Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko menkkojen haista?

Vierailija
21.08.2019 |

Ällöttävää kun omaan nenään ainakin omat menkat haisee, en halua olla ihmisten lähelläkään. Niinkuin joku raato ois housuissa. Pesen aina kyllä pelkällä vedellä useasti päivässä, silti haisee! Onko normaalia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tämä menkkahaju vaihtelee naisten keskuudessa. Välillä olen haistanut hississä hyvin makean ihanan hajun. Ihan tunnen kun päässä käy surraamaan ja housuissa turvottaa.

Sitten toisessa ääripäässä on mädälle piimälle haiseva nainen. Haistoin kerran tällaisen kaupassa.

Vierailija
2/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tuoksahtaa, ei kyllä järin pahalta minun mielestäni.

Oletko varma, ettei sinulla ole jotain bakteeritulehdusta, jos raadolta muka haisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että tämä menkkahaju vaihtelee naisten keskuudessa. Välillä olen haistanut hississä hyvin makean ihanan hajun. Ihan tunnen kun päässä käy surraamaan ja housuissa turvottaa.

Sitten toisessa ääripäässä on mädälle piimälle haiseva nainen. Haistoin kerran tällaisen kaupassa.

Haistamasi hajut todellisuudessa:

1) hajuvesi tai meikki

2) piimä

Vierailija
4/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verelle eli raudalle kuuluukin haista. Muutenkin haiseminen on normaalia. Kannattaa kokeilla vaikuttaako se mitä suojaa käyttää. Ite oon huomannu, että se tunkkaisuus johtuukin ihosta (kun joutuu olemaan koko ajan housut jalassa). Auttaa kun kuorin ihon hyvin suihkussa.

Vierailija
5/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksuu raudalle

Vierailija
6/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt jollekin haisee, mutta ei kuuluisi erityisen pahalle tai voimaakkaalle haista eikä varsinkaan toisten nenään saakka.

Vierailija
7/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vähän tuoksui sellainen veren haju, mutta ei se haittaa. Enkä muuten sen takia sitä toosaa monta kertaa päivässä pesisi, pari kertaa on aika maksimi ja muuten puöyyhintä riittää + rätin vaihto. Menkkojen viimeiset vuodot rätissä kyllä haiseva aika voimakkaasti, mutta rättiä vaihtamalla sekin ongelma on selätetty.

Vierailija
8/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta. Normaalisti ne eivät kyllä haise, jos et haistele veristä sidettä lähietäisyydeltä.

Vierailija
9/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytin siteitä, haju oli huomattavasti voimakkaampi, sellainen tunkkainen ja muhinut, vaikka vaihdoin sidettä säännöllisesti monta kertaa päivässä.

Pari vuotta sitten siirryin käyttämään kuukuppia eikä hajuhaittoja ole vaikka kuppi olisi 6-8 tuntia pelipaikalla.