Suku on pahin!!!
Mun kaksi setää, ei halunnut mun isää sukuhautaan, koska oli alkoholisti. " onhan niitä muitakin hautausmaita" , sanottiin mulle. No, onneksi mulla oli ihan hautausalan ammattilainen apuna, ja kertoi että, mun isällä on ihan samat oikeudet siihen hautaa, kun muillakin, ja sitä ei todellakaan voi evätä sen takia että, on ollut alkoholisti eläessään.
Vituttaa tää juttu vieläkin ihan sairaasti, vaikka tästä on nyt parikuukautta jo aikaa. Faija ei ollut mitenkään pahaluontoinen, ainoastaan reppana, joka pilas alkoholilla elämänsä. Suvun mustalammas. Ei nää kaksi paskasetää tullut sitten edes hautajaisiin, kun kuuli että, mä hautaan isäni, sinne minne se kuuluu. Eli sinne sukuhautaan isänsä ja äitinsä viereen.
Kommentit (4)
Onneksi niiden kanssa ei sentään ole pakko olla tekemisissä.
Viimeiset neljä vuotta on saatu sellaista paskaa niskaamme joka puolelta, että ihmettelen miten mieheni on vielä selväjärkinen.
Anoppi ei halua meidän puuttuvan ongelmiinsa, joita ei siis hänen mielestään ole, ja jos olisikin niin ovat hänen omia asioitaan. Me ajellaan ympäri kaupunkia hakemassa eukkoa milloin mistäkin läävästä tai sammuneena puistosta. Anoppi hyysää sairaalassa makaavan miehensä (siis appeni) suht. suurella eläkkeellä kaikkia tämän kaupungin juoppoja ja antaa muitakin palveluksia...
Loppu suku on meille vihainen, koska emme hoida anoppia tarpeeksi emmekä ymmärrä hänen vaikeuksiaan.
Toivon, että anoppi joskus selviää ja ymmärtää, minkälaista helvettiä on meidän elämästä tehnyt.
Taas viimeviikonloppuna jouduin hakemaan siskon lapset, lapsien isältä, että isä pääsi töihin. Ovat eronneet, ja nyt sisko bailaa niin, että ei muista hakea lapsiaan silloin kun pitää.
erilainen kokemus suvusta kylläkin