pillun löysyys
Paljohan sitä puhutaan ettei koolla oo väliä mut onhan sillä. Joka toisin väittää niin valehtelee. Kukaan mies jaksa löysäpilluista naista pitkään vaikka kuinka kiva muuten olisi. Exä meni vaihtoon kun niin löysä tavara oli. useinhan tästä miehet puhuvat keskenään ja kyllähän toi löysyys on vaikee juttu. Ei pitäis olla tärkein asia mutta onhan se, ei sille mitään vaan mahda. Jos sinne työntää vaikka sohvan niin ei kai se miltään oikein tunnu.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, miten naiset ihan oikeasti ei tunnu tietävän, että teidän alakerran tiukkuudessa on yllättävän suuria eroja. Ei se kieltämällä siitä miksikään muutu.
No kyllä minä ainakin tiedän, että se on tiukin/kiinni kun en harrasta seksiä, "löysin"/avonaisin kun olen puolikiihottunut ja taas parhaalta tuntuu kun olen kiihottuneimmillani. Juuri ennen orgasmia paisuu vielä vähän sitäkin tiukemmalle.
Sitä miehet ei tunnu uskovan, että joku nainen voisi ihan itse tuntea kehonsa niin hyvin, että tietää mitä muutoksia raskauksista ja synnytyksistä on tullut. Minulla ei ainakaan ole huomattavia muutoksia seksiä harrastaessa, tottakai seksin aloittaminen synnytysten jälkeen piti ottaa rauhallisesti, puristusvoima oli heikko ja piti treenata. Lopulta palauduin niin, etten itsekään tunne eroa enkä näe. Ei siis voi mieskään huomata eroa paitsi eri kiihotustilojeni välillä.
Sekös vähäisemmin varusteltuja miehiä äsryttää kun naisilla voi käydä tuuri eikä edes vauva (joka ei synny poikittain) tee p.impistä huonoa. "Ärsyttää kun toisilla on paremmat vehkeet, ärsyttää niin saamaristi...on se l.öysä!"
Löysyydellä ja alapään koolla ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa. Yks on iso nyt ja aina, toinen palautuu synnytyksestä takas. Ymmärtäkää nyt... Jollain on pieni muna, jollain iso. Näin se menee naisillakin.
Ei se mene noin.
Asiasanat: lantionpohjan lihakset, vaginal weight lifting
M46
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt: löysiä pilluja ei ole. Naisten värkeissä koon varianssin on hyvin pieni, joten jos nainen tuntuu löysältä syynä on 99% sinun pieni peniksesi. Turha siis tulla mitään hehtaarihallijuttuja heittelemään, kun totuus on kaikkien muiden tiedossa.
Voi pojat. Kyllähän noita erilaisia värkkejä on tullut sen verran törkittyä, että todellakin on erilaisia. Toisille oma elin on katkarapu, joka vaan sujahtaa ja toisille BBC, jota ei meinaa mennä puoliksikaan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, miten naiset ihan oikeasti ei tunnu tietävän, että teidän alakerran tiukkuudessa on yllättävän suuria eroja. Ei se kieltämällä siitä miksikään muutu.
No kyllä minä ainakin tiedän, että se on tiukin/kiinni kun en harrasta seksiä, "löysin"/avonaisin kun olen puolikiihottunut ja taas parhaalta tuntuu kun olen kiihottuneimmillani. Juuri ennen orgasmia paisuu vielä vähän sitäkin tiukemmalle.
Sitä miehet ei tunnu uskovan, että joku nainen voisi ihan itse tuntea kehonsa niin hyvin, että tietää mitä muutoksia raskauksista ja synnytyksistä on tullut. Minulla ei ainakaan ole huomattavia muutoksia seksiä harrastaessa, tottakai seksin aloittaminen synnytysten jälkeen piti ottaa rauhallisesti, puristusvoima oli heikko ja piti treenata. Lopulta palauduin niin, etten itsekään tunne eroa enkä näe. Ei siis voi mieskään huomata eroa paitsi eri kiihotustilojeni välillä.
Sekös vähäisemmin varusteltuja miehiä äsryttää kun naisilla voi käydä tuuri eikä edes vauva (joka ei synny poikittain) tee p.impistä huonoa. "Ärsyttää kun toisilla on paremmat vehkeet, ärsyttää niin saamaristi...on se l.öysä!"
Löysyydellä ja alapään koolla ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa. Yks on iso nyt ja aina, toinen palautuu synnytyksestä takas. Ymmärtäkää nyt... Jollain on pieni muna, jollain iso. Näin se menee naisillakin.
Kyllä se koko korreloi suoraan synnytysten kanssa. Yksi nelikiloinen voi jo laittaa alapään uuteen uskoon tai useat normikokoisetkin.
Se ei tarkoita etteikö seksi voisi olla hyvää. Saahan moni nainenkin ilon vaikka miehellä on pieni.
Kyllähän se niin on et "pikku minille" ei mies vaan voi mitää, mutta "traktoritallille" nainen pystyy helposti tekemään muutoksia eli kyllä lähtisin siitä että naisen jumppaamisessa ratkaisu
Olen synnyttänyt kaksi isoa lasta. Hyvin sujuneet raskaudet ja nopeat synnytykset, joista vain pari tikkiä. Olen aina ollut hoikka ja hyväkuntoinen ja aloin synnytysten jälkeen treenaamaan melko nopeasti (myös lantionpohjaa heti synnärillä). Periaatteessa minun pitäisi olla melko timmissä kunnossa. Paitsi tuo alapää! Kokeilimme lasten isän kanssa yhdyntää esikoisen synnytyksen jälkeen suunnilleen kuukauden kuluttua synnytyksestä. Tuolloin hän totesi ettei tunnu miltään. Aloin säännöllisesti treenaamaan, mutta vähitellen se jäi säännöllisen epäsäännölliseksi. Seksikin loppui, koska en enää pystynyt edes kiihottumaan. Oma alapää ällötti niin paljon.
Ero tuli ja nyt olen tavannut uuden miehen. Uusi mies jo melko alkuvaiheessa sanoi, että vaikka seksi on hänelle tärkeää, hänelle läheisyys on tärkeämpää. Olimme muistaakseni jo harrastaneet seksiä ennen tuota, joten jäin miettimään, että tarkoittiko hän etten ole tarpeeksi tiukka hänelle. Haluaisin kysyä asiasta, mutta miten tällaisen asian ottaa puheeksi? Miehen varustus on sitä paitsi jopa pienempi kuin exäni. Nautin seksistä hänen kanssaan ja sitä on säännöllisesti. Pelkään vain, että jossain vaiheessa mies kyllästyy löysään alapäähäni ja muuten hyvä suhde kaatuu siihen. No, aion tilata harjoutuskuulat keskittyä lantionpohjan treenaamiseen kunnolla. En halua, että muuten ihana suhde kaatuu tähän.
""
Kyllä se koko korreloi suoraan synnytysten kanssa. Yksi nelikiloinen voi jo laittaa alapään uuteen uskoon tai useat normikokoisetkin.
Se ei tarkoita etteikö seksi voisi olla hyvää. Saahan moni nainenkin ilon vaikka miehellä on pieni.""""
Höpö höpö. Aina kun haukottelet kunnolla niin sulla jää suu auki?? Sama juttu pashalla käydessä, kunnon jööti ja jää puoliksi auki??
Vaimolla 7 alatie synnytystä ja vieläkin tiukka. Ei mahdu kuin kaksi sormea sattumatta.
Sopii lukea naisen anatomiaa jos edellinen ei avaudu.
Vierailija kirjoitti:
""
Se ei tarkoita etteikö seksi voisi olla hyvää. Saahan moni nainenkin ilon vaikka miehellä on pieni.""""Höpö höpö. Aina kun haukottelet kunnolla niin sulla jää suu auki?? Sama juttu pashalla käydessä, kunnon jööti ja jää puoliksi auki??
Vaimolla 7 alatie synnytystä ja vieläkin tiukka. Ei mahdu kuin kaksi sormea sattumatta.
Sopii lukea naisen anatomiaa jos edellinen ei avaudu.
Miksikähån se gynekologi tutkii vaimosi vaginaa isolle naiselle tarkoitetulla spekulalla? Hmm...
Suuta ei kukaan revi ja venytä niin kireälle että lihakset, iho ja sidekudokset venyy, katkeaa ja repeää. Samaten peräreikä päästää lihaksia jännittämättå ulosteen ulos. Näyttikö vaimosi synnyttäminen siltå ettå kevyesti vain hölläsi vaginaa ja lapsi vain liukui kivasti ulos niin kuin uloste? Ei vaan nainen ponnistaa lasta ulos verisuonet päässä pullottaen ja se kestää ja keståä.
T.2 lasta synnyttänyt
Mistä nainen voi tietää olevansa löysä? Naisten vehkeitä ei mittailla yhtä helposti kuten miesten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää olevansa löysä? Naisten vehkeitä ei mittailla yhtä helposti kuten miesten.
Lantionpohjan puristusvoiman mittauksella.
Mittaaminen on hyvin helppoa myöskin vaginakuulaan kiinnitettävillä painoilla.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantionpohjan puristusvoiman mittauksella.
Mittaaminen on hyvin helppoa myöskin vaginakuulaan kiinnitettävillä painoilla.M46
Kerro ihmeessä lisää...
Mielestäni jotkut asiaan erikoistuneet fysioterapeutit hoitavat synnytyksen jälkeisiä ongelmia ja heillä on välineet, joilla pystyy mittaamaan puristusvoiman. Jäi jostain mieleen kun ajattelin, että olisipa mielenkiintoista testata omansa. Googlaamalla varmasti löytyy lisätietoa.
Lantionpohjan lihasten harjoituksia muuten suosittelen kaikille, myös miehille.
Harjoitussettejä naisille myydään apteekeissa ja seksikaupoissa.
Jos 2 sormea rinnan tuntuu tiukalta on normi tiukka, 3 rinnan on normaali ja 4 sormea rinnan reilu. Viimeinenkään ei ole paksukaluiselle löysä. Löysyys on siten ohutkaluisten ongelma, ei pillun.
otetaan vaikka bingispalloja joihin poratan reikä läpi ja siitä vedetään nartsa läpi ja löysää vaikka 20cm jonka päähän taas sidot kokispullon, työnnät pingispallot toosaasi ja alat seisommaan, pysyykö...no hyvä otappa muuta askel pysyykö no hyvä, hyppää tasajalkaa ja pysyykö pullo vielä ilmassa, aika hyvä. toki koko ajan jánnat vaginalihasten hoitaa pingispallojen puristusta.
mikä edes tyhjä kokispullo ei pysy siinä niin sit pitää alkaa harjoitteleen. vuoden kun harjoittelet niin voit siirtyä 1,5 ltr pullon kantoon. kun se alkaa pysyä kutsu minut koeajamaan toosasi.,tosin räplättyäsi ensi itsesi ns ajokuntoon ettei mene turhaa aikaa siihen vaan päästään heti ns asiaan in media res tyyliin
Vierailija kirjoitti:
otetaan vaikka bingispalloja joihin poratan reikä läpi ja siitä vedetään nartsa läpi ja löysää vaikka 20cm jonka päähän taas sidot kokispullon, työnnät pingispallot toosaasi ja alat seisommaan, pysyykö...no hyvä otappa muuta askel pysyykö no hyvä, hyppää tasajalkaa ja pysyykö pullo vielä ilmassa, aika hyvä. toki koko ajan jánnat vaginalihasten hoitaa pingispallojen puristusta.
mikä edes tyhjä kokispullo ei pysy siinä niin sit pitää alkaa harjoitteleen. vuoden kun harjoittelet niin voit siirtyä 1,5 ltr pullon kantoon. kun se alkaa pysyä kutsu minut koeajamaan toosasi.,tosin räplättyäsi ensi itsesi ns ajokuntoon ettei mene turhaa aikaa siihen vaan päästään heti ns asiaan in media res tyyliin
Kumma miten tästä aiheesta ei saa ikinä asiallista keskustelua aikaiseksi...
Pakko oli vanhaan ketjuun vastata.
Ottakaa naiset tästä nyt keskustelu vuodelle 2023-4 meinaan kyllähän näissä on isojakin eroja.
Olen tavannut jopa sellaisen että omani isoksi sanottu useasti, menee todella todella helposti sisään.
Joten uskon naiset että on eroja. Eräästä tuli verta kun painoin toiseen menee huomaamatta.
Toinen oli synnyttämätön toinen synnyttänyt.
Alkakaa naiset treenaamaan vaginal weightliftingiä. Geishakuula vaginaan ja naruun kiinni painoa. Ennätykset ovat 14kg:n luokkaa muistaakseni.
M48, osaaja
Ei siinä tarvitse edes mitään kiloja nostella kun jo hyvässä kunnossa on paikat.
Ihan perus lantionpohja jumppaa ja geishat toki mukaan kun kehittyy , kannattaa aloittaa ihan perus lantionpohja jumppa ja tehdä niitä supistuksia normaalisti n2kk ajan, sitten jos innostuu asiasta niin lisää noi painot mukaan. Siksi pari kuukautta koska siinä menee toi aika että oppii tunnistaa ne LIHAKSET sieltä alhaalta, mut noista nauttii molemmat kun kunnossa MYÖS MIESTEN pitää jumpata. Se on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Jos 2 sormea rinnan tuntuu tiukalta on normi tiukka, 3 rinnan on normaali ja 4 sormea rinnan reilu. Viimeinenkään ei ole paksukaluiselle löysä. Löysyys on siten ohutkaluisten ongelma, ei pillun.
Tässäkin hieman eri mitat riippuen siitä onko miehen vai naisen sormia. Mutta oletan että naisen.
Tosi ei voi mitenkään olla että 4 sormen halkaisija ei olisi peruskaluiselle löysä, veikkaan että aika isokaluisellakin olisi melko väljä meno..