En aluksi meinannut uskoa, että jotkut miehet lähettelevät peniskuviaan naisille
Vasta vähän aika sittenhän asiasta on alettu puhua. Luulin aluksi sen olevan vitsi, kun ensimmäisiin kirjoituksiin (lähinnä keskustelupalstoilla) tähän asiaan törmäsin. Mutta kyllä - se totta on.
Tiede todistaa: Tällaisia ovat miehet, jotka lähettelevät peniskuvia
Tutkijat selvittivät tuhannen omasta alapäästään kuvia lähettäneiden miesten luonteenpiirteitä. Yksi piirre toistui ylitse muiden.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/92229aaa-c283-4e3a-ac85-714a…
Kommentit (62)
Ja silti artikkelin kaltaiset narsistit ovat niitä joiden kanssa naiset menevät naimisiin ja tuottavat lisää ihmishirviöitä maailmaan. Eivät edes ymmärrä miksi niillä munakuvilla ei tule mitään vastakaikua. Peittävät mielenvikaisuutensa reaalielämässä.
"Omien tarpeiden pitäminen tärkeämpinä kuin muiden on tunnuspiirre narsisteille. Narsistin tunnistaa myös siitä, että hänellä on epärealistinen kuvitelma itsestään ja valtava ihailun tarve.
Omien tarpeiden asettaminen muiden edelle johtaa myös usein siihen, että narsistit usein manipuloivat ja hyväksikäyttävät ihmisiä, kertoo psykologi Darrel Turner Health-lehdelle.
- Pyytämättä kuvia lähettäneet miehet osoittivat korkeampia narsistisuuteen viittaavia tasoja kuin miehet, jotka eivät niitä lähetelleet. Osa oli myös vihamielisen seksistisiä, tutkijat kertovat."
Onko kellään lainata makro kameraa? Koitin ottaa peniskuvan, mutta ilmeisesti liian pieni penis kun kuvassa ei näy mitään.
Minä myös luulin että se on höpöhöpöä, kunnes yksi ystäväni näytti puhelimestaan yhden kuvan minkä hän oli saanut. Meinasin oksentaa. Tuollainen on kuvottavaa. Jos mun puhelimeen tulisi tuollainen viesti, joutuisin varmaan vaihtamaan puhelinta, ällöttäisi niin paljon.
Kylläpä on todella huolella tehty ja syvällinen tutkimus, kun on oikein narssit poimittua sieltä esille? Taitaa olla taas yksi niistä mutkat-suoriksi tutkimuksista, että saadan vaan lööppiä aikaiseksi? Näitä maailmalla julkaistuja maakunta-yliopistojen tutkimuksiahan naureskellaan viikoittain, kun vuoroviikoin on esim. oluen juominen terveellistä, tai aiheuttaa syöpää. Tulos riippuu, kuka tutkimuksen on tilannut.
Sitä en kiellä, etteikö jotku moisia kuvia lähettelisi, enkä väitä tietäväni syytä moiseen, enkä hyväksy moista. Mutta ehkäpä osa totuutta on myös se, että osa vastaajista on voinut ihan vitsinä vastata kyselyyn ihan höpöjä? Itse ainakin vastailen mm. oman alani toimijoiden kyselyihin monesti ihan summamutikassa jotain, päästäkseni vaan osallistumaan tuotearvontaan. Mikä velvollisuus minulla on tuottaa ilmaiseksi heille markkinointimateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Minä myös luulin että se on höpöhöpöä, kunnes yksi ystäväni näytti puhelimestaan yhden kuvan minkä hän oli saanut. Meinasin oksentaa. Tuollainen on kuvottavaa. Jos mun puhelimeen tulisi tuollainen viesti, joutuisin varmaan vaihtamaan puhelinta, ällöttäisi niin paljon.
Meinasit oksentaa, kun näit pippelin kuvan? Kyl on kauhiaa!!! Kait tuolla sai jo pari viikkoa saikkua?
Noloa vongata peniskuvia tällaisen tekosyyn avulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään lainata makro kameraa? Koitin ottaa peniskuvan, mutta ilmeisesti liian pieni penis kun kuvassa ei näy mitään.
Oletko varma, että et tarvitse elektronimikroskooppia?
En miehenä oikein jaksa uskoa että puolet miehistä lähettelee peniskuvia. En ole koskaan lähettänyt enkä ole kuullut yhdenkään miespuolisen tuttavani lähettäneen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on todella huolella tehty ja syvällinen tutkimus, kun on oikein narssit poimittua sieltä esille? Taitaa olla taas yksi niistä mutkat-suoriksi tutkimuksista, että saadan vaan lööppiä aikaiseksi? Näitä maailmalla julkaistuja maakunta-yliopistojen tutkimuksiahan naureskellaan viikoittain, kun vuoroviikoin on esim. oluen juominen terveellistä, tai aiheuttaa syöpää. Tulos riippuu, kuka tutkimuksen on tilannut.
Sitä en kiellä, etteikö jotku moisia kuvia lähettelisi, enkä väitä tietäväni syytä moiseen, enkä hyväksy moista. Mutta ehkäpä osa totuutta on myös se, että osa vastaajista on voinut ihan vitsinä vastata kyselyyn ihan höpöjä? Itse ainakin vastailen mm. oman alani toimijoiden kyselyihin monesti ihan summamutikassa jotain, päästäkseni vaan osallistumaan tuotearvontaan. Mikä velvollisuus minulla on tuottaa ilmaiseksi heille markkinointimateriaalia?
Mikä velvollisuus sinulla on kirjoittaa löysää löpinää Aihe vapaalle? Yläpeukkujen toivossako sekoilet?
Mun narsistinen eksä lähetti tuollaisen. Hän oli oikeasti jotenkin itsekeskeinen ja seksistinen tyyppi, ei varmasti tajunnut seksismiään kyllä
Vierailija kirjoitti:
En miehenä oikein jaksa uskoa että puolet miehistä lähettelee peniskuvia. En ole koskaan lähettänyt enkä ole kuullut yhdenkään miespuolisen tuttavani lähettäneen.
En itsekään usko että puolet miehistä lähettelee, mutta tuskin tuommoisesta kavereille kerrotaan. Että joo, töiden jälkeen perjantaisin vedän kalsarikännit, runkkailen ja lähettelen kuvia peniksestäni sille paikallislehden toimittajalle, jolla on se nätti kuva siinä palstannurkassa.
Minä olen lähettänyt kikkelikuvia, mutta vain pyynnöstä. Niiden kuvien vastaanottaja lähettelee myös minulle alastonkuvia. En pidä kumpaakaan meistä narsisteina tai muutenkaan hulluina (pervoja voidaan olla).
Sitä en tajua, miksi kukaan lähettäisi itsestään alastonkuvia tuntemattomalle. Eikö huolestuta, että ne kuvat päätyvät ties mihin? Plus se on tietysti epäkohteliasta.
Mulla oli suomi24:ssä deittiprofiili vuosi sitten yhden kesän ajan ja vähintään puolet miehistä lähetti kuvan pyytämättä ja näistä puolet vonkasi kuvaa minulta. En lähettänyt. En halunnut tavata yhtään kuvan lähettänyttä, suuri turn off.
Nyt seurustelen tuolta löytämäni miehen kanssa, yksi harvoista, joka ei kikkelikuvia lähettänyt.
Miehet, oppikaa jo, ettei naisia isketä niillä kuvilla!
Eksä lähetti kerran mulle peniskuvan. Siitä on jo vuosia aikaa, enkä sen jälkeen ole moisiin urpoihin onneksi törmännyt.
Kun nyt miettii, niin hän ei ehkä ollut narsisti mutta hyvin ylemmyydentuntoinen ihminen. Hän oli omasta mielestään kaikessa parempi kuin minä, vaikka esim. kouluarvosanat toisin todistivat. Seksissä hän oli kohtalaisen itsekäs, otti kyllä minutkin huomioon mutta kyllä se oma pippeli oli niissä touhuissa aina ykkösenä.
On siis tosiaan ex. Allekirjoitan silti tutkimustuloksen vaikka otoskokoni on 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus sinulla on kirjoittaa löysää löpinää Aihe vapaalle? Yläpeukkujen toivossako sekoilet?
Halusin vaan tuoda oman näkemykseni asiaan. Tiedän ettei se ole kaikkien mieleen, mutta silti olen sitä mieltä, että se on ihan hyvä näkemys. Jos täällä 'saisi' kirjoittaa vaan trollit ja kaikesta panikoijat, ei tällä palstalla nähtäisi yhtään edes semi-järjellistä kirjoitusta.
Eikös ne naiset tykkää isoista sellaisista. Siitä kai ilmiö johtuu. Kukapa nyt pikku pilistä kuvaa lähettäisi.
Huom. JÄÄKIEKKOILEVIEN POIKIEN ÄIDIT! Ainakin eräässä Etelä-Suomalaisessa kaupungissa lätkää harrastavat, yläasteikäiset teinit lähettelevät kuvia peniksistään samanikäisille tytöille.
Maailmanlaajuinen ilmiö näköjään muuten, tutkimus tehty ulkomailla. Ei koske pelkästään suomalaisia miehiä...
"Miesten vastauksista selvisi, että elämässään vähintään yhden peniskuvan lähettäneillä miehillä oli enemmän narsistisia ja seksistisiä piirteitä kuin niillä, jotka eivät koskaan lähettäneet peniskuvia.
Miehistä noin puolet kertoi, että oli lähettänyt pyytämättä kuvan peniksestään naiselle jossain elämän vaiheessa."