Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nokian rekrytoinnista

Vierailija
29.05.2006 |

Onko täällä Nokialla töissä olevia? Kertokaahan vähän yrityksen rekrytavoista.

Mä olen laittanut nyt pariin työpaikkailmoitukseen hakemuksen ilman vastausta. Paikat ovat kyllä sopineet varsin mainiosti koulutukseeni (akateeminen) ja työkokemukseeni (5 vuotta jo kokemusta).

Ekaan hakemukseeni ei koskaan vastattu millään tavalla. Ei edes haastattelukutsua, vaikka odotin sitä. Tokaan hakemukseeni vastattiin niin, että 1 VUOROKAUSI hakuajan jälkeen sain mailin, jossa sanottiin, että haku loppunut ja paikka on nyt jo täytetty! Eli kuinka se voi noin nopeasti täyttyä? Vai löytyikö talon sisältä joku suoraan?

Itse tykkäisin siirtyä Nokialle, mutta kai se on mahdotonta.

Tuntuu, että jos laittaa johonkin muuhun firmaan vastaavaan paikkaan hakemuksen niin heti pyydetään haastatteluun ja sovelutuvuuden arvointiin.

Kertokaa miten tällainen ulkopuolelta tuleva pääsisi edes sinne haastatteluun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko soittokielto?

Vierailija
2/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmoituksen yhteydessä ei ollut mainittuna yhtään henkilöä, sähköpostia tai puhelinnumeroa eli mitään miten voisi ottaa yhteyttä. Ainoastaan tehtävän kuvaus, yksikkö ja kaupunki.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pista

Vierailija
4/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli, ettei omalle porukalle kelpaa, niin sit otetaan muualta.

Vierailija
5/5 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten julkista hakua tehdä?! Voihan olla, että Nokiassa ovat vaan niin jurpoja, etteivät tajua ilmoittaa mitään. Ystäväni on siellä töissä ja haki yhtä talon sisäistä työtä ja hänelle piti viime viikolla tulla tieto siitä saako hän paikan.

Eipä ole vielä mitään kuulunut..