Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pillun löysyys

Timppa
22.08.2019 |

Paljohan sitä puhutaan ettei koolla oo väliä mut onhan sillä. Joka toisin väittää niin valehtelee. Kukaan mies jaksa löysäpilluista naista pitkään vaikka kuinka kiva muuten olisi. Exä meni vaihtoon kun niin löysä tavara oli. useinhan tästä miehet puhuvat keskenään ja kyllähän toi löysyys on vaikee juttu. Ei pitäis olla tärkein asia mutta onhan se, ei sille mitään vaan mahda. Jos sinne työntää vaikka sohvan niin ei kai se miltään oikein tunnu.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.menais…

Tuossa mtv:n artikkelissa oltiin suomennettu mm. alakautta synnyttämisistä ja, että vain synnytys löystää p.illua pysyvästi... Toimittajalla taitaa olla jokin agenda näin tulkitsessaan eikä ammattitaitoa muutenkaan. Vain vela puhuu alakautta synnyttämisestä.

P.illu ei kyllä löystä pysyvästi jos synnytys on normaali ja nainen terve, ei yli-ikäinen, sairas ja lihava, sitten palautuminen voi olla niin ja näin. Naisen emätin laajenee kiihottuneena tekemään tilaa penikselle ja laajenee synnytyksessä tekemään tilaa normaalikokoiselle ja oikeinpäin tulevalle vauvalle. Ja kyllä siitä hyvin nopeasti palautuu, niiden lapsettomien naisten harmiksi, joiden itsetunto perustuu siihen, että olisivat muita enemmän käyttistä..

Mies ei yksinkertaisesti voi tietää onko nainen synnyttänyt vai ei ellei alapäässä ole siitä muistuttavaa arpea ja lantionpohjan lihaksia ei ole treenattu yhtään. Lapseton nainen voi olla viiden äitiä huonommassa kunnossa, sieltäkin, ja kärsiä jopa emättimen laskeumasta kun taas hyväkuntoisille synnyttäjille laskeumia ei tule.

Silloin kun nainen kiihottuu se emätin laajenee ja paisuvaiskudokset turpoavat. Kiihottunut p.imppi on samanlainen synnyttäneellä tai ei-synnyttäneellä. Lantionpohjan lihaksilla on tottakai vaikutusta, jos niitä ei treenaa (tai harvinaisemmissa tapauksissa ne ovat revenneet syystä tai toisesta ei-ihan-normaalissa synnytyksessä) niin voi tulla laskeumia. Mutta kun lantionpohja on kunnossa, on p.imppikin kunnossa. Limakalvojen tilassa voi sitten olla naiskohtaisia eroja, hormonit ja kiihottuminen vaikuttaa.

Jo on mennyt seksipaltakin pilalle kun aloitukset on pelkkiä trolleja provoamassa. No, pointti on kuitenkin, että jos emätin ei ole laajentunut, ei nainen ole kiihottunut (tai kärsii vaginismista pahimmassa tapauksessa). Lantionpohjan lihaksilla taas on suuri merkitys ja hyväkuntoinen nainen on "tiukin" oli lapseton tai synnyttänyt. Lepotilassa synnyttäneen naisen emätin voi jäädä ihan hieman lapsetonta laajemmaksi, ei mitenkään raolleen kyllä, jos se pilaa jonkun gynetarkistuselämän niin...

Kyllähän se synnyttäneen alapää näyttåä eriltä kuin ennen alatiesynnytystä. Miksi sitå pitää valehdella? Ja lisäksi osalla aukko on raollaan koko ajan niin että sisukset näkyy ja arpia on suurella osalla.

Jumpalla voi kiinteyttåä sisuksia mutta ei sitä ulkoaukkoa.

Mutta siitä huolimatta seksi voi olla hyvää. Monesti erilaista kuin ennen mutta molemmille iloa tuovaa.

Miksi siitä pitää valehdella? Se, että palautuminen on yksilöllistä ei ole vale. Moni palautuu myös niin, ettei eroa huomaa. Ei välttämättä edes gyne saati oma mies.

Vierailija
22/60 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei katkarapua halua,säälistä voi sanoa että sekin kelpaa. Kaikkihan sen tietää että totuus on toinen. Ja jos naisen alapää olisi oikeasti esim synnytysten takia löysä niin senpä voi korjata vaan katkista ei.

Täällä pitäisi olla joku 15v ikäraja ettei kakarat pääsi laukomaan järjettömyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt: löysiä pilluja ei ole. Naisten värkeissä koon varianssin on hyvin pieni, joten jos nainen tuntuu löysältä syynä on 99% sinun pieni peniksesi. Turha siis tulla mitään hehtaarihallijuttuja heittelemään, kun totuus on kaikkien muiden tiedossa.

Joihinkin naisiin mahtuu puolen litran tölkki.

Vierailija
24/60 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne "löysäänki"pilluun limat irtoaa.

Liian tiukkahan vasta pahin on.

Olen nyt saanut pari kertaa tosi tiukkaa pillua nussia ja kyllä täytyy sanoa että se on ihaninta mitä voi kuvitella. Kyllä se vaan niin hyvältä tuntuu. Olen itse ehkä hieman keskimääräistä isompi ja kyllä nainenkin ihan selvästi nauttii kun kunnolla pamputtaa.

Vierailija
25/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäpillu on joutuisa nussia

Vierailija
26/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt: löysiä pilluja ei ole. Naisten värkeissä koon varianssin on hyvin pieni, joten jos nainen tuntuu löysältä syynä on 99% sinun pieni peniksesi. Turha siis tulla mitään hehtaarihallijuttuja heittelemään, kun totuus on kaikkien muiden tiedossa.

Sanoisin että mahtuu useimpiin. Emmehän kuitenkaan tee tällä tiedolla mitään.

Vierailija
27/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt saanut pari kertaa tosi tiukkaa pillua nussia ja kyllä täytyy sanoa että se on ihaninta mitä voi kuvitella. Kyllä se vaan niin hyvältä tuntuu. Olen itse ehkä hieman keskimääräistä isompi ja kyllä nainenkin ihan selvästi nauttii kun kunnolla pamputtaa.

Eli kävit thaikuissa...

Vierailija
28/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegendaa, en edes viitsi lukea kuin aloituksesta pari riviä todetakseni ettei ole olemassa mitään löysiä vehkeitä naisilla, ellei ole oikeasti vamma tai sairaus kyseessä. Normaalisti elämään kykenevän naisen juttu on ihan sopiva aina. 

Vierailija
29/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mutuilua.

Lantionpohjan lihasten voima on mitattava suure = pillun tiukkuus.

Vierailija
30/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaravun pituus=vehkeen koko

Se on ikävä tosiasia mutta miehillä on todellakin eroja vehkeen koossa.

Vierailija
31/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä huomata, miten naiset ihan oikeasti ei tunnu tietävän, että teidän alakerran tiukkuudessa on yllättävän suuria eroja. Ei se kieltämällä siitä miksikään muutu.

Vierailija
32/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä huomata, miten naiset ihan oikeasti ei tunnu tietävän, että teidän alakerran tiukkuudessa on yllättävän suuria eroja. Ei se kieltämällä siitä miksikään muutu.

No kyllä minä ainakin tiedän, että se on tiukin/kiinni kun en harrasta seksiä, "löysin"/avonaisin kun olen puolikiihottunut ja taas parhaalta tuntuu kun olen kiihottuneimmillani. Juuri ennen orgasmia paisuu vielä vähän sitäkin tiukemmalle.

Sitä miehet ei tunnu uskovan, että joku nainen voisi ihan itse tuntea kehonsa niin hyvin, että tietää mitä muutoksia raskauksista ja synnytyksistä on tullut. Minulla ei ainakaan ole huomattavia muutoksia seksiä harrastaessa, tottakai seksin aloittaminen synnytysten jälkeen piti ottaa rauhallisesti, puristusvoima oli heikko ja piti treenata. Lopulta palauduin niin, etten itsekään tunne eroa enkä näe. Ei siis voi mieskään huomata eroa paitsi eri kiihotustilojeni välillä.

Sekös vähäisemmin varusteltuja miehiä äsryttää kun naisilla voi käydä tuuri eikä edes vauva (joka ei synny poikittain) tee p.impistä huonoa. "Ärsyttää kun toisilla on paremmat vehkeet, ärsyttää niin saamaristi...on se l.öysä!"

Vierailija
33/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painupa ulisija takaisin ”ylilautailemaan” täältä.

T. kaikkien pimppien ystävä / m

Vierailija
34/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä pistekirjoittaja: tuota on todella vittumaista yrittää lukea.

Vierailija
35/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Omalla muijalla tiukka. Onhan se tavallaan ihan kivakin asia, mutta ei haittais vaikka ois vähän "tilavampi". Ja en väitä olevani varustukseltani runsas, varmaan ihan normaalia keskiluokkaa.

Vaikka olis kuinka kiihottunut ja lisäksi liukastettu, niin ainoat asennot jotka "toimii" on sellaisia, joissa pääsee itse kontrolloimaan. Naisen kontrollissa joko nalli napsahtaa heti, tai joissain asennoissa liika puristus jopa sattuu.

On kerran kokeiltu "venyttää" hiukan isommalla dildolla, ei millään massiivisella, ehkä sentin enemmän halkaisijaa kuin omassa varustuksessa, mutta eihän se siitä veny vaan oli kuulemma kivulias kokemus.

Siitähän se tiukka on helppo, että oman tulemisen kanssa ei ole vaikeuksia. Hankaluus tulee siitä, että miehenä haluais homman kestävän kuitenkin sen verran, että nainenkin saisi siitä jotain irti. Onneksi on muitakin tapoja sentään, ettei ihan ilman jää.....

Sama täällä. Naisella tosi tiukka ja itsellä paksu (ympärys 16 cm). Vai tietyt asennot toimii ja dildolla pitää lämmitellä. Hankittiin pumpattava dildo, jolla voi venyttää pillua varovasti.

Vierailija
36/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan epänormaalia että yhdyntänne ei onnistu ilman kikkailuita.

Täällä palstalla on käynnissä ainainen friikkisirkus :-D

Vierailija
37/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että mahtuu useimpiin. Emmehän kuitenkaan tee tällä tiedolla mitään.

lähes kaikilta on lapsi tullu alateitse keihin siemen on pantu

Vierailija
38/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/60 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kävit thaikuissa...

Mietin ihan samaa ja siellähän niitä pienikokoisia naisia on. Ja siis tiukempia reikiä. Koettu on!

Vierailija
40/60 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa synnyttämättömienkin  värkeissä suht vähäiselläkin otoksella valtavat erot. Tiukin oli todella puristi minun suht pientäkin niin, että liian nopeasti laukee ja vaikea saada kalu pysymään sisällä. Sitten taas ollut parikin, jotka tykkäävät eniten kun kaupan paksuimmalla kurkulla työntelee ja hyvin mahtuu. Mutta irtoaa sitä itseltäkin silti niihin löysiinkin, joten enpä ole tuota kovin merkittävänä asiana pitänyt. Löysimmästä päästä se vaimokin tuli valittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme