Mies häipyi selkeän tekosyyn varjolla kun kuuli etten ole ennen harrastanut seksiä
Olen kohta 24 vuotta täyttävä nainen. En ole koskaan harrastanut seksiä johtuen nuoruudessani kokemastani rais kauksen yrityksestä. Nyt olen tavannut mukavan tyypin, tai niin luulin. Sängyssä hän alkoi kysellä että monenko kanssa olen puuhaillut. Tunnustin että en kenenkään ja kerroin tapahtuneesta. Mies häipyi yhtäkkiä ihan selvän tekosyyn takia. Siis tyyliin että tuli tekstari ja kaverin kissa tuli kipeäksi, että sitä on nyt mentävä vahtimaan.
Onko järkeä enää yrittää ottaa yhteyttä tyyppiin? Seuraavan kohdalla en varmaan vaan kerro mitään?
Kommentit (28)
Ei pitäisi aiheuttaa kummankaan asian tuollaista reaktiota miehessä, jonka kanssa kannattaa olla...
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä naiset hölöttää kaikki asiansa julki miehille ja muillekin.
Jotkut miehet eivät vain siedä raiskattuja naisia, ei sille voi mitään. Näin vain.
Jos olisin seurusteleva nainen, en toittotaisi kaikille mahdollisille ehdokkaille, että olen raiskattu nainen.
Sitäpaitsi ei koskaan tiedä, millaisia ajatuksia tuo herättää vähänkään erikoisemman tyypin mielessä.Pitääkö sen suun suoltaa jatkuvasti jotakin ulos?
Kaikkea ei kannata kertoa kaikille.
Miksi yksikään raiskattu nainen haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on niin sairas että halveksii raiskattuja naisia? 🤔
Kyllä mä jotenkin kertaalleen r.aiskattuna naisena (vielä eka "seksi"kokemus) antaisin arvion, että neitsyyden taustalla on muutakin kuin tuo r.aiskausyritys. Olit ehkä muutenkin vähän tavallista vanhemmaksi elänyt neitsyenä ja sitten tuon trauman käsittely on kestänyt. Ja sitten vielä päätit säästää neitsyytesi jotenkin erityiselle miehelle. Ehkä tämä mies ainakin arveli niin, että jos 24-vuotiaaksi itseään "säästänyt" nainen on valmis seksiin niin hän odottaa suhteelta/olettaa en olevan enemmän kuin se on miehen mielestä tuossa vaiheessa. Mies ei ole vielä ainakaan niin sitoutunut niin häippäs.
Voit tietenkin ajatella, että et vain ole sattunut harrastamaan seksiä, ei ole huvittanut. Mies ehkä kuitenkin pelkää, että se on sulle isompi juttu ja tämän tulkinnan vuoksi välttelee, haluaa toimia arvojensa mukaan. Mikään pakkohan miehen ei ole ottaa tuota askelta ja harrastaa seksiä kanssasi jos hän uskoo sen olevan nyt liian iso askel teidän kahden välillä.
Jos nainen kertoisi minulle, että on neitsyt niin kävisin varmaan itkemään. Niin iso kunnia saada korkata/viedä neitsyys naiselta. Siis I'm honored.
Tuskin se neitsyt asia miestä pelästytti. Mutta tuo traumaattisesti r hommasta puhuminen kyllä säikäyttää monet. Ja vielä sängyssä hetki ennen peiton heiluttelua.. en tuomitsisi miestä vain ton vuoksi.
Tsemppiä jatkoon ap!
Jo on maailma näköjään tässäkin asiassa muuttunut! Ennen nimenomaan neitsyys oli todella haluttua! Suunnilleen parasta mitä nainen voi miehelle tarjota.
Kumpi on parempi jakorasia vai neitsyt... Toinen on siistimpää ja kauniimpaa.
Jos mies etsii elämänkumppania, neitsyt on syitä huomioimatta paras mahdollinen ehdokas, ellei nyt yli-ikäisiä olla. Jos taas etsii hupia, ja tietää ettei pidemmän päälle tule johtamaan mihinkään, selkärangallinen mies ei ehkä halua viedä naiselta tämän neitsyyden, kyseessähän on asia jota ei saa takaisin. Jos taas on numero 3 tai 4, sillä ei ole mitään väliä kellekkään.
Sitten ne syyt siihen neitsyyteen. Jos taustalla on traumaa niin ei hupia etsivä siihen soppaan halua lusikkansa laittaa, ties miten nainen reagoi normaaleihin vastoinkäymisiin. Paitsi tietty jos vähät välittää naisesta ja meinaa kuitenkin kadota ennen auringon-nousua.