan ihan liikaa. Pitäisi olla monitoimikone. Ei jaksa. Kohta irtisanon itseni.

Katso nyt vaikka puoli vuotta. Jos et ala saamaan kohtuullista palkkaa työstäsi, etsi sitten muuta työtä.

Vierailija
25/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Kyllä. Minä ainakaan en luovuta ikinä. Olen saanut korkean koulutuksen ilmaiseksi, joten koen, että minun pitäisi maksaa kaikki saamani takaisin.

Voi mennä muutama vuosi.

Vierailija
26/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli oikein mainio päivä. Kokopäivä meni palavereissa osassa sai päteä ihan urakalla. Kruunasi vielä päivän loppuosan että esimies yritti chättäillä että haluaa puhua minun kanssa kun hänellä on hyviä uutisia. Eli nyt odotetaan mielenkiinnolla jos huomenna ois vapaa hetki palavereissa ja pääsis juttelemaan. Niin kuulisi millaisen palkankorotuksen olen saamassa. Ilman että olen pyytänyt. Noh, on siellä taustalla aika isoja uhkauksia hänen suuntaan ollut, ilman että suoraa palkkaa olisin pyytänyt. 😁

Vierailija
27/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee. Sain tänään kaksi asiakasta lisää, kolmannestakin tuli varma lupaus. Tämän viikon neljän päivän asiakassaldo uusista sopimuksista on siis viisi ja enempää kalenteriini ei mahdu.

Tuleva lama ei näy työssäni mitenkään, päinvastoin juuri minua työllistetään enemmän ja asiakassuhteet ovat pitkiä. Teen työtä, jota rakastan ja jota voisin tehdä melkein ilman palkkaakin, mutta onhan se tosi mukava, kun rahaa kilisee tilille, asiakkaat ovat tyytyväisiä ja suosittelevat minua muillekin. Olen yrittäjä.

Vierailija
28/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistunut. Elämäntilanne sellainen, että uranrakentaminen ei olisi kokonaisuutta ajatellen terveellistä. Toivon tilanteen olevan toinen vuoden päästä.

Vuosi on pitkä aika. Pitää takoa, kun rauta on kuumaa. Älä odota, vaan toimi nyt, kun tähdet ovat suotuisassa asennossa.

Vierailija
29/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Kyllä. Minä ainakaan en luovuta ikinä. Olen saanut korkean koulutuksen ilmaiseksi, joten koen, että minun pitäisi maksaa kaikki saamani takaisin.

Voi mennä muutama vuosi.

Luuserit luovuttaa. Katso nyt tämäkin peli loppuun, vaikka siihen menisi todella pitkä aika.

Vierailija
30/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Lycka till vaan. Papukaijamerkkejä ja kiitosta odotellessa.

Vierailija
31/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Se tiedetään. Olen sitkeä kuin kataja. En ihan vähästä nujerru. Tuupertua voin, mutta sitten siitä taas noustaa.

Vierailija
32/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Kiitosta ei nyt ole tiedossa, sen näen jo nyt. Mutta ei kukaan meistä elä kiitoksella.

Vierailija
33/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Kiitosta ei nyt ole tiedossa, sen näen jo nyt. Mutta ei kukaan meistä elä kiitoksella.

Sitten pitää vain jaksaa puurtaa elämä läpeensä. Hyvin suomalaista yksin yrittämistä.

Vierailija
34/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on pitkä aika. Pitää takoa, kun rauta on kuumaa. Älä odota, vaan toimi nyt, kun tähdet ovat suotuisassa asennossa.

Eäh. Rauta on viilentynyt jo jonkin aikaa. Nyt pitää odottaa, että se on kylmä, tarkestella rautaa jokaisesta kulmasta ja jatkaa uusilla visioilla. Oikeasti mulla on vielä 35 vuotta työelämää edessä, ei mulla ole sillain kiire. Joten parempi tällä kertaa edetä harkiten, ettei mene taas vuosia harakoille.

Vierailija
35/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Se tiedetään. Olen sitkeä kuin kataja. En ihan vähästä nujerru. Tuupertua voin, mutta sitten siitä taas noustaa.

Ok. Vaikutatkin tasapainoiselta ja mukavalta loppupeleissä.

Vierailija
36/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Olen kaikkea muuta. Huomenna on kuitenkin taas pakko painaa päälle. Työpanoksestani riippuu muutaman toimeentulo.

Vierailija
37/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eäh. Rauta on viilentynyt jo jonkin aikaa. Nyt pitää odottaa, että se on kylmä, tarkestella rautaa jokaisesta kulmasta ja jatkaa uusilla visioilla. Oikeasti mulla on vielä 35 vuotta työelämää edessä, ei mulla ole sillain kiire. Joten parempi tällä kertaa edetä harkiten, ettei mene taas vuosia harakoille.

Koulutustakin on vaikea ennakoida. Mikä tulee olemaan työllistävää sitten kolmen vuoden päästä, kun valmistutaan. Sitä ei voi kukaan tietää, vaikka on kaikenlaisia tulevaisuus visioita.

Vierailija
38/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Olen kaikkea muuta. Huomenna on kuitenkin taas pakko painaa päälle. Työpanoksestani riippuu muutaman toimeentulo.

Voimia kuitenkin koitoksiisi. No mä olen vaan tällanen sairaseläkkeellä oleva mielipuoli. Jätekasa. Kipujen kanssa yritettävä jotenkin olemaan. Pasca päivä tänään sen puolesta. Mielummin olisin kyllä töissä ja sais suunnitella rahan käytölle muutakin kuin lääkkeiden ostoa.

Vierailija
39/39 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uranuksesta kirjoitti:

Mikä vtun ura.

Voi mennä muutama vuosi.

Voimia kuitenkin koitoksiisi. No mä olen vaan tällanen sairaseläkkeellä oleva mielipuoli. Jätekasa. Kipujen kanssa yritettävä jotenkin olemaan. Pasca päivä tänään sen puolesta. Mielummin olisin kyllä töissä ja sais suunnitella rahan käytölle muutakin kuin lääkkeiden ostoa.

Voimia. Paistaa päivä risukasaankin, muista se.