Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Karhu raateli metsästäjää". Jättäkää ne eläimet tappamatta ja hakekaa kaupasta HK:n sinistä!

Vierailija
22.08.2019 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006212420.html

Kukaan ei ole vielä kuollut nälkään täällä Suomessa. Onko muka jossain sorsassa paljon syötävää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana provo tämäkin, mutta ihan vaan varmuuden vuoksi, jos oletkin tosissasi:

-Olipa taitamaton ampuja, ei yhtään ihme että karhu hyökkäsi, haavoitetaan nyt ensin pari kertaa ja räksyttävät koirat perässä...

-karhua ei varsinaisesti metsästetä ravinnon vaan karhukannan kurissa pitämisen vuoksi, mutta kyllä se liha hyödynnettyä tulee 

-sorsassa on syötävää paljonkin

-riista on paljon ekologisempi ja ilmastoystävällisempi ja oikeudenmukaisempi tapa hankkia ruokaa kuin kaupasta ostettu tehotuontantopossua sisältävä hk blöö.

Vierailija
2/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat mielipidettä kun se karhu istuu portailla kun lähdet ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaransyöntiinkin kuulemma kuolee.

Vierailija
4/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin karhulla on mahdollisuus selvitä matsista voittajana, toisin kuin makkaratehtaalle rekalla tuodulla naudalla.

Vierailija
5/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Onko ihan pakko asua karhujen reviirillä?

Vierailija
6/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. hirviä ei Suomessa metsästettäisi, kuolisi autoilijoita paljon enemmän hirvikolareissa. Samoin metsätuhot olisivat todella nopeasti sellaisessa kasvussa, ettei metsistä saataisi minkäänlaista tuottoa.

Vierailija
7/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa ajatella sen karhuraukan paniikkia, kun ensin ammutaan ja sitten koirat räksyttää kintereillä ja käy päälle...

Vierailija
8/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin karhulla on mahdollisuus selvitä matsista voittajana, toisin kuin makkaratehtaalle rekalla tuodulla naudalla.

Ok. Kaupoista pois kaikki makkarat ja mutustellaan me kaikki salaatteja.

Vierailija
9/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun kaikki äidit eivät olleet heti työntämässä pikkulapsiaan pihalle leikkimään, kun susi jolkotteli Sipoossa/Itä-Helsingissä?

Vierailija
10/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Kaupoista pois kaikki makkarat ja mutustellaan me kaikki salaatteja.

Salaatin osahan se kaikkein epäreiluin on, jalattomana se ei voi edes yrittää karkuun, saati sitten taistella vastaan.

Vierailija
11/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Onko ihan pakko asua karhujen reviirillä?

Karhuja on nykyään nähty ihan kaupunkien keskustoissakin ravintoa etsimässä. Kerrotko mihin siis kaupunkilaisten pitäisi niiltä reviireiltä muuttaa?

Vierailija
12/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ne makkaraan päätyvät tehotuotetut possutkin pitää tappaa. Että siinä mielessä riista on eettisempää lihaa, se on saanut elää vapaana lajityypillistä elämää ennen lautaselle päätymistä.

Ja noin muuten, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että on vain ja ainoastaan tekopyhää jeesustella metsästyksestä ja eläinten ampumisesta jos kuitenkin itse syö lihaa ja on vain ulkoistanut sen eläinten tappamisen muille. Mä päätin että jos haluan pitää lihan ruokavaliossani niin mulla on oltava munaa tappaa se ruuaksi päätyvä eläin/lintu itse. Siksi metsästän.

Mutta provohan tämä aloitus oli.

Vierailija
13/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK blö on hyvä kotimainen viljatuote. Karhua tai muuta eläintä se ei mainittavasti sisällä. Sopii hyvin tähän lihankorvikkeiden buumiin.

Vierailija
14/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääosin kasvissyöjä (syön kyllä kalaa ja juustotuotteita) mutta olen itsekin sitä mieltä, että metsästäminen on muuhun lihansyöntiin nähden parempi vaihtoehto.

Toki tietenkin kunnon metsästäjä osaa tappaa saaliinsa jo yhdellä viillolla/luodilla ja kunnioittaa sitä.

Vierailija
15/15 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu pelkää ihmistä enemmän kuin ihminen karhua, joten se lähtee karkuun ja nopeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi