Joku mielisairas nuori nainen tinttasi nuorelta pojalta toisen silmän sokeaksi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006212029.html
Toivottavasti tekijä jää kiinni ja joutuu koko loppuelämänsä maksamaan korvauksia.
Kommentit (7)
Uutisessa oli, että luuli näiden puhuvan hänestä. Vainoharhaisuus on sairaus. Tuskin pystyy mitään korvaamaan. Kunpa tulisi nyt poliisin tietoon.
Surku kävi sitä poikaa, ei pääse haluamaansa ammattiin. Tsemppiä kuitenkin, jäi henkiin. Monesti katuväkivalta on yllättävää ja aiheuttaa kaatumisen ja aivovamman, jotka vasta onkin hankalia.
Ei tiedä onko tekijä paikkakuntalainen, mutta luulisi että on valvontakameroita?
Voi Villeä :( Toivottavasti tekijä jää kiinni ja saa kunnon korvaukset maksettavakseen.
En ole pyörinyt yöelämässä enää viiteen kuuteen vuoteen mutta muistan jo vuosien takaa, että varsinkin naiset saattoivat olla kamalan häijyjä ja aggressiivisia ilman mitään provosointia. Minua ei ole juuri ahdisteltu mutta sain useamman kerran riesakseni riitaa haastavia ja v***uilevia naisihmisiä, joita en entuudestaan edes tuntenut. Ja olen siis itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta, kun kyseessä on mies. Kuvitelkaapa tuo tilanne toisinpäin.
Mistä päättelet ettei ketään kiinnosta? Juurihan se on Iltasanomissa.
Hyvä muistutus että ihminen on helposti särkyvä. Ei tarvita kummoistakaan kopautusta ja pahaa jälkeä voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet ettei ketään kiinnosta? Juurihan se on Iltasanomissa.
Jos kyseessä olisi nainen niin jo olisi valkoritarit metsästämässä naistenhakkaajaa.
Hyvä, se oli vain poika, ei siis mikään tärkeä :)